نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بازیکنان کلیدی بارسا و رئال در کلینیک باشگاه صف بسته‌اند

  • کد خبر: ۴۹۴۳۱
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
بازیکنان کلیدی بارسا و رئال در کلینیک باشگاه صف بسته‌اند
اخبار اخیر از مصدومیت چندین ستاره مهم ۲ تیم رئال‌مادرید و بارسلونا، ۲ غول بزرگ فوتبال اسپانیا را به‌شدت نگران کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز، روز یکشنبه در دیدار رئال‌مادرید و والنسیا زمانی که فدریکو والورده، ستاره جوان رئال، روی چمن از درد به خود می‌پیچید، زین‌الدین زیدان حتی بیش از شکست سنگین در آن بازی نگران مصدومیت یک ستاره دیگر تیمش بود. درحالی‌که ۱۵ دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، زیدان این هافبک اروگوئه‌ای را به اجبار بیرون کشید؛ ستاره‌ای جوان که در این فصل نقش مهمی در ساختار تاکتیکی زیدان داشته است.
 
بعد از شکست سنگین ۴ بر ۱ مقابل والنسیا ضربه بزرگ‌تر به زیدان ۲۴ ساعت بعد از افتضاح در مستایا وارد شد؛ چرا‌که روز دوشنبه رئال‌مادرید رسما اعلام کرد والورده از ناحیه پا با مصدومیتی شدید مواجه شده و ممکن است برای مدتی طولانی از میادین دور باشد. در اطلاعیه رئال چنین آمده بود: بعد از بررسی‌ها روی فدریکو والورده مشخص شد یکی از استخوان‌های پای او دچار شکستگی شده است.
 
زمان بهبود او بعد از بررسی‌های بیشتر اعلام خواهد شد. غیبت والورده برای زیدان که تیمش بعد از وقفه بازی‌های ملی به‌مصاف ویارئال و اینتر خواهد رفت، یک دردسر بزرگ دیگر است؛ به‌ویژه اینکه هفته گذشته هازارد و کاسمیرو هم به‌دلیل مثبت شدن تست کرونا از جمع بازیکنان زیرنظر زیدان خارج شده بودند.

 

اردوگاه کاتالان‌ها هم پر از مصدوم است.

اما رقیب رئال‌مادرید، بارسلونا، نیز وضعیت چندان‌بهتری ندارد و از‌این‌بابت با لوس بلانکوس برابری می‌کند. غول کاتالان هم روز دوشنبه اعلام کرد آنسو فاتی که در جریان پیروزی ۵ بر ۲ بارسا مقابل رئال‌بتیس از ناحیه زانوی چپ دچار مشکل شده بود، باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و ۴ ماه از میادین دور خواهد بود. این اعجوبه هجده‌ساله در شروع فصل جاری عملکردی درخشان داشته و در دوران رونالد کومان به بازیکنی فیکس تبدیل شده است. فاتی تا اینجا ۱۰ بازی انجام داده و ۵ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است. به‌این‌ترتیب رونالد کومان که بعد از وقفه بازی‌های ملی یک بازی بسیار دشوار در مقابل اتلتیکو‌مادرید در پیش دارد، ستاره مورد‌علاقه‌اش فاتی را در اختیار ندارد و باید از هم‌اکنون برای ساختار تاکتیکی تیمش در دوران غیبت فاتی چاره‌ای بیندیشد.

 

کرونا؛ عامل مصدومیت‌های سریالی ستاره‌ها.

اما دلیل این آسیب‌دیدگی‌های پیاپی چیست؟ با توجه به تغییراتی که اپیدمی کرونا در تقویم فصل گذشته فوتبال دنیا به وجود آورد، ستاره‌های فوتبال بدون پشت‌سر‌گذاشتن دوران پیش‌فصل و بیشترشان بدون استراحت وارد فصل جدید شدند و در فصل جدید هم فشردگی بسیار بالای مسابقات فشاری بیشتر از همیشه بر آن‌ها وارد کرده است؛ فشاری که بسیاری از مربیان بزرگ از‌جمله یورگن کلوپ و پپ گواردیولا عملا علیه آن موضع گرفته‌اند. به نظر می‌رسد میزان مصدومیت‌ها در ادامه فصل بیشتر خواهد شد، چون بازیکنان روند طبیعی را طی نمی‌کنند. در برخی لیگ‌ها تصمیم گرفتند تا قانون ۵ تعویضی را که فیفا در نظر گرفته بود به ۳ تعویض بازگردانند و این موضوع نیز مزید‌بر‌علت می‌شود تا درصد آسیب‌دیدگی‌ها افزایش یابد. در شرایط غیرعادی، افزایش تعویض‌ها میزان صدمه را به بازیکنان کمتر می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->