نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
سرخط خبرها

آخرین خبرها از حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: ۴۸۷۵۵
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
  • ۱
آخرین خبرها از حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا
یکی از نمایندگان چین، کره و ژاپن، حریف احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند
به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به‌علت شیوع کرونا با شرایط متفاوتی نسبت به سالیان گذشته برگزار می‌شود. در‌واقع درحالی‌که مسابقات در منطقه غرب به اتمام رسیده و پرسپولیس به دیدار پایانی رقابت‌ها صعود کرده است، در منطقه شرق برخی تیم‌ها هیچ‌یک از بازی‌های خود را انجام نداده‌اند. مسابقات منطقه غرب به میزبانی قطر و در شرایط مناسبی برگزار شد تا در‌نهایت AFC مجاب به اعطای میزبانی رقابت‌های منطقه شرق به این کشور واقع در خلیج فارس شود و ۱۶ تیم از آسیای شرقی و اقیانوسیه از ۲۸‌آبان تا ۲۳‌آذر در کشور قطر به رقابت خواهند پرداخت تا در‌نهایت چهره قهرمان منطقه شرق برای حضور در فینال مشخص شود. دیدار نهایی این رقابت‌ها ۲۹‌آذر، با حضور پرسپولیس و یک تیم از منطقه شرق ساعت‌۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه الجنوب برگزار می‌شود.

با‌این‌حال رقابت‌ها در هفته دوم متوقف شده و وضعیت مدعیان قهرمانی در این بخش از آسیا مشخص نیست، ولی برای آشنایی بهتر با یکی از رقبای احتمالی پرسپولیس در فینال، نگاهی به وضعیت و عملکرد مدعیان سنتی قهرمانی آسیا در شرق دور خواهیم داشت.


تیم‌های چینی

تیم‌های چینی با تزریق منابع مالی هنگفت و استفاده از بازیکنان بزرگ و آماده توانستند در سال‌های گذشته به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آسیا تبدیل شوند. با‌این‌حال در‌این‌بین ۲ تیم گوانگژو اورگراند و شانگ‌های SIPG بیش از سایر تیم‌های چینی برای موفقیت در آسیا تقویت شده‌اند و هر سال تا مراحل یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی صعود می‌کنند.

گوانژو اورگراند: این تیم با هدایت فابیو کاناوارو و حضور بازیکنان سرشناسی مانند پائولینیو (ستاره سابق بارسلونا)، اندرسون تالیسکا، الکسون و چند ملی‌پوش چینی و کره‌ای اکنون در آستانه قهرمانی در سوپر‌لیگ چین قرار دارد. با توجه به شیوع کرونا، مسابقات باشگاهی چین در ۲ گروه برگزار شد و تیم‌های صدرنشین در بازی‌های پلی‌آف به‌مصاف هم رفتند. گوانژو که صدرنشین گروه خود شده بود، در مرحله نیمه‌نهایی قرار دارد و با برتری در دیدار برگشت می‌تواند به فینال صعود کند.

شانگ‌های SIPG: دیگر تیم چینی و قدرتمند فوتبال آسیا نیز با هدایت «ویتور پریرا»‌ی پرتغالی و حضور ۳ بازیکن سرشناس و برزیلی به نام‌های اسکار، هالک و ریکاردو لوپس و همچنین آرون موی، بازیکن استرالیایی سابق برایتون، به فینال سوپرلیگ چین راه یافته و در انتظار دیگر تیم حاضر در این مسابقات است. آن‌ها تاکنون در آسیا به قهرمانی دست پیدا نکرده‌اند، اما صعود به دیدار نیمه‌نهایی در دوره‌های گذشته و همین‌طور قهرمانی در چین، یک تیم مدعی و قدرتمند را از شانگ‌های ساخته است.


تیم‌های کره‌ای

تیم‌های کره‌ای از مدعیان قهرمانی در آسیا به شمار می‌روند. از زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی، تیم‌های کره‌ای ۶ بار به فینال راه یافته‌اند و ۴ بار جام قهرمانی را بالای سر برده‌اند که ا‌ز‌این‌حیث جزو کشور‌های صاحب‌نام در این مسابقات به‌شمار می‌روند. اکنون ۴ تیم کره‌ای در این مسابقات حضور دارند که چونبوک‌موتورز و اولسان‌هیوندای جزو مدعیان اصلی به‌شمار می‌روند و در رقابت‌های باشگاهی کشورشان هم وضعیت بسیار خوبی دارند.

چونبوک‌هیوندای موتورز: این تیم که در گذشته ۳ بار به فینال راه یافته و ۲ بار جام قهرمانی را بالای سر برده است، در آخرین روز‌های مسابقات باشگاهی در کشورش، صدرنشین است و احتمالا جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. هدایت این تیم را خوزه مرایس، مربی سابق رئال‌مادرید، اینترمیلان و چلسی بر‌عهده دارد و به‌جز بازیکنان ملی‌پوش کره‌ای از ۲ بازیکن برزیلی، یک بازیکن ژاپنی و یک بازیکن گامبیایی بهره می‌برد.

اولسان هیوندای: دیگر‌تیم کره‌ای که در سال‌۲۰۱۲ قهرمان این رقابت‌ها شده است، با هدایت یک مربی کره‌ای به این مسابقات پای گذاشته است و بعد از شیوع کرونا در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد. این تیم اکنون در جدول رده‌بندی کره در تعقیب چونبوک به سر می‌برد و در انتظار لغزش این تیم برای رسیدن به قهرمانی است. در ترکیب اولسان، ۴ بازیکن خارجی از استرالیا، هلند، نروژ و برزیل حضور دارند و برخی از بازیکنان این تیم برای تیم‌ملی کشورشان بازی می‌کنند.


تیم‌های ژاپنی

تیم‌های ژاپنی جزو پرافتخارترین تیم‌های آسیا در سال‌های گذشته به شمار می‌روند که در این بین اوراوا‌ردز توانسته است با ۳ بار حضور در فینال و درخشش در جام‌جهانی باشگاه‌ها، بیش از سایرین افتخارآفرینی کند. اف‌سی توکیو، ویسل‌کوبه و یوکوهاما مارینوس، ۳ تیم ژاپنی حاضر در این مسابقات هستند که در مسابقات باشگاهی کشورشان وضعیت مطلوبی ندارند. اکنون توکیو در رده پنجم، ویسل‌کوبه با اینیستا و داوید ویا در رده یازدهم و یوکوهاما در رده چهاردهم جای گرفته‌اند که برای ۳ تیم مدعی در لیگ قهرمانان آسیا مطلوب نیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
خیلی سخته چون واقعا و عمدا به نظر میاد تیم پرسپولیس که بزرگترین ثروتش فقط تعصب و غیرت ایرانی باشه از هم پاشوندنش ....حیف .....حیف.....حیف ..وافسوووس............
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->