نظارت بر اجرای طرح محدودیت ساعتی اصناف، از امشب در مشهد شدت می‌گیرد

  • کد خبر: ۴۹۴۶۳
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
نظارت بر اجرای طرح محدودیت ساعتی اصناف، از امشب در مشهد شدت می‌گیرد
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: نظارت بر اجرای طرح محدودیت ساعتی اصناف، از امشب شدت می‌گیرد و در صورت رعایت‌نکردن و تمکین‌نکردن از اجرای طرح، اصناف متخلف پلمب خواهندشد.

طنین همتی|شهرآرانیوز، شب گذشته  اولین شب اجرای محدودیت ساعتی برای اصناف در مشهد بود. این درحالی بود که بعضی مغازه‌هاهمچنان تا پاسی از شب باز و شلوغ بودند و طبق گفته بعضی واحدها، فعلا تصمیمی برای تعطیلی ندارند، زیرا توان مقابله با گرانی‌ها وافزایش سرسام‌آور اجاره‌مغازه را ندارند. با این حال، برخی نمایشگاه‌داران خودرو در خیابان معلم، پاساژهای صیاد شیرازی و چندمغازه موبایل‌فروشی تعطیل کرده بودند، اما تقریبا باقی مغازه‌ها در شهر به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بی‌اعتنا بودند.

 

علی غفوری‌مقدم، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دراین‌باره اظهار کرد: باتوجه‌به جلسه‌ای که روز گذشته با ستاد ملی مقابلهبا کرونا با حضور دستگاه‌های مختلف داشتیم، بحث‌های مفصلی درباره نحوه ابلاغ و اطلاع‌رسانی گفته شد و در راستای آن اتاقاصناف از طریق نامه و پیامک به همه اتحادیه‌ها و اصناف زیرمجموعه، برای محدودیت ساعتی و لازم‌الاجرابودن آن اطلاع‌رسانی کرد.

 

 غفوری‌مقدم گفت: هم‌زمان۱۰ گروه از بعدازظهر روز گذشته تشکیل شد و نیروهای اماکن و بازرسی سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی و بسیج از دیروز بعدازظهر کار خود را شروع کردند.


وی تأکید کرد: بازرسی‌ها از نقاط اصلی و پرتراکم شهر آغاز شده است و شب گذشته که اولین شب اجرای این طرح بود، بعضی اصناف خارج از ساعت مشخص‌شده همچنان فعالیت می‌کردند. باتوجه‌به ظرفیت دستگاه‌های دیگر، بسیج و شهرداری برای اطلاع‌رسانی در کنار ما حاضر شدند و صداوسیما نیز موظف شده است مستمر اطلاع‌رسانی کند.


به‌گفته غفوری‌مقدم، باتوجه‌به اینکه دیشب شروع این طرح بود، به‌طبع نواقصی هم در کار بود، اما از امشب و شب‌های دیگر بازرسی‌ها جدی‌تر می‌شود و به متخلفان اخطار می‌دهیم و در صورتی‌که رعایت نکنند، واحدشان پلمب خواهد شد.
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه دستگاه‌ها پای کار هستند، به‌یقین امشب و فردا در اجرای طرح محدودیت ساعتی اصناف در مشهد نتیجه مطلوب می‌گیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->