آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تاکید وزیر نیرو بر تخصیص اعتبار طرح‌های اضطراری تامین آب شرب مشهد گردهمایی اعضای هیئت علمی شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران در مشهد برگزار شد روایت زنی که به خاطر لجبازی زندگی‌اش را تباه کرد قتل با چاقوی میوه خوری| حکم قصاص برای برادر دادستان صادر شد بازار کساد واحد‌های اقامتی مشهد، تحت تاثیر گرانی و کمبود بلیت‌های هواپیما و قطار! ماجرای مردی که زنش را در خیابان به قتل رساند کاهش خطر لخته خون، سرطان و بهبود زخم موثر با این ماده غذایی جادویی رمزگشایی از ۴۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخی از سؤالات دروس امتحانات نهایی حذف شد + جزئیات این فرآورده لاغری چربی‌سوز، غیرمجاز اعلام شد ایست قلبی راننده کامیون در مسیر فریمان- مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تولید واکسن نوترکیب آنفلوانزا H۵ برای اولین بار در کشور قول وزیر کار به بازنشستگان: تلاش می‌کنیم صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انجام شود (۳ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۹ خودروی متخلف (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با تخلفات مدیران مدارس اثرگذاری فراورده‌های دفع پشه آئدس موجود در بازار اثبات نشده است تنهامرکز جامع درمان بیماران ام‌اس شرق کشور در بیمارستان قائم(عج) مشهد فعال است گرمازدگی می‌تواند به سکته قلبی منجر شود
سرخط خبرها

شنبه درباره تعطیلی دوهفته‌ای کشور تصمیم‌گیری می‌شود

  • کد خبر: ۴۹۵۹۰
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
شنبه درباره تعطیلی دوهفته‌ای کشور تصمیم‌گیری می‌شود
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره تعطیلی دوهفته‌ای کشور برای کنترل شیوع کرونا گفت: امروز پیش‌جلسه است و شنبه در ستاد ملی درباره تعطیلی دوهفته‌ای کشور تصمیم‌گیری خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، که به‌منظور ارزیابی از نحوه خدمت‌رسانی به مردم مبتلابه کرونا به خراسان شمالی سفر کرده بود در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور گفت: در اکثر استان‌ها روند رو به کاهش نداریم یا با شیب ملایم در حال افزایش و یا در حالت ثابت هستیم و باید صبر کنیم تا رعایت دستور العمل‌های بهداشتی از سوی مردم بتواند سیکل انتقال بیماری را بشکند.

جان بابایی کاهش روند موجود را وابسته به توجه مردم به رعایت دستور العمل‌های بهداشتی دانست و عنوان کرد: تا زمانی که مردم مراعات نکنند شرایط انتقال زنجیره قطع نخواهد شد و بخش‌ها همچنان پر بیمار خواهد بود.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تعطیلی دو هفته‌ای کشور برای کنترل شیوع کرونا گفت: امروز پیش جلسه است و شنبه در ستاد ملی در خصوص تعطیلی دو هفته کشور تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر مشارکت همگانی برای کنترل کرونا در ایران گفت: وزارت بهداشت به‌تن‌هایی نمی‌تواند کاری انجام دهد بلکه باید همه سازمان‌ها و مردم پای‌کار بیایند، وزارت بهداشت تنها می‌تواند دستور العمل‌ها را ارائه کند، چون کار وزارت بهداشت‌کار اجرایی در حوزه اجتماعی نیست بلکه خدمات‌رسانی خدمات در بخش سلامت به مردم است.

او در خصوص طرح تعطیلی گرو‌های دو، سه و چهار شغلی اظهار داشت: در تعطیلی یک ماهه حلقه‌های متعدد وجود دارد، تعطیلی اصناف نیز به‌تن‌هایی نمی‌تواند مؤثر باشد، در کنار آن منع رفت‌وآمد، عدم حضور خانواده‌ها در دورهمی‌های خانوادگی و مراسم‌های جشن و عزاداری، ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی و دستور العمل‌های بهداشتی و ... همه این‌ها باید باهم رعایت شود.

جان بابایی افزود: این حلقه، حلقه انتقال است، چرخه‌ای دارد، که هر قسمتش باید شکسته شود و اگر یک قسمت بماند نمی‌توانیم بیماری را به صفر برسانیم.
 
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->