نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

دو شکست برای تیم «مولتی‌کافه» در گام نخست لیگ بسکتبال بانوان

  • کد خبر: ۴۹۶۸۷
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
دو شکست برای تیم «مولتی‌کافه» در گام نخست لیگ بسکتبال بانوان
شروع لیگ بسکتبال بانوان با ۲ شکست برای تیم «مولتی‌کافه» و مشهدی‌ها همراه بود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مولتی‌کافه مشهد در اولین سال حضورش در لیگ برتر، مسابقات را با ۲ شکست تلخ آغاز کرد.
بسکتبال بانوان از روز پنجشنبه شاهد رقابت تیم‌های گروه «ب» در لیگ برتر کشور بود، جایی که ۶ تیم باید در ۲ روز به‌مصاف حریفان می‌رفتند. هفته گذشته گروه «الف» کار خود را شروع کرده بود، اما ۲ تیم از این گروه به‌دلیل تست مثبت بازیکنان خود در مسابقات حاضر نشدند، با‌این‌حال همه مسابقات گروه «ب» برگزار شد و خبری از تست مثبت بازیکنان این تیم‌ها نبود. مولتی‌کافه، نماینده مشهد در گروه «ب» است و «سینام» مشهد در گروه «الف» به‌خاطر چند بازیکن مبتلا به کرونا هفته نخست را از دست داد، اما مولتی‌کافه به میدان رفت و ۲ دیدار نسبتا سخت را در همین گام نخست پشت‌سر گذاشت. آن‌ها اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و همین موضوع کار را کمی سخت کرده است. تیم نیمه مشهدی است و هدایت تیم را سرمربی تهرانی برعهده دارد.


بازنده شبه‌فینال

مولتی‌کافه در بازی روز پنجشنبه خود باید برابر شهرداری و شورای شهر قزوین بازی می‌کرد. هر‌دوی این تیم‌ها از لیگ دسته‌یک به لیگ برتر صعود کرده بودند و هردو، فینالیست لیگ‌یک فصل گذشته بودند، اما به‌خاطر شرایط قرنطینه و تعطیلی مسابقات، فینال آن‌ها هیچ‌وقت برگزار نشد و به‌نوعی این دیدار آن‌ها در میدان بزرگ‌تر لیگ برتر فینال یک‌سال پیش محسوب می‌شد. هرچند تیم‌ها تغییر‌های زیادی داشتند، اما از نظر تجربه لیگ برتر یکسان بودند. با‌این‌حال پیروز این جدال، قزوینی‌ها بودند و بچه‌های مشهد نتوانستند آن‌طور‌که باید، در اولین بازی خود را نشان دهند. بازی پایاپای نبود و با نتیجه ۷۵‌بر ۴۷ به سود حریف به پایان رسید. در کوارتر اول ۲۳‌بر‌۱۲ قزوین پیش افتاد. در کوارتر دوم مشهد نمایش بهتری داشت و نتیجه را به تساوی ۱۴‌بر‌۱۴ رساند، اما در کوارتر‌های بعدی ۲۰‌بر‌۱۴ و ۱۸‌بر‌۷ مولتی‌کافه امتیاز را به حریف واگذار کرد. قزوینی‌ها البته بازی دوم خود را هم پیروز شدند تا شروعی شیرین در لیگ برتر داشته باشند. در این بازی حشمتی عنوان بهترین بازیکن تیم مولتی‌کافه را به خود اختصاص داد. او در امتیاز‌گرفتن و ریباند و پاس گل نسبت به همه هم‌تیمی‌های خود جلوتر بود. ۲۷‌امتیاز مشهد را او به دست آورد.


جدال سخت با مدعی قهرمانی

بازی بعدی آن‌ها در روز جمعه قطعا سخت‌تر بود، تیم پالایش نفت آبادان خود را از همین ابتدا یکی از مدعیان سرسخت قهرمانی معرفی کرده و با هدایت متشرعی، سرمربی تیم ملی، کار را برای حریفان در میدان سخت می‌کند. آن‌ها بازی روز گذشته خود را پیروز شده بودند و پیش‌بینی نتیجه این بازی شاید کار دشواری نبود و در‌نتیجه مولتی‌کافه دیدار دوم خود را نیز به حریف واگذار کرد. البته شاگردان تیم مشهدی امتیاز بیشتری نسبت به بازی قبل به دست آوردند. ۸۳‌بر‌۵۱ آبادانی‌های لیگ پیروز شدند، در ۲ کوارتر اول نماینده مشهد حرفی برای گفتن مقابل حریف قدرتمند خود نداشت و ۲۴‌بر‌۸ و ۲۳‌بر‌۶ نتایج را واگذار کرد. با‌این‌حال در ادامه مسابقه شرایط برای مولتی‌کافه بهتر شد و توانستند امتیازات بیشتری به نام خود ثبت کنند. کوارتر سوم ۱۹ بر ۱۷ بازهم به سود آبادان به پایان رسید، اما کوارتر پایانی با نتیجه ۲۰‌بر‌۱۷ به سود مشهدی‌ها به پایان رسید و یک امتیاز سخت را از حریف مدعی خود گرفتند. مولتی‌کافه به‌همراه گروه خود دیگر مسابقه نخواهند داشت تا ۱۳‌آ‌ذر که دوباره در تهران به‌مصاف حریفان بروند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->