نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

باخت فنی برای بانوان کرونایی بسکتبال و لغو بازی برای آقایان کرونایی!

  • کد خبر: ۴۹۳۶۹
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
باخت فنی برای بانوان کرونایی بسکتبال و لغو بازی برای آقایان کرونایی!
بعد از باخت فنی دو تیم بسکتبال بانوان در رقابت های لیگ برتر، مسابقات مردان به طور منظم! در حال به تعویق افتادن است، اما بدون باخت فنی.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های بسکتبال پاز تهران و سینام مشهد در نخستین روز مسابقات بانوان به دلیل بازیکنان کرونایی حاضر به انجام مسابقه نشدند، اما فدراسیون بسکتبال زیر بار مدارک آنان نرفت و برای‌شان باخت فنی زد.
این در حالی است که از ابتدای مسابقات لیگ برتر مردان تاکنون با اعلام بازیکنان کرونایی توسط تیم‌ها، بسیاری از بازی‌ها به تعویق افتاده است به فرض مثال بازی تیم‌های اکسون، هیات بسکتبال خوزستان و مهرام به دلیل داشتن بازیکنان کرونایی لغو شده است. نکتۀ جالب اینکه قبل از اعلام فدراسیون بسکتبال از سوی مسئولان تیم‌ها می‌شنویم به دلیل کرونا بازی نمی‌کنند. بعد از گذشت چند روز هم فدراسیون اعلام می‌کند. این در حالی است که مکانیزم دقیقی برای تشخیص تست‌های مثبت یا منفی وجود ندارد. فدراسیون قرار بود آزمایشگاه مرجعی را مشخص کند تا همه تیم‌ها در آن آزمایشگاه تست بدهند، اما عملا این اتفاق نیفتاد و اینطور تصور می‌شود که فدراسیون تنها به دنبال برگزاری رقابت‌ها است و هر اتفاقی هم بیفتد، خود تیم‌ها و بازیکنان مسئول هستند.
با آرزوی سلامتی برای کلیه افراد در جامعۀ بسکتبال و قبول این نکته که در اوضاع کنونی همه باید به هم کمک کنیم، اما تناقض و تبعیض در نحوۀ تصمیم‌گیری برای تیم‌های بانوان به نسبت آقایان، مثل خیلی از کار‌های دیگر فدراسیون سرگیجه‌آور است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->