کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

شروع دوباره لیگ برای شهرخودرو در بنیان‌دیزل

  • کد خبر: ۴۹۷۷
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
شروع دوباره لیگ برای شهرخودرو در بنیان‌دیزل
تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در چهارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال، امروز و از ساعت19 در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز، میهمان ماشین‌سازی خواهد بود.

 این دیدار درحالی به میزبانی ماشین‌سازان برگزار خواهد شد که در ۲ هفته ابتدایی لیگ، شهرخودرویی‌ها ۲ پیروزی به دست آوردند و ماشین‌سازان بعد از برد خانگی هفته اول مقابل استقلال استراماچونی، در هفته دوم با یک گل مغلوب سپاهان مدعی شدند. شاگردان یحیی گل‌محمدی و رسول خطیبی تاکنون در چهارچوب لیگ برتر فوتبال ایران ۴ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم نماینده مشهد ۳ پیروزی و یک تساوی از این دیدار‌ها بوده است و سبزپوشان تبریزی تاکنون موفق به کسب پیروزی برابر شهرخودرو نشده‌اند. یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهرخودرو، در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین‌سازی گفت: ۲ بازی که از ماشین‌سازی دیدم، مقابل استقلال و سپاهان خوب بازی کرد و تیمی سرعتی است که هرتیمی را می‌تواند غافل‌گیر کند. وی افزود: نباید در ضدحملات به حریف فرصت بدهیم و غافل‌گیر شویم. سرمربی شهرخودرو با اشاره به وضعیت مصدومان و محرومان تیمش برای این بازی خاطرنشان کرد: مشکلاتی مثل مصدومیت و دوربودن برخی از بازیکنان ملی و امید از تمرینات وجود داشته است. ۷-۸ بازیکن ما از تمرینات دور بوده‌اند؛ ولی سایر نفرات ما خیلی خوب کار کرده‌اند. انتظارم از بازیکنان بیشتر شده و بازیکنان انتظارات را از خودشان با عملکردی که داشتند، بالا بردند. وی تصریح کرد: اینکه مدعی قهرمانی باشیم یا نباشیم و مردم چه فکر می‌کنند، برایم مهم نیست، مهم این است که بازیکنانم با تمام وجود بازی می‌کنند و برای برد بازی می‌کنند و با ذهنیتی قوی وارد میدان می‌شوند. از الان خیلی زود است که درمورد قهرمانی و مدعیان قهرمانی صحبت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->