آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

اجرای اصلاحات همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی از آذرماه

  • کد خبر: ۵۰۱۵۱
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
  • ۱۱۲
اجرای اصلاحات همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی از آذرماه
نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری: ما معتقدیم بازنشستگان فقط، بازنشستگان کشوری، لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی نیستند، بلکه بازنشستگان تامین اجتماعی هم در این گروه قرار دارند. اگر دولت بخشی از بدهی خود به تامین اجتماعی را پرداخت کند، اوضاع بهبود می‌یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، جلسه ماهانه اعضای اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با موضوع گزارش عملکرد ۶ ماهه اول و چشم‌انداز فعالیت ۶ ماهه دوم به صورت مجازی برگزار شد. علیرضا حیدری (نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) و حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در این جلسه حضور داشتند.

 

نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری درباره شرایط این اتحادیه گفت: برخی از خدمات ما مثل سفر به مشهد یا خدماتی که نیاز به حضور فزیزیکی اعضا دارد، به دلیل گسترش کرونا مختل شده است. امیدوارم شرایط بهبود یابد تا بتوانیم خدمات خودمان را به همان میزان قبل ارائه دهیم.

 

حیدری افزود: با توجه به شرایط موجود، ما نسبت به سال گذشته توزیع وام قرض‌الحسنه را افزایش دادیم و در شش ماهه اول سال ۱۰۰۰ فقره وام توزیع کرده‌ایم. اتحادیه درنظر دارد ۱۰۰۰ فقره وام در شش ماهه دوم سال توزیع کند.

 

او ادامه داد: اعضا می‌دانند ما در حوزه‌های دیگر فعال هستیم و همه فعالیت ما به پرداخت وام ختم نمی‌شود. ما در حوزه‌های دیگر مثل تامین اجتماعی، درمان، متناسب‌سازی حقوق فعال هستیم. اتحادیه با کانون بازنشستگان تهران به صورت مشترک، مطالبات بازنشستگان را از دولت پیگیری کردند.

 

حیدری افزود: به دیوان عدالت شکایت شد؛ بدهی دولت به تامین اجتماعی و اختلاف درباره نحوه محاسبه توسط هیئت عمومی دیوان عدالت اداری تایید شد و بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان احصا شده است. ما می‌توانیم این مبلغ را از دولت وصول کنیم که خود عاملی برای ارائه بهتر خدمات است.

 

نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری درباره مشکلات بازنشستگان گفت: همه ما مشکلات اقتصادی را لمس می‌کنیم ولی گروه‌های کم درآمد، فشار اقتصادی را بیشتر حس می‌کنند. اقتصاد ما کوچک شده و با شیوع کرونا، این وضعیت دو چندان شده است. تورم چندین برابر شده است. تورم در ادبیات اقتصادی به قاتل فقرا معروف است. متاسفانه نرخ تورم در کشور ما در دو سه سال گذشته، بالای ۳۵ درصد بوده است.

 

وی ادامه داد: دولت باید با سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی تورم را مهار کند و به دهک‌های پایین کمک کند. ما در هر تلاشی که برای افزایش و ترمیم حقوق بازنشستگان و شاغلان انجام دهیم، نرخ تورم را مبنای کار خود قرار می‌دهیم. ما از تصمیم‌گیرندگان سیاسی می‌خواهیم نرخ تورم را مهار کنند. کسانی که دستی در اقتصاد دارند، به این موضوع آگاه هستند؛ هرگاه دولت کسری بودجه داشته باشد از درون جامعه این کسری را تامین می‌کند. اما اگر نمی‌توانند تورم را کنترل کنند، باید ترمیم قدرت خرید مصرف کننده را با افزایش حقوق انجام دهند؛ مسئولان نسبت به این موضوع کم لطفی می‌کنند.

 

حیدری با انتقاد از عملکرد دولت گفت: دولت نسبت به موضوع تورم آگاه است. دولت حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری را در سال ۹۸ افزایش داد ولی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی در نیمه دوم سال ۹۹ افزایش یافت. ما معتقدیم بازنشستگان فقط، بازنشستگان کشوری، لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی نیستند، بلکه بازنشستگان تامین اجتماعی هم در این گروه قرار دارند. اگر دولت بخشی از بدهی خود به تامین اجتماعی را پرداخت کند، اوضاع بهبود می‌یابد.

 

وی تصریح کرد: درست است که ماده ۴۱ از ارزیابی سالیانه برای افزایش حقوق سخن گفته است ولی این در شرایطی است که نرخ تورم زیر ۲۰ درصد باشد. وقتی تورم بالای ۳۰ درصد باشد، تورم متعارف نیست و در این شرایط نامتعارف باید تصمیم دیگری گرفت.

 

حیدری درباره برنامه‌های آتی اتحادیه پیشکسوتان گفت: بزرگ‌ترین درخواست بازنشسته‌ها، متناسب‌سازی حقوق است که در مرحله اول صورت گرفت. یکی از مشکلاتی که با آن روبرو بودیم، متناسب‌سازی مشاغل سخت و زیان‌آور و اجرای متناسب‌سازی در قالب افزایش حقوق است. بسیاری از مشکلات مشاغل سخت و زیان‌آور برطرف شده است. موضوع بعدی که باید وارد مذاکر شویم، افزایش حقوق شاغلین و بازنشستگان برای سال ۱۴۰۰ است. بخش‌نامه رئیس سازمان برنامه بودجه تاکید بر افزایش ۲۵درصدی دارد. این افزایش حقوق تناسبی با نرخ تورم ندارد. ما درباره افزایش حقوق وارد مذاکره خواهیم شد.

 

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اتفاق نیفتاد و به متناسب‌سازی تبدیل شد

حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) درباره متناسب‌سازی توضیح داد: برخی از فعالیت‌های اتحادیه ما در طول سال جاری مثل سفرهای زیارتی به دلیل شیوع کرونا منحل شده است. ما در حوز‌های دیگر تلاش کرده‌ایم تا تعهدات خود را انجام دهیم. ما تعهدات پرداخت وام را برای ۲۵۰۰ نفر از اعضای خود در استان تهران و البرز به سرانجام رساندیم.

 

وی افزود: ما طرح دعوی کردیم و مطالبات تامین اجتماعی از دولت را پیگیری کردیم. دولت سود مرکب حاصل از بدهکاری خود به سازمان تامین اجتماعی را قبول نمی‌کرد و تنها بدهکاری خود را قبول داشت. پیشنهاد دادیم کانون عالی بازنشستگان یا یکی از کانون‌های استان‌ها موضوع را پیگیری کند. کانون تهران موضوع را پیگیری کرد و سه جلسه در دیوان عدالت اداری برگزار کردیم. پس از کش و قوس فراوان، هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، دولت را مجبور به پرداخت اصل طلب به علاوه سود مرکب کرد.

 

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری درباره همسان‌سازی توضیح داد: متاسفانه همسان‌سازی اتفاق نیفتاد و به متناسب‌سازی تبدیل شد. این دستاورد در این شراط سخت، دستاورد خوبی است. دریافتی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در مقایسه با بازنشستگان کشوری و لشکری بسیار ناچیز است. این سوال مطرح می‌شود دلیل این اختلاف چیست؟ ما نمی‌توانیم خودمان را با بازنشستگان لشکری و کشوری مقایسه کنیم، این دو قشر همیشه مورد تفضل بوده‌اند. ما می‌توانیم دولت را درخصوص چرایی پرداخت نکردن مطالبات خود مورد بازخواست قرار دهیم و این حکم دیوان عدالت درباره بازخواهی همین چراها است. اگر دولت بدهی خود را بدهد، شاید وضعیت ما بازنشستگان کارگری بهبود یابد.

 

وی افزود: جلساتی با مسئولان درباره متناسب‌سازی داشتیم و اصلاحات مورد نظر انجام شد. نکته دیگر درباره مشاغل سخت و زیان‌آور است که مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نظر ما را پذیرفت. سوابق مشاغل سخت و زیان‌آور محاسبه می‌شود و پرداختی بر اساس ۴ سی‌ام انجام می‌شود. پیش‌نویس آماده شده و در آذر ماه اجرا می‌شود. اگر در آذرماه اجرا نشود ما موضوع را رسانه‌ای می‌کنیم.

 

او ادامه داد: در جلسه‌ای که با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داشتم، قول مشارکت تامین اجتماعی در بیمه مکمل درکمک به بیمه پایه را گرفتیم. قرار است تامین اجتماعی۳۰ درصد از قرارداد بیمه مکمل را متحمل شود و این هم دستاورد مناسبی است.

 

منبع: ایلنا


بیشتر بخوانید:

 

حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان در ۱۴۰۰ مشخص شد

 

بازنشستگان تامین اجتماعی در انتظار احکام جدید و پرداخت مابه‌التفاوت در حقوق آذر

 

درخواست بازنشستگان تأمین اجتماعی از رئیس‌جمهور در خصوص همسان‌سازی حقوق + متن (۱ آذر ۹۹)

 

سامانه خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی راه‌اندازی شد + نحوه خرید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸۱
ناشتاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
2
39
خجالت بکشین از این بی خدمتی تون نسبت به باز نشستگان تامین اجتماعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
واقعا که جز مسخره کردن بازنشستگان تامین اجتماعی ، هیچ هدف دیگه ای ندارید ، شرم و حیا هم خوبه !!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
2
34
واقعا شرم اوره زحمت وکارفیزیکی رو کارگر انجام میده ولی موقع بازنشستگی کمترین دریافتی رو داره دستان پینه بسته وپشت خمیده وچشمان بی فروغ بازنشستگان را نمی بینن مازندگی وخرج ومخارج نداریم بااین تورم وگرانی افسارگسیخته واقعا شرم اوره
پروانه
Germany
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
بعضیا فکر می کنن کارگر یعنی کسی که نه سواد داره و نه کار درست و حسابی بلده، عزیزان خیلی از بازنشستگان تامین اجتماعی که کارگر بهشون اطلاق میشه، مهندس فوق لیسانس و دکترا هستن، امور مالی کارخانه ها را فوق لیسانس های حسابداری اداره می کنند.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
1
21
با سلام و احترام ، میشه در مورد ۴ سی ام بیشتر توضیح بدید ...
با تشکر
جهانگیرصابری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
2
30
بیمه توی سرتان بخورد اگر راست می گوییدپایه حقوق مستمری بگیران را درست کنید با30سال سابقه یک میلیون نهصدپنجاه هزارتومان 1950باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
3
21
سلام یعنی در حقوق آذرماه بازنشستگان تأمین اجتماعی افزایش حقوق داریم؟
سیدحسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
فقط برای بازنشستگانی که سختی کار دارن افزایش حقوقه
مثل کارگران معادن و فلزات و ذوب آهن.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
20
واقعا درود برشما عجب دستاوردی برای ما بازنشستگان آوردی خدامیداند با رانت وارتباطی که با اقای سالاری دارید چقدر امتیاز ودستاورد برای خودتان بدست اوردید.تمامی مشکلات وتبعیض حقوق ما راشنا مدیران رانتخوار کانونها بوجود آوردید
تورج اخوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
18
چطور شد که تامین اجتماعی حقوق پرسنل سازمان تامین اجتماعی را مشابه و یا بیشتر از صندوق بازنشستگی کشوری افزایش میده
ولی نوبت به ولی نعمت خودش که همان بازنشستگان عمدتا شرکتهای خصوصی می رسه فوری علم دروغ طلب از دولت را به پا میکنه
پولی که طی چندین ده اخیر که پس انداز بازنشسته ها بوده و متصدیان و پرسنل این سازمان از بین بردن اند هزاران برابر بیشتر از طلب بیمه از دولت می باشد
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
2
20
ما بازنشستگان تامین اجتمایی چشم امیدمان به ظهور آقا امام زمان عج است تا این همه بی عدالتی در کشور را ریشه کن کنه وگرنه ، نه این مجلس ونه دولت آینده به فکر این همه اجهاف نیستند دولت روحانی هم که فقط به فکر خودش و اقوامشون هستن. کجای دنیا در دو صندوق بازنشستگی این همه اختلاف همسانسازی است یکی تا ۸ میلیون تومان حقوقها رو افزایش میده و تامین اجتمایی تا ۹۰۰ هزار .
ای خدا تو خودت به ما رحم کن.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
13
هرچه توانستنن انجام دادن کشوری ها آدم های
بسیار باارزشی هستن ولی مستمری رانه
میگن قربون برم خدارا یک بوم ودوهوارا
ازپول تامین اجتماعی استفاده میکنم هیچ کسی
جواب گونیست
4.30ضربدر تعداد سال یعنی چه فرمولش رامیگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
4
من ۲۷ سال درکارخانه سیمان غرب کار کردام که تمام این مدت شوقلم جوشکاری وقطعه سازی بوده وطبق قانون هرسال را باید یک سال ونیم حساب کنند که این کار را نکرداند تقاضا دارم به پرونده ایجانب رسیدگی کنید که حق اینجانب پامال نشود با تشکر
احمد قلی پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
10
چرا این همه فرق بین بازنشسته ها
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
1
14
دستتون درد نکنه بابت همسان بازی و متلاشی سازی
پری
Germany
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
3
مساله بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور حتما باید حل شود ولی مشکل فقط ای قشر نیست بلکه کلا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی که نشده، هیچ، متناسب سازی هم نشده؟ افرادی هستند که حدود یک میلیون تومان در ماه دریافت می کنند، بازنشستگان با یابقه ۲۰ سال و کمتر، حقوق بسیار نازلی دریافت می کنند که فقط کفاف مخارج حاملهای انرژی رو میده، این قشر با این حقوق های نازل و اندک هزینه های خور و خوراک و اجاره مسکن و شهریه فرزندانشونو از کجا تامین کنند؟
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
2
14
واقعا حقوق ماکمه نمیرسونیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
2
17
باز وعده سر خرمن میدن خدا ازشون نگذره
بازنشسته تامین اجتماعی بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
1
19
چطور خودرو سال گذشته که 33تومان قیمت داشت را امروز 125000000تومان افزایش داده اید مشکلی نداشتید؟ خوب عمو جان بفهم این تورم است این تورم و گرانی هم در زندگی روزمره باهمین شدت و فشار گلوی مااقشار را دارد له میکند خفه میکند اینو بفهم و فکری عاجل برای کمک به ما قشر کارگر و مستمری بگیر تامین اجتماعی بکنید وبس ؟؟
احمد۱۳۳
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
2
18
این یعنی قتل عام بازنشستگان،مستمری بگیران و خانواده آنان. ولاغیر
قاتل کیست؟ وکیفرش در قوانین ماچیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
2
سلام استفاده دولت از تامین اجتماعی یعنی استفاده ناحق از اموال کارگران زحمت کش. من یکی که نمیگذرم به هیچ عنوان. برای مربی خارجی هم از صندوق تأمین اجتماعی برداشتن. پس مدیرعامل تامین اجتماعی چی کار میکنه؟!؟ خدمات بیمه ای تامین اجتماعی با این که میگن مجانی هست ولی در پایین ترین سطح هست که طرف منصرف میشه بره دکتر. انگار از جیب خودشون میخوان بدن. بابا دستبرد به اموال زحمتکشان را کم کنید. چی کار به کارگر بدبخت دارین. عذاب خداوند نزدیک است و مرگ گریبان گیر همه ما خواهد بود...
بازنشسته
Netherlands
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
14
دولت 50درصد وطایف حکومتی خودرابدوش سازمان نهادهودربودجه سهمی برای سازمان نیست این حق کشی مسولیت دولت است که سهم بیمه کارگر امی بلعد این وطعیت بازنشسته است مقصر دولت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
1
11
سلام همسان سازی برای آنها خوب شد که حقوق شان خوب بود وخوبترم شد
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
7
سلام،وو عرض ارادت ،تشکیل اتحادیه برای هر صنفی خوب و کار امد است ،اما چنانه فقط برای تهران و کرج باشد خیر ما شهرستانیها هم در نظر گرفته شویم از ارائه طریق و راهکارهای پیشکسوتان (بانشستگان)تامین اجتماعی شهرستانها و استانهای دیگردر جهت پیشبرد اهداف اتحادیه بهره بگیرین و در تصمیمات لحاظگردد
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
14
باسلام لطف کنید وام قرض الحسنه را خودتون به حسابمون واریز کنید و اقساط آن را هم از حقوقمان کسر کنید اینکار نوبتی انجام دهید تا همه به حق وحقشون برسند ما ها فقط اسم وام دادن شمارا میشنویم ندیدیم یا نشنیدیم از همکارانمان وامی گرفته باشند.من خودم یک وام پانزده میلیونی گرفتم اولش پنج میلیون سپرده بمدت پنج ماه گذاشتم تا این وام را گرفتم.لطفا به کارگران احترام بگذارید وحق وحقوقشان را بدرستی بدهید چون به قشر کارگر خیلی ظلم میشود از قدیم بوده ولی تا این زمان درستی به حق کارگر انجامی نشده است.ازخدا بترسید اگر به خدا اعتقاد دارید..
جهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
6
با توجه به تورم حتماً باید حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مثل سایر بازنشستگان اضافه شود ، موافقم .
آذربایجان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
1
سلام وقت به خیر بردار عزیز کجا مشکل همسان سازی مشاغل سخت وزیان حل شده والا از خدا بترسید البته به خدا اعتقاد داشته باشید من که حقوق ابان را گرفته ام همان حقوق هست اصلا سخت زیان اوری که شما میگن اعمال نشده لطفا کسی میدونه پاسخ بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
2
سلام
مسئولین محترم فقط حرف نزنید عملی کردن سخنان مهم است خودتون تا موقعی که حقوق بالای ۱۰ میلیون میگیرید نمیتونید برای بازنشسته ای که با کلی امید بچه بیکار و دانشجو داره تصمیم بگیرید و با مستمری چطوری بگذرونه با ۳۲ سال کار مدرک ارشد حقوقم این اواخر ۱۰ میلیون هم میرسید ولی بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی شدم شد ۵ میلیون چون با کسر مزایای یک فرد شاغل، متوسط حقوق دو سال اخر خیلی کم درمیاد از کسانی که همسان سازی میکنن واقعا بی انصافیه اگه تو این شرایط مستمری بگیران را با کارمندان حقوق بگیر مقایسه کنند.
ایرانی بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
11
سلام مبلغ متناسب سازی باید به مبلغ مستمری یا همان پایه حقوق اضافه شود تا در افزایش سالانه سال بعد تاثیر گذار باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
11
سلام

( بازنشتگان دارن خفه میشن صداشون دیگه در نمیاد )

شرم آوره برای کشوری با سرمایه های اینچنینی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
10
تا سالاری استعفا نده اوضاع از همین قرار هست
علی جواهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
3
حال دولت نمیخواد همکاری کنه بدهیشو پرداخت نمیکنه فقط کینه ازمستمری بگیران راداره بدهی را پرداخت نمیکنه واگذارش میکنیم بخدا.تامین اجتماعی هم ندارنیست سهام ََََ
عبدالکریم حجتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
3
حرفهای تکراری فقط باتغییرجعلی تاریخ،چراهیچکس دردفاع واقعی بازنسشتگان کاری نمیکند
حسن نیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
1
3
سلام
اگر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را شورای عالی کار تعیین میکند
پس عیدی بازنشستگان هم باید مانند عیدی کارگران پرداخت شود
یعنی دوماه حقوق
یا سه ماه حداقل حقوق
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
4
حقوق بازنشستگان بعد ۳۰ سال کار ماهی ۳ تومنم به زور میشه حتی کمتر...سالی ۲۰۰ تومن اضافه میشه.بعد معلم ها سالی یک یا دو تومن اضافه میشه.واقعا عدالت کجاست...چرا این قدر بی عدالتی میشه به بازنشستگان...
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
2
سلام علیکم . چرا 43نظر و غیر انتشار زدید . اقا و یا خانم مسول فردای شماهم بازنشسته خواهید شد انوقت وضع مارا درک خواهید کرد . اگر چند نفر چند کلمه تند هم بگند به کجای این مسولین زی ربط برخواهد خورد .اینحا با جند کلمه تند و ناسزا نگند کحا بگند . . پس نظر را کلا ببنید .
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
6
سلام تورا به خدا اگر خدا را میشناسی من 73 سالم چکارکنم که آبروم با حقوق 1000000 تومان زندگی کنم با خانواده پسر و دختر گدایی نه افتم وسلام انشاالا یک نفر دل سوز میخانه
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
1
با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم تأمین اجتماعی من مریض دیالیزی هستم که در حال حاضر مستمری من با همسان سازی زیر یک ملیون است و بیمه من کارگر ساختمانی است آیا یک کارگر ساختمانی در حال حاضر زیر یک ملیون مستمری دریافت میکندخانه ندارم ماشین ندارم آخه با این تورم گرانی چطوری زندگی کنم مسئولین محترم خودتان را یک ماه جای من بگذارید چطوری زندگی میکردید آیا یک مریض دیالیزی دیگر میتواند کار بکند کسی که بازنشسته شد باید پرداخت مستمری آن خرج و مخارج یک ماه زندگی آن را تأمین کند با این تورم گرانی نمی دانیم این مستمری را خرج خوراک و پوشاک کنیم یا درمان یا ایاب وذهاب ویا مخارج دیگر که خودتان بهتر از ما میدانید دست تان درد نکنه یک کمکی به بازنشسته گانی که زیر یک ملیون مستمری میگیرند بکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
سلام من متلرکه کردم و سرپرست هستم و زیر پوشش پدرم که ۲۰ سال سابقه بیمه داشت و فوت کردن مستمری میگیرم از تامین اجتماعی ماهی ۷۵۰ هزار تومن با ضافه شدن حقوقها و همسان سازی کردن و دونفر یارانه خودم و بچه ام اخه خدا وکیلی با ۸۵۰ تومن من چطوری زندگی کنم یکمم بفکر افرادی مثل ماها باشید با این همه گرونی چقدر قرض بگیریم چقدر پول دستی از این و اون بگیریم بقول معروف توی این وضعیت که همه برای زندگیشون موندن چقدر کلاه به کلاه کنیم چون حقوق از تامین میگیریم معیشتی بما هم نمیدن تورو خدا بداد ماها برسید
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
3
سلام ..میدونید چرا بیشترین فشار به این قشر جامعه است ؟چونکه ضعیفن،یه بار نشده همگی بیان جلوی درب مجلس جمع بشن مطالبه گری کنن...فقط نشستیم اعتراض میکنیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
2
12
عجب دنیای کثیفی شده
نمیدونم اونهایی که بهشت رو به مردم ایران وعده میدن چرا خودشون دارن دنیاشون را میسازن
امیر هوشنگ مروتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
2
این همه حرف و تیتر خبر ول کنید الان حقوق من واریز کردن با ۳۵ سال سابقه ۲۱۶۰۰۰۰ تومن کوووو ۳۰۰۰ تومن کوووو این همه حرف و شکایت وسخن خجالت بکشید شرم کنید
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
2
شرم اور است از این عدالتی که دم میزنید حقوقها باید با تورمی که ساخته اید به مردم وکارگران همخوانی داشته باشد.مردم به هیچ وجع راضی نیستن از این وضع گرانی وبی عدالتی .به مشگلات کارگران رسیدگی کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
3
س چطور وامیه که ما میریم میگن خبری نیست چرا باید بازنشستگان تامین اجتماعی که ۳۰ سال کار بگیره دومیلیون هشتصد الی ۳ میلیون اونم با این تورم و گرونی چرا تبئض میذارین بین کشوری و لشگری چرا اونا بگیرن ۵ میلیون ما بگیریم ۳ میلیون مگه خون اونا از ما رنگین تره این چه دولتیه چرا کسی کار ی نمی کنه پس چرا نماینده انتخاب کردیم چرا کسی به فکر بازنشسته تامین اجتماعی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
2
ای خدایعنی میشه حقوقمون اصافه بشه یه گوشتی واسه بچه هام بخرم
علی زندیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
2
باسلام
هیچگونه افزایش حقوق وهمسانسازی برای جانبازان حالت اشتغال اعمال نشده چرا لطفا رسیدگی کنید
ناشناس
Canada
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
4
اقا سفر و بسته معیشتی برای بازنشسته تامین اجتماعی دیگه چه مسخره بازیه به جای اون همسان سازی رو انجام بدید خود بازنشسته میدونه پولشو بره سفر یا نه ؟این دیگه چه برنامه ای است . طرف داره از بی پولی میمیره اونوقت امکانات سفر با قسط بندی فراهم میکنید ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
7
چرا کانونهای شهرستانها ساکت هستندواعتراضی نمیکنند چرافراخوان نمیدهند تا در سراسر کشور نسبت به این تبعیض بین بازنشستگان اعتراض شود
مجید آل کثیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
5
با سلام اینجانب حدود ۳۵ سال در پروژههای عمرانی مانند خط لوله ویا تاسیسات نفتی به صورت اقماری بدور از خانه وخانواده کار کردم در زمان جمع آوری سوابق بیشترین اسیب را تامین اجتماعی به بنده زده نه سختی کار محاسبه شده وبیش ترین سوابقم را به بهانه بیمه ماقبل مکانیزه را یا میگویند گم شده ویا به بهانههای مختلف سر بنده کلاه گذاشتند در ضمن شغل من نقشه برداری بوده شما جناب مدیر سازمان خودتان ووجدانان ببینید چگونه حق مردم را همکارانتان ضایع می کنند ولی حیف که در سازمان شما آدم با وجدانی سراع ندارم که شکایت ببرم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
این‌مسولین نمی فهمن که باز نشسته نیاز بیشتر به دکتر ودارو ودختر دم بخت وغیره دارد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
3
ما که تامین اشتباهی هستیم شتر مرغ شدیم موقع حقوق کارگریم موقع عیدی کارمندیم فکر میکنن گسی متوجه کاراشون نیست چرا ما میفهمیم از شما هم بیشتر ولی چه کنیم که توان صحبت نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
4
تامین اجتماعی یک سازمان خصوصی است، نه دولت و نه مجلس حق دخالت در مدیریت آن را ندارند، ولی هر دو قوه این سرمایه ها را که متعلق به اعضای آن یعنی همان افرادی که حق بیمه میدهند را خرج امور نامربوط و خرج بازنشستگان کشوری و لشکری میکند وبا قرار دادن مدیران دولتی اجازه اداره درست، رسیدگی و خدمات به بیمه شدگانش و بازنشستگانش را نمیدهد و آن را به ورشکستگی دارد میکشند.
محمدحسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
آیابه کسانی که درزمان جنگ درمنطقه جنگی کارکرده اند مزایای کارسخت وزیان آور تعلق نمیگیردیاحق جنگی؟
ناشناس
United States of America
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
2
چرا شما ها آقایون دولتی فکر میکنید گارگر بی سواد است درعین مظلومیت از تمام کسانی که در این جامعه دستی بکار دارند پر تلاش تر میباشد چرخ این جامعه فقط به فقط به دست کارگران زحمت کش وبی ادعا گشنه وبدبخت که اگر زبان
به گرفتن حق خود باز کنند مجرم شناخته وآخرو عاقبتش معلوم نخواهد بود سر از گجا در می آورد
امیدوارم این نظریه بند را کسی بخواهند که به اندازی یک سر سوزنی معرفت داشته باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
2
تامین اجتماعی بر مبنای سنوات خدمت ولی نظامی با مدرک ابتدایی و ۱۵ سال خدمت درفتی ۳۰ ساله داره ۶ ملیون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
1
انشاالله سال هزار و چهارصد بیست شمسی مرحله دوم همسان سازی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
1
کدوم همسو سازی
عزیزاله متقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
3
ترابخدا شما که حقوق ما بازنشستگان را زیاد نمی کنید لااقل دروغ نگید.هر روز یه دروغ تازه توی این کانالها میزارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
جمع کنین هرروز یک مشت وعده دروغ به خورد ملت میدین هنوز حقوق آبان ماه مستمری بگیران پرداخت نشده همین اندک هم با هزار عشوه هروقت دلشون بخواد پرداخت میکنن نه شرم نه وجدان نه..... یک مشت دزد بی اخلاق ..... خدا نگذره . چرا هنوز حقوق ما پرداخت نشده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
1
1
خجالت بکشید من شوهرم برحمت خدا رفته 4 تا بچه مجرد خودتون میتونین ماهی دومیلیون برسونین خدا از ستون نگزره انشالله مثل ما به سرتون بیات
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
1
خدا نابودتون که فکر نمیکنید یه روزی همه رفتنی هستیم . ۳۰ سال خدمت کردم تو شهرداری فضای سبز بودم تا ۱۵سال صبح ساعت ۶میرفتم ساعت ۱۲ شب میومدم خونه بخدا سیمان تو غذامون بود چون وقت نداشتیم خودمونو تمیز کنیم بعدشم همش زجر کشیدن بود حتی یه روز هم سختی کار برام نزدن سال ۹۶ بازنشسته شدم بخدا ۲۰میلیون تومن از صنواتم‌ الان الانه که ندادن اونم حقوقم . شما چه میدونید اقایون ارباب رجوع که شرمندگی زنو بچت چی .
پری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
2
تا کی دروغ ؟.همسان سازی کو؟
خدایی نیست که به داد ما برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
2
بنده به عنوان یک شهروند نظرم این است اگر بیمه ها با هم یکی شود نه کشوری بماند نه لشکری بلکه همه تامین اجتماعی شوند مشکلات مرتفع شود که کسی نتواند در بیت المال مسلمین دست درازی نماید بعد هم به خاطر انباشت بیمه بتوانند به مشکلات عدیده ای که بازنشستگان محترم دارند لباس عافیت پوشاند
تیمورکرمی باکدملی۳۹۳۳۳۳۴۵۶۱
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
2
این همه تبلیغات برای افزایش وهمسانسازی حقوق بازنستگان بعدازچندین ماه باافزایش قیمت ها بصورت نجومی هنوز خبری نیست شماروی چوپان دروغگوراسفیدکردیدشرم برای انسان خوب است سفره ماراخالی کردیدبعدازیک عمرخدمت صادقانه این است سزای بازنشتگان ولااگرحساب کتابی باشدشماهابایدمکافات بدهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
1
1
حق گرفتنی است اگر ما تلاش نکنیم کسی حق بازنشستگان تامین اجتماعی رادرست پرداخت نمی کند از دست اندرکاران تقاضا داریم در مورد یارانه وکمک معیشتی هم برای همه یکسان عمل کنند وبه صرف داشتن خانه وماشین بعد از سالها کار وتلاش یارانه بازنشسته مستمری بگیر زیر ۱/۵۰۰ هزار تومانی را قطع نکنند وتوقع نداشته باشند که با فروش خانه وماشین زندگیشان را بگذرانند
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
4
وقتی اضاف نکردین چرا میان الکی،شعار میدین خدا لعنتتون کنه آبرومون رفته جلو همه دستمون درازه با2میلیون چه طور خرج دانشجو اجاره قسط و خوردو خوراک بدیم ...این همه شعار چی میدین خدا لعنتتون کنه خودتون ماهی10برابر ما حقوق میگیرید معلومه براتون اهمیت نداره دیگران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
3
سلام آیا مسولین هم می توانند خودشان با این حقوق باز نشستگی زندگی کنند.پس عدالت کجاست.چه کسی بایدمنجی حقوق کارگر باشد؟ایا نباید در حکومت ولایت فقیه به فکرکارگر بود؟
چرا کارگران زیر دست و پا به کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
1
الهی خدا به زمین گرم بخورید ما تاکی بااین حقوق جونمون به لبمون برسه هیچ کسی نباشه به دادمون برسه به خدا قسم فقط بااین حقوق نمی تونیم گوشت بخریم نمیتونیم سبزی بخریم فقط واویلا کی به دلدمون میرسه خدایا برای کدوم ید بختیمونزحر بمشیم
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
2
گفتنی ها را همه گفتند فقط میخواهم بگم کسانیکه در شرکتها کار میکنند سی سال کارفرما ظلم می‌کنه و حق و حقوق کارگر رو نمیده و همیشه دولت پشت کار فرما ایستاده و از اون حمایت می‌کنه و روز بروز کارفرما را کلفتر می‌کنه و به شکایت کارگر هم ترتیب اثر نمیده و اداره کار سنبل کاری می‌کنه و در نهایت رای به نفع کارفرما صادر میشه چون از کارفرما ارتزاق می‌کنه حالا بعد از سی سال کار صادقانه و جان کندن دولت هم حق کارگر را در زمان بازنشستگی نمیده یا گاهی اوقات مثل گداها دوزار میندازه جلوی کارگر که اینطور برخورد با قشر زحمتکش جامعه که اگر آنها نباشند چرخ اقتصاد این کشور نمیچرخه واقعا شرم آور و ننگ اور هست در کشورهای دیگر ببینید که چطور به بازنشستگان خودش از هر لحاظ رسیدگی و تکریم میکنه
داوداینانلو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
2
باز وعده و وید در باره حقوق باز نشسته ها تمین اجتماع شوره شد وعده های که عملی نمیشه
میرزائی
Italy
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
سلام
مئسولین محترم زندگی برای ما بازنشستگان تامین اجتماعی مخصوصا برای ما که سخت زیان آور کار کرده ام غیر ممکن شده ......
تقاظا رسیدگی داریم .....
ممنون از لطفتان
دیلمقانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
1
بنده امرداد سال 99بازنشسته شدم پس این همه تو بوق و کرنا زدن افزایش حقوق برای بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا خواهد شد متاسفانه یک ریال هم افزایش نیافت مشابه بنده بازنشسته کشوری نزدیک دوبرابر من حقوق دریافت می‌کنه وضمنا 25ماه جبهه خدمت کردم آنرا هم اجرا نمی کنم باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
خوش به حار کارگرا شب روز دولت ومجلس شده کارگر چه در زمان شاغل وچه بازنشستگی کارگرا خوب عزیز شدن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
2
آقایان مسئول کار بازنشستگان اینکه مدام میگوید با دولت مذاکره گردیم اگر قبول کند چه وچه میشود که حرف نشد یک زمان برای دولت تعیین کنید اگر زیر بار نرفت یک درخواست تجمع برای اجرای خواسته بر گزار نماید فقط میگوید اگر دولت اینکار رابکند این میشودپس شما چکاره هستید که نمیتوانید حق بازنشستگان را ازدولت بگیرید کسی. که نمیتواند کاری را انجام دهد میبایستی استعفا دهد وبه دیگری واگذارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
3
لطفا حرف نزنید ما به عمل سریع نیاز داریم اگه میتونید یا علی اگه نه ی نفر متخصص و با تجربه و با سواد جایگزین کنید.... یا علی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
3
این همه مطلب نوشته شده در آخر می نویسید اگر در آذرماه اجرای نشود رسانی می کنیم .لطفا فقط از دولت بخواهید که اولا بدهی سازمان را بده دوم اینکه دست کج شو از صندوق بیرون بیاورد و مشکلات خودش را با پول ما نخواهد حل کند . صندوق جوابگو ی ما باز نشستگان هست
ناشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
1
1
همسنگر کارگر ومستمری بگیر عزیز و گرامی..
حداقل درثبت نظرات خود همدیگر را با تهمت وافترای ناحق ناراحت نکنیم . بعضی ها که تا بحال درب کانون را هم ندیده اند نماینگدگان خود را که جز زحمت و گذاشتن تمام وقت روزانه را برای دفاع و احقاق حق پایمال شده ما قشر زحمت کشیده و محروم صرف نموده و ما بجای تشکر و قدردانی از آنها در این سایتها به آنها تهمت ناروا و آنها را که جزئی از خودمان هستند ناراحت و پشیمان از این زحمات و اتلاف وقتشان که باید صرف زندگی و خانواده خود کنندپشیمان میکنیم و این شایسته کارگر و بازنشسته کارگری نیست بعضی ها انتظار دارند درطول حداکثر 10 سال پرداخت حداقل حق بیمه به سازمان و از طریق کمیسیونها
عاکف محمد
Germany
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
1
اگه بودجه ندارید(نیست)چطوری کارمندان تامین اجتماعی (وقتی مراجعه میکنیم فکر میکنند ما رعیت شان هستم حتی سرشان رابلند نمیکنند وبااخم و طلب کاری وبه زور جواب میدهند)برای شان بودجه هست که ماشین گران قیمت و خانه های لوکس و ...هست آن وقت برای بازنشستگان تامین اجتماعی که پول نقد بابت حق بیمه پرداخت کردند بودجه ندارید و....خدا ازبانیان مسببین نگذره!!انشاءالله سر پل صراط جواب میدهید و....آنوقت دیدن چهره ناحق کننده گان دیدن داره!!افوض امری الی الله آن الله بصیر بلعباد
کریم مراقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
1
سلام از کلیه مسوالین عزیز که بتواند برای حل مشکل بازنشستگان قدم خیر بردارند ممنونم دست همه درد نکنه انشاالله همه ما براشان دعا میکنیم انشاالله عاقبت بخیر بشوند والله جای دوری نمیره ما هم مثل پدران شما هستیم عایله داریم عروس نوه داماد ومریض هستیم برای ما کاری بکند والله جای دوری نمیره دست شما می بوسیم ازتون ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
1
1
پدر بنده ماهیانه یک میلیون وسیصد ماهیانه حقوق میگیره باای تورم وگرانی وهزینه های پزشکی واقعا این مبلغ جوابگو نیست پس کی همسان سازی را اجرایی میکنید
مهدی بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
سلام من با مشاغل سخت وزیان اور بازنشست شدم یعنی واقعا این حق ماست با این حقوق کم زندگی خودمون رو بگذرونیم با این تورم خواهشن وعده درست بدین نصف این جمعیت کشور کارگر هستن از مسولین خواهش میکنم به فکر باشید واقعا تباه شدیم رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
2
ما بازنشستگان جز کم دراومدترین قشر مردم هستیم.‌باکسترش خانواده با این حقوق ناچیزحتی از عهده ی خرج خودمان نیستیم چه برسد به اینکه بخاهیم خرید اقساطی یه وام‌بگیریم. وام ۱۰ میلیون تومانی که اقساطش ۵۰۳۰۰۰۰ .پانصدو ۳۰ هزارتومن. دیگه چه وامی.دیگه چه پولی واسه دیگر خرجهای زندگی با این تورم‌ میمونهگ یک سال نتونستیم قبض آب وبرق وگاز رو پرداخت کنیم اخطاریه قط شدن اومده ما با این حقوق چه خاکی برسرمون کنیم‌انصاف داشته باشید. کلاه خودتون قاضی کنید ببینید تو‌این اوضاع حتی با ۵ میلیونم نمیشه زندگی کردچه برسه ۱۹۵۰.یک میلیون و نهصدوپنجاه فقط خرج کرایه خونه. وقسط وام. پرداخت قبضهام نیست ما هوا بخوریم خجالت بکشید مردم عاصی شدن به داد مردم برسید صفرههای مردم جمع شده وعده های غذایی مردم از مختصرشدن هم گذشته جمع شده. گوشت ومرغ و توی خابم دیگه نمیبینند. خجالت داره
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
2
با سلام خواهشمند است افزایش حقوق بازنشستگان بدبخت تأمین اجتماعی هم مانند بازنشستگان لشگری و کشوری باشد مثل قبل که این همه غوغا کردید و اندکی افزایش دادید خدا وکیلی مثل افزایش قبلی طبل تو خالی نباشد. برای آخرت خودتان هم که شده بگزارید دعای خیری و ذخیره ای برای آخرتتان باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
2
خدایا فقط خودت به فریاد مابازنشتگان برسه ماروازاینا نجات بده غقط دروغ پشت دروغ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
2
این تیترهای دروغ و مزخرف چیه میزنین
کی و کجا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اضافه شده خدا ازتون نگذره
ناشناس
Germany
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
2
بهتر نیست حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را هم متناسب با تورم جامعه و بالارفتن قیمت ابتدایی ترین مایحتاج یک خانواده ؛ افزایش پیدا کنه؟؟؟؟؟؟؟
آیا مسئولین میتوانند یک روز از زندگی خود را با حقوق یک ماه این عزیزان بگذرانند؟؟؟؟؟؟
حسین عابدینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
جای دنیا با دو میلیون تومان زندگی میکند همسان سازی که به یکاز کار افتاده. 100%تعلق نگرفت با توچجه به اینکه ماهی یک میلیون هزینه درمان است ایا این عدالت است
حمید گوهردوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
2
چرا آذر ماه افزایش ندادن اصلاح نکردن این داستان متناسب سازی رو نسبت به بازنشسته های کشوری ؟
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
ماده ۴۱گفته اگر تورم زیر ۲۰درصد بودمنطقی هست ولی اگر بالای ۲۰ درصد بودمنطقی نیست عجب حرفایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
شرم باد
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
متاسفانه کلید صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی وخانواده هايشان دردست همه است وهمه بهرمندند از دولتمردان تا مدیران. وبانک رفاه والحمدالله خالی نداریم جالب بود به بانک رفاه خیابان سی تیر رفتم یک وام ٢میلیون بگیرم قسمت تسهیلات بانک جوانی نشسته بود وبا متصدی بانک رفاه چونه می زد سر ٢٠٠ میلیون وام وتقاضای بیشتری داشت خلاصه با مسول مربوط به نتیجه رسید اما نوبت من شد وبمحض دیدن من چهرش عوض شد وام می حواهید نداریم هرچه اصرار کردم گفت نمیشه پدرم گفتم شما جلو چشم من با سرمایه سی سال در سختشرایط کار کردم وبا حق بیمه من این بانک رفاه کارگران ساخته شده اون پسرک جوان نصف سن من ندارد وحق بیمه هم نمی ده ٢۰٠ میلیون ده دقیقه وام گرفت گفت ایشان کاسب با اعتماد ماست گیشه را ترک کرد ارزش ها پوسیده افسوس
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
والله این قشر واقعا زندگی نمیکنند تورخدا بداد ما برسید ما چه گناهی کردیم تامین اجتماعی شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
با سلام آیا شاطر نانوایی هم که با سخت زیان آور بازنشسته شده آیا افزایش حقوق شامل آنها هم می شود
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
۱۰۰بارگفتین پس چرا اجرا نمیشه بدبخت کارگران وبازنشسته های تامین اجتماعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
لطفا عدالت رو اجرا کنید من امسال با ۲۶ سال سنوات کاری بازنشسته شدم ومتناسب سازی شامل حالم نشدو با کسی که ۲۰ سال سابقه کاری داره دریافتیم فرقی نداره.
ناشناش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
خدایی هم هست
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
1
0
چرا فقط مشاغل سخت باید اضاف بشه مگه از کار افتاده ها وزنان سرپرست چه گناهی کردن که افزایش شاملشون نمیشه. باید برای همه افزایشی داشته باشید این حق رو از خانواده های این بیچاره ها نگیرید از خدابترسید انها هم زیر فشار گرانی هستند وناراحتی اعصاب هم گرفتیم. ایا کسی به فکر ما ها وامثال ما هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
آقای مدیر عامل تامین اجتماعی قول دادند که عوایل آذر حقوق بازنشستگان کارهای سخت وزیان آور پرداخت نمایند که هیچ خبری از این پرداختی نیست علت نپرداخت هم مشخص نیست و همه بازنشستگان منتظر حق از دست رفتشان بودن چرا یک مسؤل رده بالا که صحبت کرد ورسانه ایی هم شده عمل نکند و هم بازنشستگان بعد از چندین سال سر کار گڋارد وهم خودشان کم ارزش نماید واگر قدرت پرداخت نبود نباید از طریق رسانه ها اعلام میشد ما همه بازنشستگان چه کارمندان ادارات وچه آنان که آزاد بیمه شده اندکل نظام با بازنشستگان تامین اجتماعی مشکل دارند وعلت این مشکل از کجاست از این حقشان میخواهند چون تبعضی که بین بازنشستگان گذاشتند آشکار و همه ملت وخانواده های بازنشسته میداند که چه مشکلی است که بین بازنشسته تبعض و تفاوت گذاشته شده با وجود براینکه نیمی از بازنشستگان تامین اجتماعی کارکنان اداره های دولتی بوده اند آیا میشود یک تکنسین برق از یک آبدارچی آموزش وپرورش یا از یک سلجوقه حقوقش کمتر باشد واقعا کمی به خودتان بیاید واین همه کار های واقعی بی ارزش نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
باسلام خدمت آقای بیات وآقای دهقان کیاوهمه مسءولین ما بازنشستگان تامین اجتماعی سختوزیان آورهمه مون علیلوگرفتار داروییم راهی دوری نمیره انشاالله در آذرماه بحقوقمون برسیم قدردانی میکنیم از همه شما عزیزان وبزرگواران مابرای دولت هزینه ای آنچنانی نداریم اکثرمون گرفتار ولبه پرتگاهیم و حقوق مون بازم برمیگردد بدولت خدا خیرتون بده بحق خون حسین ع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
آقای نوبخت آقای شریعتمداری وآقای سالاری وخانم محمودیان به داد ما بازنشستگان تامین اجتماعی برس ما مظلوم قرار گرفتیم فرق میان کشوری ولشکری هست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
0
باید قانون اجرا شود و دولت موظف شود بدهی سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند و بدنبال آن همسان سازی حقوق بازنشستگان کامل اجرا گردد
دانشور
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
سلام عزیزان مشکل خودمون فقط بلدیم تحلیل کنیم جرعت نداریم یک روز تعیین کنیم وبریم دم درسازمان تامین اجتماعی نه فقط مستمری بگیران همه باهم کارگران وبازنشستگان
بازنشسته تامین اجتماعی ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
فقط دوروغ میگن.برای حقوق بازنشستگان کشوری لشکری.همه دست به سینه .هستیدسالی دوبارحقوقشونو..افزایش میدید.افزایش حقوق کشوری.ازفروردین پرداخت میشه..اما افزایش حقوق تامین اجتماعی این پاس میده به اون .هرکس یه بهانه میاره..خداازتون نگذره.حقوق بازنشسته تامین اجتماعی دربرابر حقوقه کشوری لشکری خیلی ناچیز هست .ماناجورتوفشار زندگی
هستیم خواهش میکنیم حقوق مابازنشستگان تامین اجتماعی روافزایش دهید.
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
باسلام من یک معلم بازنشسته هستم که از صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی مستمری میگیرم باتوجه به همسان سازی حقوق بازنشستگی کسانی که با من بازنشسته شدن که بازنشسته کشوری بودن حقوق آنها دومیلیون وسیصد اضافه شده ولی متاسفانه حقوق بنده 600هزارتومان این عدالته من باید چکار کنم
امامویردی‌فرجی‌اصل‌
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
سلام‌خسته‌نباشید‌من‌یک‌مستنری‌بکیر‌تمین‌اچتماعی‌هستم‌حقوق‌من‌کم‌میدن‌دو‌زوز‌دوام‌نمیاری‌خواهیشن‌به‌این‌رسیدکی‌کنید‌متشکرم از‌تبریز‌دست‌راستم‌قدشدی‌تمیوانم‌ی‌کاری‌انجام‌بدم‌خ اهیشن‌خقوق‌منو‌اضافه‌کنید‌‌از‌ابریز‌‌هستم‌
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
سلام فیش آذر ماه 99 هم چاپ شده در سیستم نه خبری از افزایش برای سخت وزیان آور هست ونه تجمیع حقوق پس چی شد شما که گفتین آذر ماه انجام میشه سر کاری بود
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
سلام .عزیزان ومدیران که هیچ شجاعتی نداریدکه واقعیت رایکباربرای همیشه بنویسیدوازمقام ازدست دادن جایگاه خودنترسندواین یاهمان مارو نیزدست اندازندازین.توکه باری زبارم برنداری چراباری میان بارم گذاری.توکه مسکلی ازمن حل نکردی پس چرامسخرمون میکنید.واردماه دهم ازسال۹۹ رسیدیم واقای نوبخت شماروسرکارگذاشت شماهم مارو تازمانی که اقای نوبخت درراس اموربودجه است ماهیچ امیدی نداریم.مرحبااقای نوبخت تومیدونستی چقددولت به سازمان بدهکاراست امابرای همسان سازی تامین اجتماعی هیچ ردیف بودجه ای درنطرنگرفتی .خداجوابتوبده اقای نوبخت ودیگرهمفکرانشون.امین یاربالعالمین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
همسان سازی یعنی چه واللا اونکه با سی سال خدمت 2600 میگیره با اونکه شش میلیون همسان سازی شده بابا ایواللا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
شما که همش فقط حرف میزنید عمل کنید
ایرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
واقعا چرا اینقدر حقوق تامین اجتماعی باید کم باشه؟!؟؟! این همه تفاوت با حقوق کشوری ها ،،خدا رو خوش نمیاد.. با این همه گرونی و این حقوق ناچیز ،چه باید کرد؟!؟!
ژ.َش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
واقعا متاسفم براتون که به فکر همه هستین الی مستمری بگیران تامین اجتماعی واقعا جای شرم وتاسف داره برای همتون که اینقدر بی منطق بی اهمیت هستین من ی زن تنها با ی حقوق مستمر بگیری چطور زندگی کنم اخه خدا حق ماو بجه هامون ازتون بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
بسمه تعالی خدایا شمارو بخون پاک حسین ع وشهیدان کربلا قسمتون میدهیم کسانیکه حق بازنشستگان تامین اجتماعی را پایمال میکنند فقط لشکری و کشوری توجه دارند خودشون و خونواده ها شون به مصیبتی بزرگ گرفتار شون بگردان آمین یا رب العالمین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->