نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

لیونل مسی از بارسلونا می‌رود!

  • کد خبر: ۵۰۲۴۵
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
لیونل مسی از بارسلونا می‌رود!
مهاجم سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در خصوص لیونل مسی صحبت‌های عجیبی را مطرح کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، لیونل مسی تابستان گذشته تا مرز جدایی از بارسا رفت، ولی با مخالفت قاطعانه باشگاه مجبور به ماندن شد. عزم فوق ستاره آرژانتینی جزم بود و تنها به این علت که قصد نداشت باشگاه را وارد جنگ قضایی کند، از تصمیمش صرفنطر کرد. اوضاع، اما برای مسی هنوز در بارسا خوب پیش نمی‌رود.

در هفته‌های اخیر مسی مورد حمله سازمان یافته اطرافیان آنتوان گریزمان قرار گرفته و او را مسبب ناکامی‌های ستاره فرانسوی عنوان می‌کنند.

حملات به قدری بوده که مسی شب گذشته پس از رسیدن به فرودگاه ال پرات بارسلونا گفت که خسته شده است از اینکه او را مقصر همه مشکلات بارسا عنوان می‌کنند.

لوبو کاراسکو مهاجم بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در دهه ۸۰ میلادی شب گذشته در واکنش به عصبانیت مسی گفت: «تا هفته گذشته این حس در من وجود داشت که مسی قراردادش را تمدید خواهد کرد. بودن رونالد کومان روی نیمکت و میدان دادن به جوانان و روحیه خوبی که به تیم تزریق کرده، خوشبنیم کرده بود که مسی در نهایت پس از توافق با رئیس بعدی باشگاه، تمدید خواهد کرد، اما پس از عصبانیت اخیر مسی معتقدم او فصل بعد دیگر در بارسا نخواهد ماند و کار رئیس بعدی برای متقاعد کردن او خیلی دشوار خواهد بود.

من هم جای مسی باشم از بارسا می‌روم. هر اتفاق تلخ و هر ناکامی‌ای را در سال‌های اخیر به نام مسی نوشته اند. من سال‌ها بازیکن بارسا بودم و می‌دانم که تحمل چنین فشاری پس از چند سال غیرممکن می‌شود.»
 
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->