نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

نبرد دیدنی فولادی‌ها در لیگ برتر والیبال

  • کد خبر: ۵۰۶۷۶
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
نبرد دیدنی فولادی‌ها در لیگ برتر والیبال
هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) با ۶ دیدار برگزار خواهد شد تا دوباره تنور والیبال پس از مدتی تعطیلی داغ شود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، فولاد سیرجان و فولاد سپاهان بازی صدرنشینان لیگ برتر والیبال را رقم خواهند زد. ان‌ها که به نوعی برادر حساب می‌شوند و از خانواده فولادی هستند حالا باید مقابل یکدیگر صف آرایی کنند. شرایط برای هر دو تیم سخت است و سیرجانی‌ها که با یک بازی کمتر در رده دوم جدول قرار دارند می‌خواهند با پیروزی در این میدان صدر جدول را از ن خود کنند، اما از آنطرف هم سپاهانی‌ها تیمی نیستند که به سادگی بازی را واگذار کنند. سپاهان اگرچه مجتبی میرزا جانپور را در اختیار ندارد، اما بازیکنی، چون صابر جواهری را به میدان خواهد برد از سوی دیگر تیم فولاد هم یک بازیکن جوان و آبدیده در پست قطر پاس دارد نامش صابر کاظمی است. هنرنمایی دو پاسور باتجربه والیبال همچون علیرضا بهبودی و پرویز پزشکی هم دیدنی خواهد بود
یکی دیگر از مسابقات دیدنی روز چهارشنبه بین لبنیات هراز آمل و شهرداری ارومیه خواهد بود جایی که دو مربی با تجربه در سطح ملی با تفکرات حساب شده یارانشان را راهی زمین مستطیلی شکل خواهند کرد. این دو تیم بازی عقب افتاده دارند و در چنین شرایطی ارومیه در رده سوم و آملی‌ها هم در رده ششم جدول قرار گرفته اند. رقابت پیمان اکبری با بهروز عطایی همیشه دیدنی بوده و این بار هم باید منتظر یک بازی مهیج از این دو مربی باشیم.
فردا شهرداری قزوین و خاتم اردکان نوید دهنده یک بازی دیدنی و پایاپای خواهند بود. اگر چه این دو تیم در انتهای جدول حضور دارند و رتبه‌های دهم و یازدهم را از آن خود کرده اند، اما تقریبا سطح برابری دارند و همین هم نوید یک بازی پایاپای را می‌دهد.
چهارشنبه ۵ آذر
آذر باتری ارومیه – هورسان رامسر (ساعت ۱۱- سالن فدراسیون)
شهرداری قزوین – خاتم اردکان (ساعت ۱۱- خانه والیبال)
لبنیات هراز آمل – شهرداری ارومیه (ساعت ۱۴، سالن فدراسیون)
پیکان تهران – سایپا تهران (ساعت ۱۴- خانه والیبال)
فولاد سیرجان – فولاد مبارکه (سپاهان ساعت ۱۷- سالن فدراسیون)
شهرداری ورامین – راه‌یاب ملل کردستان (ساعت ۱۷- خانه والیبال)
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->