برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

سپاهان طلسم را با مورایس می‌شکند؟

  • کد خبر: ۱۴۷۲۷۱
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
سپاهان طلسم را با مورایس می‌شکند؟
سپاهان بعد از چند سال خرج بی حساب و کتاب، حالا با مورایس امیدوار است که طلسم را بشکند.

به گزارش شهرآرانیوز، سپاهانی‌ها با پیروزی مقابل استقلال ۳۰ امتیازی شدند و تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفتند. طلایی‌پوشان تا این هفته از رقابت‌ها ۸ پیروزی، ۶ تساوی و دو شکست را به ثبت رساندند؛ عملکردی که امیدواری هواداران این تیم را دو چندان کرده است.

پس از پروژه ناتمام باشگاه سپاهان با محرم نویدکیا، این باشگاه برای بهبود عملکرد خود، ترمیم نقاط ضعف و رقابت برای کسب عنوان قهرمانی به سراغ گزینه‌های خارجی رفت و پس از مذاکره با چند مربی خارجی در نهایت با ژوزه مورایس، دستیار سابق مورینیو به توافق رسید.

در سوابق سرمربی‌گری مورایس هدایت تیم‌هایی مانند چونبوک موتورز کره جنوبی، آنتالیا اسپور ترکیه، آ. ا. ک آتن، الهلال و الشباب عربستان دیده می‌شد و این مربی سابقه قهرمانی در لیگ کره جنوبی در فصل‌های ۲۰۱۹-۲۰۱۸ و ۲۰۲۰-۲۰۱۹، قهرمانی در جام حذفی کره جنوبی در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به همراه تیم چونبوک هیوندایی موتورز و قهرمانی لیگ برتر عربستان در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ به همراه تیم الهلال را در کارنامه خود داشت. عملکرد پر بار این مربی نگاه‌ها را به سمت سپاهان معطوف کرد.

محرم نویدکیا در دو فصل و نیم حضور روی نیمکت سپاهان و در ۷۵ بازی میانگین امتیازی ۱.۸۸ را به ثبت رساند و طلایی‌پوشان در لیگ بیست‌ویکم در رده سوم و در لیگ بیستم در رده دوم جای گرفتند. ژوزه مورایس، مربی پرتغالی میانگین امتیازی ۲.۰۰ را تا این هفته از رقابت‌ها به ثبت رسانده و این عملکرد مورد رضایت مدیریت این باشگاه قرار گرفته است. سپاهانی‌ها با تغییر مربی خود توانستند تا حدودی به هدف خود دست پیدا کنند.

مورایس در دوره موفقی که با چونبوک موتورز داشت، میانگین امتیازی ۲.۰۴ را به ثبت رساند. عملکردی که باعث شد این تیم کره‌ای دو بار کی لیگ و یک بار جام حذفی این کشور را فتح کند. با وجود فراز و نشیب طلایی‌پوشان در اوایل فصل و با گذشت ۱۶ هفته، آن‌ها روند رو به رشدی را طی کردند و اکنون در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارند.

حالا به نظر می‌رسد با ادامه این روند رو به رشد، پروژه سه ساله مورایس و باشگاه سپاهان نتیجه بهتری را نسبت به سال‌های قبل به ثبت خواهد رساند. مورایس نسبت به این پروژه سه ساله خوش‌بین است و در این رابطه عنوان کرده "ارتباط خوب و هماهنگی با باشگاه دارد و در انتهای این برنامه سه ساله به نتایج و اهداف مدنظرشان خواهند رسید. "

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->