حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تکیه امیر ‌قلعه‌نویی و گل‌گهر سیرجان بر صدر

  • کد خبر: ۵۰۹۴۶
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
تکیه امیر ‌قلعه‌نویی و گل‌گهر سیرجان بر صدر
با پایان رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر، گل‌گهر کماکان صدرنشین جدول است
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران عصر دیروز با یک مسابقه به پایان رسید. تیم‌های تراکتور و سپاهان که قرار بود عصر پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام، مقابل هم قرار بگیرند، به‌خاطر وضعیت جوی با ۲۴ ساعت تأخیر به‌مصاف هم رفتند. در پایان این بازی، نماینده اصفهان موفق شد با یک گل برابر میزبان پرمدعایش به پیروزی برسد.

رکوردشکنی سپاهان بعد از ۴ سال

سپاهان که در ۴ سال اخیر موفق به کسب پیروزی مقابل تراکتور در تبریز نشده بود، دیروز موفق شد این کار را انجام دهد و برابر شاگردان منصوریان که طی ۲ هفته اخیر ۲ مساوی داشتند، به برتری دست پیدا کند. البته آخرین برد طلایی‌پوشان در تبریز در ورزشگاه اختصاصی باشگاه تراکتور اتفاق افتاده بود و آخرین مسابقه‌ای که سپاهان توانست سرخ‌پوشان آذربایجان را در ورزشگاه یادگار امام شکست دهد، آذرماه‌۹۲ بود که پس از ۷ سال مجددا توانست در این استادیوم به برد برسد.

صدر جدول در دستان قلعه‌نویی

شاگردان امیر قلعه‌نویی با اینکه در هفته سوم مقابل میهمان خود فولاد با نتیجه یک‌بر‌یک متوقف شدند، اما با توجه به نتایج به‌دست‌آمده در دیگر‌بازی‌ها به لطف همین یک‌امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دادند. استقلال باوجود ارائه بازی نه‌چندان با‌کیفیت مقابل میهمان پایین‌جدولی‌اش، به لطف سوپر‌گل میلیچ به پیروزی رسید تا با ۶‌امتیاز بعد از گل‌گهر در رده دوم جدول قرار بگیرد تا هواداران این تیم همچنان به شروع خوب در فصل بیستم امیدوار باشند. تیم سایپا در خانه با حداقل اختلاف و با نتیجه ۱ بر ۰ میهمانش نساجی را شکست داد تا شاگردان ابراهیم صادقی نیز بعد از ۲ مساوی به اولین پیروزی برسند و با ۵‌امتیاز در رده چهارم قرار بگیرند.
 
نساجی نیز در این بازی نخستین شکست فصلش را متحمل شد تا همچنان با امتیازاتی که از یک پیروزی و یک مساوی که در ۲ هفته اول به دست آورده بود، چهارامتیازی بماند. سرخ‌پوشان تهران مثل هفته اول که خارج از خانه تن به مساوی بدون گل دادند، در هفته سوم مقابل میزبان خود نفت مسجد‌سلیمان با نتیجه بدون گل متوقف شدند تا با ۵‌امتیاز در رده پنجم قرار بگیرند.
 
پرسپولیس با اینکه در این فصل هنوز گل نخورده و با ۳ کلین‌شیت بهترین خط دفاعی را داراست، اما در فاز تهاجمی دچار ضعف بوده و در ۳ بازی تنها یک‌بار موفق به گل‌زنی شده که آن‌هم از روی نقطه پنالتی بوده است. مس رفسنجان و آلومینیوم اراک نیز در دیداری مهم در اراک تن به تساوی بدون گل دادند تا هر ۲ تیم برای اولین‌بار در لیگ برتر به امتیاز برسند. اما این نتیجه باعث شد تا این ۲ تیم به‌همراه ماشین‌سازی تیم‌های تک‌امتیازی بوده و در رده‌های چهاردهم تا شانزدهم جدول قرار داشته باشند. شهرخودرو بعد از یک پیروزی و یک شکست در هفته سوم به تساوی رسید و این نخستین نتیجه مساوی این تیم بود.
 
صنعت‌نفت که هفته دوم در تهران با گلی که از روی نقطه پنالتی دریافت کرد مغلوب پرسپولیس شده بود، در دومین بازی متوالی خارج‌از‌خانه‌اش توانست میزبانش شهر‌خودرو را متوقف کند تا با این تک‌امتیاز چهارامتیازی شود و فعلا در رده نهم جدول جای بگیرد. ذوب‌آهن مثل ۲ بازی گذشته‌اش در بازی سوم هم به مساوی رسید و مثل ۲ بازی قبلی ابتدا دروازه‌اش باز شد و سپس توانست نتیجه را جبران کند تا آن‌ها هم در پایان هفته سوم سه‌امتیازی شوند. میهمان این تیم، پیکان، نیز که سرانجام با مهدی تارتار به اصفهان رفت، با این نتیجه چهارامتیازی شد.

فقر مطلق گل‌زنی

در این ۸ بازی درمجموع ۹ گل به ثمر رسید که این نشان از فقر گل‌زنی در هفته سوم دارد. در این بازی‌ها هیچ تیمی نتوانست در یک بازی بیشتر از یک‌بار گل‌زنی کند و ۲ دیدار هم بدون رد‌و‌بدل‌شدن گل به پایان رسید. ۵ بازی از این ۸ بازی با نتیجه مساوی به اتمام رسید تا استقلال، سایپا و سپاهان تنها‌تیم‌های پیروز و ماشین‌سازی به‌همراه نساجی و تراکتور تنها‌تیم‌های شکست‌خورده باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->