ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شاهین‌طبع چرا جوابی نداشت؟!

  • کد خبر: ۵۱۱۲۴
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
شاهین‌طبع چرا جوابی نداشت؟!
در بازی مقابل عربستان دیدیم که تیم ملی بسکتبال ایران در منطقه ۴ و ۵ آسیب دیده است. حالا در چنین شرایطی باید به فکر تقویت باشیم یا باز هم به دلیل خصومت‌های شخصی سعی در تضعیف تیم ملی کشورمان کنیم؟
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال کشورمان مقابل عربستان در نشست خبری یکی از خبرنگاران از مهران شاهین طبع سرمربی ایران می‌پرسد: «با توجه به اینکه در غیاب حدادی بازیکنان ایران در منطقه ۴ و ۵ ضعیف بودند و کارآیی لازم را نداشتند، فکر نمی‌کنید که تیم شما امروز از غیبت بازیکنانی مثل ارسلان کاظمی رنج برد؟» شاهین طبع سرمربی ایران هم در جواب این خبرنگار گفته است: «من جوابی به این سوال ندارم». حالا ما از سرمربی ایران می‌پرسیم چرا جوابی به این سوال ندارید؟ مگر نه اینکه شما گفته بودید دلیل دعوت نکردن ارسلان به تیم ملی تنها فنی بوده و هیچ خصومتی با او ندارید، پس چرا حالا سوالی که فنی از شما پرسیده اند را پاسخ ندادید؟

در دیدار برابر عربستان بازیکنان پوزیشن ۴ ایران روی هم تنها ۲ امتیاز آنهم به واسطه محمد حسن زاده به دست آوردند. آرمان زنگنه یک ریباند، مایک رستم پور یک و حسن زاده هم ۳ ریباند به ثبت رساندند یعنی تمام بازیکنان ۴ ایران روی هم ۵ ریباند داشتند. این بازیکنان روی هم ۵ توپ از دست رفته و ۶ خطا را هم ثبت کردند آنهم در شرایطی که حسن زاده ۲۴ دقیقه، رستم پور ۱۰ دقیقه و زنگنه هم ۶ دقیقه در میدان حضور داشتند.
 
کاری به دعوت نشدن ارسلان کاظمی نداریم چرا که پیش‌تر درباره آن زیاد نوشتیم،‌اما ای کاش حالا مهران شاهین طبع دلیل عملکرد ضعیف بازیکنان پوزیشن ۴ را توضیح دهد و بگوید چرا این بازیکنان نتوانستند خوش بدرخشند و آمار قابل قبولی را از خود به ثبت برسانند؟ ما امیدواریم سرمربی تیم ملی حداقل جواب این سوال را بدهد!
 
کاش توضیح دهد چرا بازیکنانی را که یک سال تیم نداشتند و در هیچ جا دست به توپ نشده اند، با خود به قطر برد که یکی کارآیی اش برای ایران ۴- و دیگری ۳ باشد. مربی که داعیه جوانگرایی دارد و از زمانی که به تیم ملی راه یافته همه کارهایش را به بهانه جوانگرایی انجام داده چرا به جای این بازیکنان که حدود ۳۰ سال سن دارند دو بازیکن جوان را نبرد که حداقل برای آینده باتجربه و میدان دیده شوند؟ همین‌ها دور اسم مهدی کامرانی را زمانی که در اوج بود به اسم جوانگرایی خط قرمز کشیدند و دنبال حذف صمد نیکخواه بهرامی هم بودند، بدشان هم نمی آمد حامد حدادی را هم کنار بگذارند! زمانی که این بازیکنان کارآیی شان از دیگر هم تیمی های شان بهتر بود باز در بوق و کرنا کرده بودند که باید این بازیکنان را کنار گذاشت و به جوان ترها میدان داد اما حالا برای استفاده از بازیکنانی که هیچ کارآیی ندارند سیاست جوانگرایی شان را فراموش کرده اند!
 
همه می‌دانستیم رقابت با عربستان و سوریه برای ایران سخت نیست در چنین شرایطی باید میدان را به جوان تر‌ها می دادیم که اگر هم با اختلاف پایین پیروز می شدیم حداقل دل مان نمی سوخت و می گفتیم جوان هستند و باید آبدیده شوند. نکند بازیکنان دو رگه خون شان رنگین‌تر از دیگر بازیکنان ایرانی است؟ هرچه باشد دل سرپرست تیم ملی و سرمربی را برده اند حالا چرا؟ ما هم هنوز نفهمیده ایم. شاید هم این بازیکنان واقعا خوب هستند، اما از آن‌ها درست بازی گرفته نمی‌شود!
 
از طرفی می‌شنویم وابسته‌ها به فدراسیون با استدلال اینکه بازیکنان ملی ماه هاست کنار هم تمرین نکرده اند سعی در پنهان کردن عملکرد ضعیف کادر فنی را دارند! همه می‌دانند این شرایط فقط برای ایران نبود و تمام تیم‌ها شرایطی مشابهی داشتند و نمی‌توان با این بهانه پشت عملکرد ضعیف مقابل عربستان پنهان شد و سوای آن بازیکنان ایران ماه هاست که تمرین می‌کنند و رقابت‌های لیگ برتر هم در آماده سازی آن‌ها کمک کرده است.

در نهایت اینکه در بازی مقابل عربستان دیدیم که ایران در منطقه ۴ و ۵ آسیب دیده است. تیم ایران ۴۰ ریباند و عربستان ۳۹ ریباند به ثبت رساندند. فرق ایران با عربستان در زیر حلقه فقط یک ریباند است؟ عربستانی‌ها ۴ بلاک شات داشتند و ایران تنها ۲ بلاک شات آنهم توسط محمد ترابی و محمد حسن زاده انجام شد.
 
حالا در چنین شرایطی باید به فکر تقویت این پست‌ها باشیم یا باز هم به دلیل خصومت‌های شخصی سعی در تضعیف تیم ملی کشورمان کنیم؟! 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->