پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

دست به دعا شدیم تا از عربستان شکست نخوریم!

  • کد خبر: ۵۱۰۳۱
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
دست به دعا شدیم تا از عربستان شکست نخوریم!
اگر چه تیم ملی بسکتبال کشورمان مقابل عربستان بازی را خوب شروع کرد، اما در ادامه نتوانست اختلاف را حفظ کند و در نهایت به سختی توانست در دقایق آخر به پیروزی برسد.
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، کمتر کسی فکر می‌کرد برای بازی مقابل عربستان دست به دعا شویم تا خدا کمک کند مقابل این تیم هم شکست نخوریم. ما که فکر می‌کردیم بازی پرگل و با اختلاف امتیاز بالا را مقابل عربستان شاهد باشیم از کوارتر دوم و وقتی ۲۲ بر ۱۶ شکست خوردیم دست به دعا شدیم!
 
اگرچه شروع خوبی داشتیم و توانستیم ۱۰ امتیاز اختلاف را بوجود آوریم و گزارشگر برنامه هم اصرار داشت که حداقل اختلاف بین این دو تیم باید ۱۰ امتیاز باشد، اما از کوارتر دوم با تعویض‌های اشتباه شاهین‌طبع و استفاده از بازیکنان ناآماده مثل آرون گرامی‌پور و مایک رستم‌پور، عربستان بر بازی مسلط شد و دو تیم با ۵ اختلاف امتیاز ۳۸ بر ۳۳ راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم گلزنی سجاد مشایخی به کمک تیم ایران آمد، اما درخشش سجاد به تنهایی کافی نبود و عربستان توانست اختلاف را در کوارتر سوم به یک امتیاز برساند. تیم ملی بسکتبال کشورمان با نتیجه ۴۹ بر ۴۸ کوارتر سوم را به پایان رساند.

تیم ایران پیروزی خود را مدیون بازی انفرادی بهنام یخچالی و محمد جمشیدی است. تصمیمات اشتباه شاهین‌طبع در دفاع را نیز باید به تعویض‌های اشتباه او اضافه کرد که نزدیک بود کار دست تیم ملی بدهد. در چنین لحظاتی یاد فینال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با چین، بازی مقابل قطر در پنجره‌های جام جهانی و یا دیدار مقابل پورتوریکو در جام جهانی ۲۰۱۹. می‌افتیم که چگونه بازی که جلو بودیم را عقب افتادیم و حتی در نهایت شکست خوردیم برای همین هم در بازی مقابل عربستان بار دیگر ترسیدیم که نکند باختی مشابه به چین و پورتوریکو را دوباره تجربه کنیم. اما خدا را شکر با بازی انفرادی ستاره های تیم مان در نهایت توانستیم با ۷ اختلاف امتیاز 71 بر 64 پیروز شویم.

در این مسابقه مایک رستم‌پور در پوزیشن ۴ بازی کرد که در مدت ۱۰ دقیقه بازی کارایی ۴ – را ثبت کرد و ضعیف‌ترین بازیکن میدان بود. اما در آنطرف محمد ترابی دقایقی که بازی کرد برای تیم ملی اثرگذار بود و نشان داد باید میدان را به این بازیکن داد تا توانایی‌های خود را بیشتر نشان دهد. او در این دیدار ثابت کرد از آرون گرامی پور آماده‌تر است.

حالا تیم ملی بسکتبال کشورمان باید برای دیدار مقابل سوریه آماده شود، بازی بعدی ایران در پنجره دوم مسابقات کاپ آسیا ۱۰ آذر در قطر برگزار خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->