تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند
سرخط خبرها

یحیی گل محمدی در اندیشه رکوردشکنی در پرسپولیس

  • کد خبر: ۵۱۱۷۹
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
یحیی گل محمدی در اندیشه رکوردشکنی در پرسپولیس
سرخ پوشان قرارداد گل‌محمدی را ۲ سال دیگر تمدید کردند تا او با خیال راحت به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ باشگاه پرسپولیس قرارداد یحیی گل‌محمدی، سرمربی‌اش، را به‌مدت ۲ سال تمدید کرد. سرمربی چهل‌ونه‌ساله سرخ‌ها که یک سال پیش در نیم‌فصل لیگ نوزدهم هدایت سرخ‌ها را برعهده گرفت، باتوجه به موفقیت خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، مدیران این باشگاه را برای تمدید قرارداد مجاب کرد و حالا تا ۲ سال دیگر با پرسپولیسی‌ها قرارداد خواهد داشت. یحیی در روز‌های پس از صعود به فینال آسیا، به‌شدت از وضعیت خود و بازیکنانش ناراضی بود؛ اما حالا با تغییراتی که در رده‌های مدیریتی رخ داده، رضایتش جلب شده است و حتی مذاکرات به‌شکلی پیش رفته که او قراردادی جدید با باشگاه سرخ‌پوش پایتخت امضا کرده است؛ قراردادی که اصلاح‌شده قبلی محسوب می‌شود و همچنین مدت آن افزایش یافت که خیال پرسپولیسی‌ها را تا لیگ بیست‌و‌دوم راحت می‌کند.
 
اگر گل‌محمدی تا پایان لیگ بیست‌و‌دوم سرمربی پرسپولیس بماند، بالاتر از علی دایی، باسابقه‌ترین مربی داخلی این تیم در لیگ حرفه‌ای ایران خواهد شد و همچنین فرصت شکستن رکورد برانکو ایوانکوویچ را نیز خواهد داشت. این در‌حالی است که او لیگ دوازدهم هم هدایت پرسپولیس را برعهده داشت؛ اما پس از واگذار‌کردن فینال جام حذفی، با انتقاد‌های تندی مواجه شد و حمایت محمد رویانیان را هم به‌هیچ‌وجه پشت‌سر خود احساس نکرد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این قرارداد را به‌خاطر عملکرد خوب کادر فنی و همچنین درخواست هواداران تمدید کرده است. پیش از گل‌محمدی، ۳ بازیکن پرسپولیس نیز قراردادی جدید با سرخ‌ها منعقد کردند. این در‌حالی است که البته ۴ بازیکن دیگر پرسپولیس هم قرارداد رو‌به‌پایان دارند و شاید مأموریت بزرگ سمیعی، حفظ آن‌ها تا نقل‌و‌انتقالات زمستانی باشد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، که در دهه‌۷۰ و ۸۰ مدافع میانی این تیم محسوب می‌شد، سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر را برای قرمز‌ها به ارمغان آورد و سپس در لیگ قهرمانان شاگردانش را به سوی فینال هدایت کرد. پرسپولیس از زمان حضور یحیی گل‌محمدی تنها به ذوب‌آهن، الدحیل و استقلال (در ضربات پنالتی) بازی را واگذار کرده و وضعیت بسیار ویژه‌ای را تجربه می‌کند.

پرسپولیس برخلاف گذشته خیلی زود به فکر تمدید قرارداد با بازیکنان و کادر فنی‌اش افتاده است تا تجربه مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده تکرار نشود. پرسپولیسی‌ها که به‌جز بیرانوند، سایر بازیکنان و کادر خود را بدون دریافت مبلغی از دست داده‌اند، با تمدید قرارداد بازیکنانی مانند سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا و مهدی عبدی در تدارک حفظ بازیکنان خود در سال‌های آینده هستند. آن‌ها دست‌کم با این ترفند، می‌توانند از محل فروش بازیکنان و کادر خود درآمد کسب کنند و برای مخارج خود به کار ببرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->