نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

کولاک قوچان نژاد در هلند با ۴ گل + فیلم

  • کد خبر: ۵۱۲۲
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کولاک قوچان نژاد در هلند با ۴ گل + فیلم
رضا قوچان نژاد به نخستین بازیکن تاریخ لیگ هلند تبدیل شد که به عنوان بازیکن تعویضی ۴ گل به ثمر رسانده است

تیم فوتبال زووله موفق شد با پوکر رضا قوچان‌نژاد با نتیجه ۶ بر ۲ حریف خود را شکست دهد .در هفته ششم لیگ اردیویسه هلند، تیم زووله که رضا قوچان‌نژاد را برای نخستین بار در لیست مسابقه و جزو نفرات ذخیره داشت به مصاف تیم قعرنشین والویک رفت. زووله در نیمه اول ۲ بر یک باخت، اما از دقیقه ۵۶ رضا قوچان‌نژاد به‌عنوان دومین بازیکن تعویضی تیمش جانشین دنیس یانسن شد. گوچی تنها ۴ دقیقه پس از ورودش به زمین، روی ارسال زیبای کنت پال از جناح چپ زمین با ضربه سر تماشایی دروازه والویک را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند. قوچان‌نژاد پس از آن هم توفانی کار کرد و در دقایق ۸۱‌، ۸۳ و ۸۸ سه گل دیگر به ثمر رساند تا در نخستین بازی خود برای زووله درخشش شایان توجهی داشته باشد. در ثانیه‌های پایانی نیز هامر یک گل دیگر برای زووله به ثمر رساند تا یاران گوچی به برتری ۶ بر ۲ در این مسابقه دست پیدا کنند. ستاره مشهدی تیم زووله حالا در رتبه سوم گل‌زنان برتر لیگ فوتبال هلند قرار دارد.

 

کولاک قوچان نژاد در هلند با ۴ گل + فیلم

 

قوچان‌نژاد در جمع ۵ بازیکن برتر هفته ششم اردویژه هلند

مجله معتبر فوتبال اینترنشنال هلند (VI) در سایت رسمی خود 5 بازیکن برتر بازی‌های هفته ششم فصل ۲۰۱۹-۲۰ اردویژه را معرفی کرد که نام رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی تیم زووله با کسب نمره فنی بسیار خوب ۸.۵ نیز در میان آنها دیده می‌شود.

 

لحظه به ثمر رساندن ۴ گل توسط قوچان نژاد

 
تشویق رضا قوچان نژاد توسط هواداران زوله پس از پوکر
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->