ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستان در تهران!

  • کد خبر: ۵۱۲۳
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
  • ۱
ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستان در تهران!
عضو مجمع نمایندگان استان تهران ممنوعیت یا محدودیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستانی را راهکاری برای کاهش بار ترافیکی شهر تهران دانست.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از خانه ملت، پروانه مافی گفت: این طرح باید با در نظر گرفتن ضرورت‌های ترددی شهروندان شهرستانی اجرا شود.
وی درباره محدودیت یا ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستانی در تهران، گفت: با توجه به اینکه عنوان می‌شود عامل نیمی از ترافیک موجود در تهران خودرو‌های پلاک شهرستان هستند این طرح را می‌توان با شرایطی در دستور کار قرار داد.

تهران از محروم‌ترین استان‌های کشور است
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهران در حال حاضر خسارات سایر شهر‌های کشور را نیز تحمل می‌کند، افزود: امروز تهران در زیرساخت‌های اساسی مانند زیرساخت‌های آموزشی پس از سیستان و بلوچستان محروم‌ترین استان کشور محسوب می‌‎شود یا در اخذ مالیات با وجود اینکه در کسب مالیات تهران در رتبه‌های بالا قرار دارد، ولی هزینه کرد و مصرف آن در تهران بسیار پایین است.
به گفته وی، از سوی دیگر حمل و نقل عمومی درون شهری پایتخت نیز باید به نحوی باشد که بتواند پوششی سراسری برای مردم داشته باشد
وی محدودیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستانی در تهران را موجب کم شدن بار ترافیکی و کمتر شدن معضل آلودگی هوا به ویژه در فصل سرما که پدیده وارونگی هوا نیز مواجه هستیم، دانست و گفت: البته باید در این طرح برای شهروندان غیرتهرانی که می‌خواهند از امکانات خدماتی، درمانی، رفاهی یا آموزشی پایتخت نیز بهره‌مند شوند نیز تدبیری اندیشیده شود تا آن‌‎ها با مشکل مواجه نشوند.
مافی با تأکید بر اینکه هر شهروند ایرانی حق استفاده از پایتخت را دارد، افزود: از سوی دیگر حمل و نقل عمومی درون شهری پایتخت نیز باید به نحوی باشد که بتواند پوششی سراسری برای مردم داشته و در این صورت است که می‌‎توانیم روی این موضوع سرمایه گذاری کنیم.
عضو هیات رئیسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس در پایان ضمن اعلام موافقت خود با طرح مذکور، عنوان کرد: موافقت من با این طرح به شکل مشروط و با لحاظ شرایط عنوان شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
بیشتر پلاکهای شهرستانی اینجا خونه زندگی دارند میرند پلاکشها شون را عوض میکنند یه عده هم میرند اطراف تهران یه خونه میخرند یا اجاره میکنند بازار تعویض پلاک ومسکن داغ تر میشه وکسی هم ده روز میخاد بیاد تهران مگه میشه با شمشیر جلوشو گرفت در ترافیک تهران یک در صد هم بار ترافیک کم نمیشه مگر اینکه تهران از ایران جدا بشه بجای این کارها چند تا شرکت مهم را ببرند شهرهای اطراف
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->