بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در جهان تا ۱۱ آذر

  • کد خبر: ۵۱۳۴۶
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
  • ۱
آخرین آمار کرونا در جهان تا ۱۱ آذر
در حال حاضر (سه‌شنبه ۱۱ آذر) آمریکا با بیش از ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشور‌های هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، بر طبق آخرین آمار جهانی امروز ۱۱ آذرماه ۹۹، ۶۳ میلیون و ۵۸۹ هزار نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۶۳ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۷۲۵ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد،  یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۹۲۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۳ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۷۲۳ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۶۱ هزار و ۵۶۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۳ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۸۷۰ نفر رسیده است؛  تاکنون ۲۷۴ هزار و ۳۳۲ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۱ هزار و ۱۷۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۲۵۴ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۳۷ هزار و ۶۵۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۲۱ هزار و ۵۳۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۷۸ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۷۳ هزار و ۱۶۵ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، فرانسه، اسپانیا، انگلیس و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۲ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۶۵۴، ۲ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۴۸۸، یک‌میلیون و ۶۶۴ هزار و ۹۴۵، یک‌میلیون و ۶۲۹ هزار و ۶۵۷ و یک‌میلیون و ۶۰۱ هزار و ۶۵۴ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های آرژانتین با یک میلیون و ۴۲۴ هزار و ۵۳۳ مبتلا و کلمبیا نیز با یک‌میلیون و ۳۱۶ هزار و ۸۰۶ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۸ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۵۸۵، ۸ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۸۷۹ و ۵ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۸۰۴ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 

آخرین آمار جهانی کرونا امروز سه شنبه ۱۱ آذر

آخرین آمار کرونا در جهان تا ۱۱ آذر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
چوب خدا صدا نداره اگه بزنه دوا نداره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->