ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

زین‌الدین زیدان از رئال مادرید اخراج می‌شود!

  • کد خبر: ۵۱۵۷۵
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
زین‌الدین زیدان از رئال مادرید اخراج می‌شود!
گفته می شود فلورنتینو پرز تصمیم نهایی خود را در خصوص ادامه همکاری با زیدان گرفته و این سرمربی فرانسوی به زودی از رئال مادرید اخراج خواهدشد.
به گزارش شهرآرانیوز، نتایج ناامید کننده رئال مادرید ادامه دار است و این تیم در حالی در دو بازی رفت و برگشت مغلوب شاختار دونتسک اوکراین شد که این تیم در دو دیدار قبلی اش ۱۰ گل از مونشن گلادباخ دریافت کرده بود.

مادریدی‌ها پیش از بازی‌های این هفته لیگ قهرمانان اروپا، در اسپانیا نیز با نتیجه ۲ بر یک مغلوب آلاوز شده بودند و شاید اگر پیروزی‌های رفت و برگشت آن‌ها در برابر اینترمیلان نبود، اکنون شرایط این تیم خیلی بحرانی‌تر از قبل بود.


آن‌ها در لالیگا چهارم هستند و ۷ امتیاز با صدر فاصله دارند البته اگر اتلتیکو مادرید دیدار‌های عقب افتاده اش را برنده شود، این اختلاف بیشتر هم می‌شود. این عوامل دست به دست هم داده تا جایگاه زیدان در خطر باشد.

اما گزارش‌ها از مطبوعات اسپانیایی حاکی از آن است که اگر نتایج هفته آینده مادرید به نتیجه نرسد، ممکن است زیدان با وجود کسب افتخارات بی شمار برای رئالی‌ها در سال‌های گذشته، شغلش را از دست دهد و از سمتش اخراج شود.

طبق گزارشات MARCA، La Sexta، El Mundo و AS، رئال مادرید در صورت عدم عملکرد خوب و کسب نتایج مناسب در سه بازی بعدی خود در مقابل سویا، بروسیا مونشن گلادباخ و اتلتیکو مادرید، مدیران این تیم زین الدین زیدان را از سمتش اخراج می‌کنند.

در حالی که بیشتر این گزارش‌ها حاکی از آن است که هیئت مدیره منتظر خواهد ماند و می‌بیند که آیا تیم موفق به صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌شود، خوزه لوئیس سانچز بازیکن تیم لاسکستا امروز در سایت Jugones خبر داد که اگر لوس بلانکوس در مقابل سویا شکست بخورد، فلورنتینو پرز می‌تواند زیدان را اخراج کند.

به گزارش MARCA، اگر زیدان اخراج شود، مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام گزینه مورد علاقه پرز خواهد بود. رائول مربی و اسطوره باشگاه امید کمتری نسبت به پوچتینو برای تصاحب این پست دارد.

میراث زیدان به عنوان مربی رئال مادرید قابل بحث نیست. وی یکی از بهترین مربیانی است که تاکنون مربیگری این باشگاه را بر عهده داشته است. با این حال، فرم فعلی مادرید باید بهبود یابد و عملکرد فعلی تیم را می‌توان فقط یک ناکامی قلمداد کرد که این موضوع نیز قابل بحث نیست.

آیا این نسخه فعلی رئال مادرید آن توانایی و کاریزمای لازم را دارد که برای کسب موفقیت در آن سه بازی کافی است؟ اگر پاسخ این سوال "نه" باشد، ما می‌توانیم آخرین روز‌های زین الدین زیدان را به عنوان سرمربی رئال مادرید مشاهده کنیم.
 
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->