نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

پرسپولیس در قرنطینه قهرمانانه

  • کد خبر: ۵۱۷۸۱
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
پرسپولیس در قرنطینه قهرمانانه
پرسپولیس در فاصله ۱۳ روز تا فینال آسیا به یک اردوی سفت‌و‌سخت رفته است تا هم بدن بازیکنان آماده بماند و هم اعضای تیم از کرونا مصون بمانند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ باشگاه پرسپولیس پس از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان‌۲۰۲۰ آسیا تصمیم به رفتن اعضای این تیم به قرنطینه گرفته است تا بتواند شرایط را شبیه به زمان اسکان این تیم در کشور قطر برای برگزاری دیدار حساس باشگاهی در قاره کهن کند. از‌این‌رو بازیکنان و اعضای کادر فنی، پزشکی و تدارکات این تیم از شنبه به قرنطینه رفته‌اند تا ضمن انجام تست کرونا به مسائل روحی‌روانی آن‌ها رسیدگی شود.
 
بازیکنان پرسپولیس طبق خواسته یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم، طوری اسکان داده شده‌اند که در هر اتاق، دو‌بازیکنی که قرار است قبل از فینال لیگ قهرمانان‌۲۰۲۰ در قطر هم‌اتاق یکدیگر شوند، کنار هم باشند. در‌این‌میان کادر فنی سرخ‌پوشان پایتخت هر کدام جداگانه با صحبت‌های خود سعی بر ارتقای روحیه بازیکنان این تیم دارند؛ صحبت‌های انگیزشی که تمرکز بازیکنان این تیم را معطوف به دیدار فینال کرده است. حساسیت سرمربی پرسپولیس باعث شده تا اجازه ورود هیچ شخص غیر‌مرتبط با تیم به هتل محل اقامت سرخ‌ها داده نشود.
 
همچنین حضور بازیکنان به‌طور دسته‌جمعی در یک اتاق ممنوع شده است تا آن‌ها در کشور قطر با جریمه مسئولان کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روبه‌رو نشوند. این مراقبت‌ها در حدی است که جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، به‌دلیل رعایت قرنطینه سرخ‌ها به هتل محل اقامت این تیم نرفته تا شرایط به‌طور‌کاملا مشابه با زمان حضور این تیم در کشور قطر باشد. مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنین از حراست هتل محل اقامت خود درخواست کرده‌اند اجازه حضور افراد متفرقه مقابل درِ ورودی را ندهند.
 
بازیکنان پرسپولیس پس از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان تنها نصف روز فرصت حضور در کنار خانواده‌های خود را دارند. آن‌ها از حضور در هر اجتماع دیگری غیر از محیط خانواده‌شان نیز منع هستند و باید بلافاصله برای سفر به قطر در هتل محل اقامت خود حاضر شوند. سرخ‌پوشان پایتخت که دیروز پاسخ تست کرونای قبلی آن‌ها منفی شده بود، قرار است قبل و بعد از بازی با ذوب‌آهن مجددا مورد تست قرار بگیرند تا با بیشترین میزان اطمینان عازم قطر شوند و خود را برای بازی فینال آماده کنند.

ذوب‌آهن آخرین ایستگاه پرسپولیس پیش از فینال

پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان، احتمالا برابر ذوب آهن در لیگ برتر حاضر شود. بعد از انجام ۴ بازی و دستیابی به ۸‌امتیاز، درحالی‌که شاگردان یحیی گل‌محمدی و فاضلی خود را مهیای دیدار پنجم در قائمشهر می‌کردند، بازی با نساجی مازندران لغو شد.
 
اکنون با لغو این بازی و حضور پرسپولیس در قرنطینه، به نظر می‌رسد تنها‌بازی پیش از ترک ایران و حضور در دوحه برای انجام دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، بازی با ذوب‌آهن باشد؛ دیداری که در استادیوم آزادی و به میزبانی پرسپولیس انجام خواهد شد و این در‌حالی است که البته صحبت‌هایی درباره کرونا در اردوی ذوبی‌ها نیز به گوش می‌رسد که شاید منجر به لغو این بازی شود. با‌این‌حال یحیی گل‌محمدی که پیش‌از‌این نیز مدعی شده بود فینال لیگ قهرمانان آسیا در اولویت او برای فصل جاری قرار دارد و به‌همین‌منظور نیز طی دیدار‌های اخیر از بازیکنانی که قادر به همراهی سرخ‌پوشان در این بازی هستند، سود برده بود، باید دید برای این بازی چه برنامه‌ای خواهد داشت.
 
سرمربی سرخ‌ها که در فاصله ۲ هفته مانده به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، نمی‌خواهد تیمش از شرایط بازی خارج شود، در صورت برگزاری دیدار برابر ذوب‌آهن نیز به‌دنبال دستیابی به هدف خود خواهد بود. دستیابی به ۳ امتیاز در این بازی و حضور در جمع مدعیان پیش از دیدار فینال می‌تواند انگیزه مضاعفی برای پرسپولیس محسوب شود تا در جدال با ذوب‌آهن به‌دنبال برد باشد. با این شرایط باید دید یحیی و شاگردانش در فاصله ۲ هفته مانده به فینال لیگ قهرمانان آسیا، چه برنامه‌ای برای این دیدار خواهند داشت و آیا این بازی لغو خواهد شد یا انجام آن یک آماده‌سازی مناسب برای سرخ‌پوشان پیش از دیدار فینال محسوب می‌شود.

فینال پرسپولیس به تعویق نمی‌افتد

در روز‌های گذشته خبر‌هایی منتشر شد مبنی‌بر اینکه دادگاه عالی ورزش با شکایت باشگاه النصر عربستان خواهان رسیدگی فوری به پرونده شده و احتمال تعویق دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس ایران و نماینده شرق آسیا وجود دارد. باشگاه پرسپولیس و وکیل این باشگاه روز‌های پنجشنبه و جمعه تعویق فینال آسیا را منتفی دانستند و بر برگزاری بموقع این مسابقه در روز ۲۹‌آذر تأکید کردند. سایت «کوره» در بخش کشور عربستان هم به نقل از یک منبع آگاه در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا، خبر تعویق فینال آسیا را تکذیب و تصریح کرد که هیچ نامه‌ای از دادگاه عالی ورزش برای AFC ارسال نشده است.
 
این منبع آگاه به سایت کوره گفت: این درست نیست که ما به تعویق دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم. تصمیمی که توسط کمیته استیناف AFC درباره شکایت النصر گرفته شد، روشن بود. نامه‌ای از دادگاه عالی ورزش (CAS) مبنی بر اینکه تاریخ مقرر برای فینال لیگ قهرمانان آسیا در ارتباط با پرونده باشگاه النصر تغییر کرده باشد، دریافت نکرده‌ایم. وی افزود: هر تیمی حق دارد شکایت خود را به دادگاه CAS ببرد؛ اما مراحل صدور رأی در این دادگاه طولانی است. فینال لیگ قهرمانان به تعویق نمی‌افتد و طبق برنامه برگزار می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->