نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

کورس شانه‌به‌شانه مهاجری و عنایتی در لیگ‌یک

  • کد خبر: ۵۱۷۸۲
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کورس شانه‌به‌شانه مهاجری و عنایتی در لیگ‌یک
در هفته سوم لیگ دسته‌اول فوتبال کشور تیم‌های سر‌مربیان مشهدی پیروز شدند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته سوم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران عصر دیروز با برگزاری ۹‌مسابقه برگزار شد. در مهم‌ترین این بازی‌ها، مس کرمان موفق شد شهرداری آستارا را با یک گل شکست دهد. پارس جنوبی جم در مصاف با گل‌ریحان البرز موفق شد ۱ بر ۰ پیروز شود تا شاگردان محمد نصرتی در خانه حریف و مقابل شاگردان سابق خود، ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کنند.
 
در شهرآورد شمال و در مصاف ملوان بندر انزلی و رایکا بابل، شاگردان مازیار زارع موفق شدند حریف خود را ۱ بر ۰ شکست دهند تا دومین پیروزی ملوانی‌ها در رقابت‌های لیگ دسته‌یک ثبت شود. در این هفته تیم‌های سر مربیا‌ن مشهدی نیز از سد حریفان خود گذشتند.
در این روز «هوادار» رضا عنایتی با ۲ گل از سد قشقایی شیراز گذشت و مس کرمان رضا مهاجری، شهرداری آستارا را در زمین خودش با یک گل مغلوب کرد.

شاخ‌و‌شانه دوباره عنایتی برای صعود

تیم عنایتی که هفته گذشته در یک بازی برتر نتوانست از سد استقلال ملاثانی عبور کند، دیروز برای عقب‌نیفتادن از کورس تیم‌های مدعی باید با پیروزی از زمین مسابقه بیرون می‌آمد؛ اتفاقی که در پایان ۹۰‌دقیقه رقم خورد تا مربی مشهدی هوادار، یک بار دیگر در قامت یک مدعی ظاهر شود. هوادار با حملات پردامنه خود در همان نیمه اول حریف را در شرایط سختی قرار داد.
 
حملات هوادار در‌نهایت در دقیقه ۲۰ نتیجه داد و روی ارسال از سمت چپ، حمید کاظمی موفق شد بار دیگر در نقش گل‌زن این تیم ظاهر شود و گل اول بازی را به نام خود ثبت کرد. در ادامه، بازی بار دیگر متعادل شد؛ اما در دقیقه‌۴۵، یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه هوادار شکل گرفت که اعتراض تند نیمکت‌نشینان قشقایی را به‌زعم پنالتی به‌همراه داشت، ولی داور دستور به ادامه بازی داد. هوادار در نیمه دوم نیز بازی را در دست گرفت و در‌نهایت موفق شد خیلی زود توسط حمید کاظمی به گل دوم خود دست یابد. حمید کاظمی که پیش‌از‌این ۲ گل برای هوادار در این فصل به ثمر رسانده بود، با دستیابی به دبل گل‌زنی در این بازی، اکنون با ۴ گل در صدر جدول گل‌زنان قرار گرفته است.
 
شاگردان رضا عنایتی که بازی مالکانه‌ای را در دستورکار داشتند، بیشتر چشم به اشتباهات حریف و ضدحملات داشتند و در چند مرحله نیز مقابل دروازه قشقایی خطرساز شدند. هوادار با این برد به امتیاز ۷ در این فصل دست یافت و رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داد و در هفته آینده برابر خوشه‌طلایی قرار خواهد گرفت. قشقایی شیراز نیز اکنون با تحمل دومین شکست پیاپی با ۳ امتیاز و حضور در رده دوازدهم، هفته آینده مقابل رایکا میزبانی خواهد کرد.

عنایتی: غرور داشته باشیم، کارمان تمام است

رضا عنایتی، سرمربی تیم هوادار، درباره عملکرد شاگردانش گفت: این بچه‌ها حقشان است و در فصل گذشته نشان دادند از نظر فنی و اخلاقی خوب هستند. تیم ما با شرف بازی می‌کند. مقابل تمام تیم‌ها با یک انگیزه بودیم و به بچه‌هایم افتخار می‌کنم. امیدوارم قدر موقعیتی که داریم، بدانیم و بدون غرور کار را ادامه دهیم. اگر غرور داشته باشید، شکست خواهید خورد. عنایتی درباره داوری و اعتراض‌هایی که بابت خطای مشکوک پنالتی داشته است، گفت: احساس می‌کنم التهاب نیمکت‌ها، کار را سخت می‌کند. این عادت شده و این عادت خوبی نیست و به بازیکنان و داور فشار می‌آورد که درست نیست.

مس در رؤیای لیگ برتر

مسی‌های کرمان این فصل عزمشان را برای صعود جزم کرده‌اند و رضا مهاجری را برای همین هدف به خدمت گرفته‌اند. درحالی‌که سردار جنگل رشت این‌بار هم بدون حضور نمایندگان رشتی میزبانی بازی یکی از تیم‌های این استان را برعهده داشت، شاگردان حسن اشجاری و رضا مهاجری در هوای بارانی برابر یکدیگر قرار گرفتند. هوای بارانی و چمن مصنوعی شرایط را برای هر ۲ تیم سخت کرده بود و در‌نهایت بدشانسی برای مهدی عسگری شکل گرفت و این بازیکن در دقیقه‌۱۹ از زمین به‌دلیل مصدومیت خارج شد. در وقت تلف‌شده بازی در نیمه اول نیز عظیم گوک، بازیکن سابق استقلال و ملوان، به‌دلیل مصدومیت شدید از زمین خارج شد.
 
درحالی‌که بازی به‌دلیل شدت‌گرفتن بارش باران از کیفیت خارج شده بود، بابا‌محمدی، مهاجم فصل گذشته فجرسپاسی شیراز، موفق شد در دقیقه‌۷۰ مس کرمان را به گل برتری برساند. پیمان میری ارسالی دیدنی به محوطه جریمه داشت که بابامحمدی بالاتر از مدافع شهرداری آستارا با ضربه سر گل اول بازی را برای مس کرمان ثبت کرد. رضا مهاجری که هفته گذشته تیمش را به اولین برد در این فصل رسانده بود، این‌بار در رشت نیز با کسب ۳ امتیاز بازی را به پایان رساند تا در هفته آینده مهیای جدال با فجرسپاسی شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->