نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

نقش پر‌رنگ استقلال در لیگ ‌یک!

  • کد خبر: ۵۲۲۴۶
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
نقش پر‌رنگ استقلال در لیگ ‌یک!
شهرآورد آبی‌پوشان سابق در اهواز با ۲ استقلال متفاوت برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌اول ایران عصر امروز با برگزاری ۹ بازی از ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد. در بازی‌های حساس این روز تیم فوتبال پارس جنوبی جم که ۳ بازی اولش را با برد پشت‌سر گذاشته است، در خانه پذیرای خیبر خرم‌آباد خواهد بود و تیم هوادار که با هدایت عنایتی نشان داده از مدعیان صعود به لیگ برتر است، باید به میهمانی خوشه‌طلایی ساوه برود. در دیگر‌بازی حساس امروز، استقلال خوزستان به‌مصاف استقلال‌ملاثانی می‌رود.

کار ساده پارس برای ادامه صدرنشینی

جمی‌ها این فصل محمد نصرتی را روی نیمکت خود نشانده‌اند تا یکی از تیم‌هایی باشند که دست به جوان‌گرایی زده است. پارس جنوبی در ۳ بازی قبلی خود ۵ گل به ثمر رسانده که نشان‌دهنده خط حمله قدرتمند این تیم است. دریافت ۲ گل در همین تعداد بازی هم به‌خوبی وضعیت متزلزل خط دفاعی این تیم را توصیف خواهد کرد.

پارسی‌ها که فصل قبل هم در لیگ برتر حضور داشتند، به نظر می‌رسد برنامه‌هایشان را صرفا برای بازگشت دوباره به لیگ برتر تنظیم کرده اند و برای این منظور از همان روز اول، میخشان را محکم کوبیده‌اند. حریف امروز پارسی‌ها، خیبر است که به نظر نمی‌رسد چندان بتواند موی دماغ صدرنشین شود و شاید بتوان از همین حالا، نام پارس را به‌عنوان صدرنشین این هفته مسابقات معرفی کرد. خیبر خرم‌آباد با ۳ امتیاز روی پله دوازدهم جدول ایستاده و آمار این تیم نشان می‌دهد کار سختی برای حضور در جمع مدعیان خواهد داشت.

کاپیتان‌های آبی، نیمکت‌نشینان دسته‌اول

رضا عنایتی فصل پیش هم یک تیم مدعی را ساخته بود و امسال نیز در بازی‌های قبلی‌اش نشان داده باید برنامه ویژه‌ای برای رسیدن به لیگ برتر داشته باشد. این تیم با ۷ امتیاز شانه‌به‌شانه پارس حرکت می‌کند و بسیاری از کارشناسان، آن‌ها را در زمره تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر می‌دانند. عنایتی برای اینکه از کورس صدرنشینی خارج نشود، باید در این مسابقه پیروز شود؛ مسابقه‌ای که ۲ مربی استقلالی مقابل هم قرار می‌گیرند. در نیمکت تیم حریف یک نام آشنای دیگر به نام بختیاری‌زاده در رأس امور قرار دارد.

البته مربی سابق شهرخودرو و کاپیتان روز‌های دور استقلال، باید زودتر از بحران خارج شود. کسب تنها یک‌امتیاز از ۳ بازی، مطمئنا نتیجه‌ای نیست که مربیان خوشه‌طلایی را راضی کند، از‌این‌رو بازی امشب نقش بسزایی روی ادامه کار بختیاری زاده در لیگ دسته‌اول دارد. این مسابقه به نوعی جدال کاپیتان‌های دهه ۸۰ و ۹۰ استقلال نیز هست.

شهرآورد استقلالی‌ها در اهواز

یک مسابقه تمام‌عیار دیگر امروز در خوزستان برگزار خواهد شد. استقلال خوزستان که چندفصلی است در لیگ‌یک ماندنی شده است، حالا یک رقیب همشهری نیز در این بازی‌ها دارد؛ حریفی که از قضا آن‌ها هم استقلال نام دارند! استقلال ملاثانی از تیم‌های جذاب امسال محسوب می‌شود؛ تیمی که در هفته‌های گذشته باختی را نداشته،، اما دوپله‌ای از هم‌نام خوزستانی خود عقب است.

استقلال خوزستان هفت‌امتیازی است و روی سکوی سوم این گروه نشسته است و نماینده ملاثانی با ۵‌امتیاز در رده ششم جدول جای دارد. امیر خلیفه‌اصل، مهاجم گل‌زن فوتبال خوزستان در سال‌های گذشته، حالا روی نیمکت استقلال نشسته و باید با تفکرات «اشکش» مبارزه کند. خوزستانی‌ها هم امیدوارند امسال یک نماینده به سطح اول فوتبال ایران معرفی کنند.


در سایر بازی‌ها مس کرمان رده‌چهارمی به‌مصاف فجر شهید‌سپاسی رده‌نهمی خواهد رفت. مس کرمان نیز انگیزه زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد و امکانات و شرایط مالی بسیار خوبی در اختیار این باشگاه کرمانی است. ملوان، تیم پنجم جدول، نیز به‌مصاف آرمان گهر می‌رود. ملوان شش‌امتیازی خود را کم‌کم به جمع بالانشینان جدول رسانده و این تیم قدیمی و پرهوادار نیز به‌دنبال رسیدن به جمع بالانشینان جدول است.

شاهین شهرداری بوشهر هم با تیم نود ارومیه یک‌امتیازی بازی دارد. به نظر می‌رسد در این مسابقه هم شاگردان فراز کمالوند کار سختی برای برد نداشته باشند. برنامه بازی‌های هفته چهارم لیگ دسته‌اول: بادران تهران- شهرداری آستارا / ملوان انزلی- آرمان‌گهر سیرجان / قشقایی شیراز - رایکا بابل / خوشه‌طلایی ساوه - هوادار تهران / مس کرمان - فجر شهید‌سپاسی شیراز / چوکا تالش - گل‌ریحان البرز / نود ارومیه - شاهین شهرداری بوشهر / پارس جنوبی بوشهر - خیبر خرم‌آباد / استقلال ملاثانی - استقلال خوزستان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->