هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

معرفی بهترین باز‌ی‌ها و اپ‌های آیفون، آیپد و مک در سال ۲۰۲۰

  • کد خبر: ۵۱۸۰۳
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
معرفی بهترین باز‌ی‌ها و اپ‌های آیفون، آیپد و مک در سال ۲۰۲۰
اپل برگزیده بهترین اپلییکیشن‌های سال ۲۰۲۰ خود را اعلام کرد. این چیزیست که اپل «بهترین‌های ۲۰۲۰ اپ استور» نامیده است.
به گزارش شهرآرانیوز - برخلاف گوگل (که لیستی مشابه با این دارد)، اپل این لیست را به «۱۵ اپ و بازی جالبی که در سال ۲۰۲۰ الهام بخش دنیا بوده‌اند» محدود کرده است.
 
لازمه قرار گرفتن در لیست اپل این است که اپ‌ها و بازی‌ها از نظر «تاثیر مثبت، مفید بودن و اهمیت فرهنگی» قابل توجه باشند.
 
بهترین اپ سال آیفون Wakeout بود، که یک ورزش نرمش و ورزش برای افراد دارای مشغله زیاد است. این اپ برای آیفون، آیپد و اپل واچ کار می‌کند. اپ سال اپل برای آیپد هم Zoom برای چت ویدئویی بود.
 
اپلیکیشن سال اپل تی‌وی +Disney، و اپ سال مک هم Fantastical بود که توسعه‌دهنده آن Flexibits است. این یک اپ تقویم است که بر روی دستگاه‌های مختلف، شامل MacOS، آیپد، آیفون و اپل واچ، کار می‌کند. اگر شما به دنبال گزیده اپل برای بهترین اپ اپل واچ سال می‌گردید، پاسخ شما اپ آرامبخشی Endel است.
 
 Genshin Impact برنده بهترین «بازی سال» از سوی هم اپل و هم گوگل در سال ۲۰۲۰ شد، که نشانه اقبال جهانی به این بازی است. اپل آن را گیم سال اپل نامید، و گوگل آن را گیم سال برای تمام اندروید لقب داد. گیم آیپد سال Legends of Runterra بود.
 
بازی سال اپل تی‌وی آنگونه که اپل اعلام کرده  Dandara Trials of Fear بود. اپل بازی Disco Elysium را گیم سال برای Mac نامید؛ و Sneaky Sasquatch به عنوان بازی سال Apple Arcade در سال جاری معرفی شد.
 
اپل همچنین اپلیکیشن‌های Shine، Explain Everything Whiteboard و Caribu را به عنوان دارای تاثیر فرهنگی چشمگیر برای پلتفرم‌های موبایل دانست. همچنین این شرکت باری دیگر خاطرنشان کرد که چگونه Pokemon GO تاثیرگذاری چشمگیری داشته است، که امسال دلیل آن انتقال موفق این بازی از یک گیم اجتماعی بیرون از خانه به یک گیم دارای کاربری ترکیبی با تجربیات فراوان درون خانه‌ای بود.
 
اپل همچنین به نکته اشاره کرد که اپ ShareTheMeal (متعلق به برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد) نه تنها از نظر فرهنگی تاثیرگذار بود، بلکه حقیقتا در زندگی دیگران تفاوت را رقم زد «به طوری که بیش از ۸۷ میلیون وعده غذایی تا این تاریخ از طریق آن توزیع شده است».
 
منبع: ایتنا
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->