هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

راهکار‌هایی برای افزایش سرعت موبایل‌های اندرویدی

  • کد خبر: ۵۲۰۴۱
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
راهکار‌هایی برای افزایش سرعت موبایل‌های اندرویدی
برای بهبود مشکلاتی که به کند شدن تلفن‌های همراه اندرویدی منجر شده اند، ۳ راه مختلف وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
شهرآرانیوز - در ماه‌های گذشته، قیمت‌ها در بازار تلفن همراه به اندازه‌ای نجومی شده است که بیشتر ما ترجیح می‌دهیم تا حد ممکن از گوشی هایمان مراقبت کنیم تا مجبور به خرید یک گوشی تازه نشویم. اغلب گوشی‌های اندرویدی پس از مدتی، دیگر عملکرد اولیه خود را ندارند و کم کم از سرعتشان کاسته می‌شود.
اگر موبایل شما هم به این روز افتاده است، قبل از بردن آن پیش تعمیرکار یا فکر کردن به خرید یک گوشی تازه، بد نیست مواردی را که در این مطلب به آن‌ها اشاره می‌کنیم امتحان کنید.

برای بهبود مشکلاتی که به کند شدن تلفن‌های همراه اندرویدی منجر شده اند، ۳ راه مختلف وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
 

پاک کردن کش

هر بار که با گوشی تان به گشت وگذار در اینترنت می‌پردازید، اندکی اطلاعات در کش آن ذخیره می‌شود؛ بنابراین پاک کردن کش یک راه عالی برای افزایش سرعت موبایل اندرویدی است.

برای این کار، گام‌های زیر را دنبال کنید:

به سراغ منوی Settings در دستگاه بروید.

روی گزینه Storage بزنید.

زیر Device Storage، روی Internal Storage کلیک کنید.

گزینه Cached Data را انتخاب کنید.

یک پنجره هشدار باز می‌شود که از شما می‌پرسد آیا از این کار اطمینان دارید یا خیر. گزینه OK را بزنید.

نکته مهم این است که با پاک کردن کش اپلیکیشن ها، اطلاعات مهم آن‌ها پاک نمی‌شود. البته App Data را نیز که معمولا شامل چیز‌هایی مانند اطلاعات اکانت است می‌توان از همین منو پاک کرد، اما هنگام این کار، دقتی ویژه نشان دهید تا ناخواسته اطلاعات مهم از دست نروند.
 

پاک کردن فایل‌ها و اپلیکیشن‌های بدون استفاده

با پاک کردن اپلیکیشن‌هایی که هیچ وقت از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، قادر به آزاد کردن بخشی از حافظه مورد نیاز برای عملیات‌های سیستم عامل هستید. پاک کردن هر چیزی که به آن نیاز ندارید، از تصاویر و ویدئو‌ها گرفته تا فایل‌ها و مستندات، می‌تواند به شرایط کمک کند.

برای اینکه درکی خوب از این داشته باشید که چه چیزی بیشتر فضای موبایل را اشغال کرده است، می‌توانید به منوی Settings بروید. سپس Storage و در آخر تب Device Maintenance را باز کنید تا ببینید چه مقدار فضای خالی دارید و چه چیزی بیشترین فضا را مال خود کرده است.
 

ریست کردن دستگاه

اگر ۲ روش بالا را امتحان کرده اید و گوشی اندرویدی تان هم چنان کند است، وقتش رسیده است که به سراغ تنظیمات حالت کارخانه بروید.

ابتدا از اطلاعات درون تلفن همراه بک آپ بگیرید و بعد به Settings بروید.

گزینه General Management را بزنید و بعد Reset را انتخاب کنید.

گزینه Reset Settings را بزنید.

اگر این کار هم جواب نداد، Factory Data Reset کامل را تست کنید. اگر مشکل ادامه داشت، دیگر وقت آن رسیده است که گوشی خود را برای تعمیر پیش متخصص ببرید یا به فکر خرید یک گوشی تازه باشید.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->