«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

کلاس‌های درس استاد شفیعی کدکنی را از دست ندهید

  • کد خبر: ۵۲۰۵۱
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کلاس‌های درس استاد شفیعی کدکنی را از دست ندهید
هر سه‌شنبه، ساعت ۱۰ صبح، استاد محمدرضا شفیعی کدکنی کلاس درسی برای دوستداران شعر و ادبیات برگزار می‌کند.
امیری|به‌گزارش شهرآرانیوز، دوستداران شعر و ادبیات و ارادتمندان به استاد شفیعی کدکنی از چند هفته پیش هر سه‌شنبه منتظر هستند مباحث جذاب را در زمینه صورت و فرم و شعر از زبان استاد شفیعی کدکنی بشنوند و پای درس او بنشینند.
 
 
کلاس‌های درس استاد شفیعی کدکنی را از دست ندهید
 
این کلاس‌ها به‌صورت زنده برگزار نمی‌شود، بلکه فایل صوتی آن‌ها در کانال تلگرامی @SHAFIEI_KADKANI  بارگذاری و در دسترس علاقه‌مندان گذاشته خواهد شد.
کلاس‌های استاد شفیعی کدکنی با وجود اینکه مباحث بسیار مهم و تخصصی در آن مطرح می‌شود، ثبت‌نام نیاز ندارد و دانشجویان و علاقه‌مندان به این مباحث می‌توانند به‌صورت رایگان از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.
محور درس‌های استاد «سبک‌شناسی نظم» است که وی به زبانی شیوا آن را تدریس می‌کند.
 

بحث و تبادل‌نظر در صفحه اینستاگرام

غیر از کانال تلگرامی، نسخه صوتی این جلسات آموزشی در صفحه اینستاگرام استاد نیز بارگذاری می‌شود. اینستاگرام باتوجه‌به ظرفیتی که دارد، زمینه را برای اظهارنظر کاربران و مخاطبان این جلسات  فراهم می‌کند. پای پست‌های مربوط به این جلسات هم می‌شود نظرهای کاربران و مخاطبان این جلسات درسی را دید. اگر از بخشی از نظرها که اظهار ارادت به استاد شفیعی کدکنی است، بگذریم، تعدادی از مخاطبان سؤالات یا نظرهای خود را درباره مباحث مطرح می‌کنند و در برخی موارد زمینه برای تبادل‌نظر درباره بحث‌ها هم مهیا می‌شود.
برخی نظرها را هم افرادی می‌دهند که همیشه آرزو داشتند سر کلاس استاد بنشینند، اما هیچ‌وقت چنین فرصتی برای آن‌ها مهیا نبوده است و حالا از این امکان به‌عنوان فرصتی شگفت‌انگیز یاد می‌کنند.
 
 
کلاس‌های درس استاد شفیعی کدکنی را از دست ندهید
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->