آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت
سرخط خبرها

چگونه اتصال حساب کاربری اینستاگرام را از فیس‌بوک قطع کنیم؟

  • کد خبر: ۵۲۰۸۶
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
چگونه اتصال حساب کاربری اینستاگرام را از فیس‌بوک قطع کنیم؟
اگر حساب کاربری اینستاگرام و فیس‌بوک خود را به هم متصل کردید و از انجام این کار راضی نیستید، می‌توانید با استفاده از آموزشی که در ادامه ارائه می‌کنیم، این اتصال را قطع کنید.

به گزارش شهرآرانیوز - شما می‌توانید با متصل کردن حساب‌های کاربری اینستاگرام و فیس‌بوک خود به‌راحتی پست‌های خود را در بین این دو شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید و نیز با دوستانتان در هر دو نرم‌افزار در ارتباط باشید.

 

بااین‌حال در برخی مواقع ممکن است به دلایل مختلفی از متصل کردن حساب‌های کاربری اینستاگرام و فیس‌بوک خود به یکدیگر پشیمان شده باشید و بخواهید این اتصال را از بین ببرید. در این میان فیس‌بوک روشی بسیار آسان را برای کسانی که مایل به انجام این کار هستند در نظر گرفته است که در ادامه به آموزش آن می‌پردازیم.

 

برای قطعه اتصال حساب کاربری اینستاگرام از فیس‌بوک می‌بایست قدم‌های زیر را طی کنید.

 

  1. نرم‌افزار اینستاگرام را روی تلفن همراه هوشمند خود باز کنید.
  2. . به بخش Settings رفته و ازآنجا روی Options ضربه بزنید.
  3. 3. سپس فهرستی برایتان نمایان می‌شود که می‌بایست روی گزینه Linked Accounts موجود در آن کلیک کرده و سپس گزینه Facebook  را انتخاب کنید.
  4. در این بخش از شما سوال می‌شود که آیا از قطع اتصال فیس‌بوک و اینستاگرام مطمئن هستید و شما باید گزینه بله را انتخاب کنید.

 

حساب‌های کاربری تجاری برای انجام این فرایند ابتدا باید به‌ حساب کاربری شخصی خود بروند. برای انجام این کار به بخش Bussiness settings و سپس Options بروید و گزینه Switch Back To Pesronal Account را انتخاب کنید و مراحل بالا را تکرار کنید.

 

با انجام این کار تمامی پست‌های جدیدی که در اینستاگرام ثبت می‌کنید در فیس‌بوک نمایش داده نخواهد شد و هرگونه اتصالی میان حساب‌های کاربری اینستاگرام و فیس‌بوک قطع خواهد شد.

 

منبع: ایتنا

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->