وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

مدیرعامل انتشارات به‌نشر: نمایشگاه مجازی نمی‌تواند جایگزینی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد

  • کد خبر: ۵۲۱۸۵
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
مدیرعامل انتشارات به‌نشر: نمایشگاه مجازی نمی‌تواند جایگزینی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
روز گذشته (۱۸ آذر) معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از قطعی‌شدن زمان برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب خبر داد.
 
امیری|به‌گزارش شهرآرانیوز، براساس این خبر، محسن جوادی اعلام کرد: نمایشگاه مجازی کتاب دی‌ماه برگزار می‌شود.
 
به‌گفته او تعطیلات دوهفته‌ای ادارات باعث شد روند تدارک برنامه نمایشگاه با تأخیر پیش برود و همین سبب تغییر زمان نمایشگاه از آذرماه شد.
 
او در این خبر یادآور شد که تدارکات لازم برای برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی انجام شده است و اظهار امیدواری کرد که ناشران در این نمایشگاه فروش خوبی داشته باشند. او همچنین  اعلام کرد:خوشبختانه یارانه اختصاص‌یافته به نمایشگاه مجازی کتاب نسبت به دوره‌های قبل افزایش یافته است.
 

نمایشگاه مجازی تجربه جدیدی است

مدیرعامل انتشارات به‌نشر در واکنش به این اتفاق می‌گوید: به‌نظر من برگزاری نمایشگاه به شکل مجازی تجربه جدیدی است. الان اطلاعات دقیقی از کم‌وکیف برگزاری این نمایشگاه نداریم، اما قطعا هر رویدادی که باعث شود کتاب‌ها دیده و خریداری شود، رویداد خوبی است و ما هم به نوبه خودمان از این اتفاق استقبال می‌کنیم.
 
حسین سعیدی در پاسخ به اینکه آیا نمایشگاه مجازی کتاب می‌تواند جایگزینی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد، می‌گوید: برخی دوستان می‌گویند نمایشگاه مجازی جایگزین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است، اما به‌نظر من این‌طور نیست. در حقیقت در این شرایط که امکان برگزاری نمایشگاه به شکل فیزکی وجود ندارد، برگزاری نمایشگاه مجازی کار ارزنده‌ای است، اما نمی‌توانیم بگوییم جایگزینی برای نمایشگاه‌هایی است که سال‌های گذشته برپا می‌شده است. قطعا برگزاری نمایشگاه مجازی نمی‌تواند خلأ برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را پر کند، بلکه هر کدام از این رویدادها مستقل و جدا از هم هستند و هر کدام خواص و ویژگی‌های خود را دارند. به‌طور کلی می‌توان گفت در وضعیت کرونا این اتفاق، اتفاق خوبی خواهد بود.
 
او با بیان اینکه انتشارات به‌نشر هم در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد، می‌افزاید: ما تا الان ثبت‌نام کردیم و از مراحل دیگرش اطلاعی نداریم. به‌احتمال، به‌زودی کم‌وکیف نمایشگاه در قالب شیوه‌نامه‌ای به ما اعلام می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->