برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

۴۰ کتاب‌فروشی میزبان مراسم رونمایی ۴۰ کتاب

  • کد خبر: ۳۶۳۲۳
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
۴۰ کتاب‌فروشی میزبان مراسم رونمایی ۴۰ کتاب
کتاب جدید محمود دولت‌آبادی به نام «اسب‌ها از کنار یکدیگر» در یک مجموعه ۴۰ کتابی به‌طور هم‌زمان در ۴۰ کتاب‌فروشی در نقاط مختلف ایران رونمایی خواهد شد. این برنامه از ۱۰ تا ۱۸ مرداد خواهد بود و در این مدت این آثار با ۲۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نشرچشمه اعلام کرده از ۴۰ عنوان کتاب جدید خود در ۴۰ کتاب‌فروشی مختلف به‌طور هم‌زمان رونمایی می‌کند. این ۴۰ کتاب‌فروشی در شهرهای مختلف ایران مستقر هستند تا امکان دسترسی عده‌ای بیشتری از هم‌وطنان کتاب‌خوان فراهم شود.

این ۴۰ عنوان کتاب در حوزه‌های مختلفی چون علوم انسانی، علوم اجتماعی، مطالعات فلسفی، ادبیات غیرداستانی، داستان فارسی و غیرفارسی، نمایش‌نامه، هنر و کتاب کودک و نوجوان هستند.

از میان این کتاب‌ها می‌توان به کتاب جدید محمود دولت‌آبادی به نام «اسب‌ها از کنار یکدیگر»، کتاب «چیزهای شفاف» نوشته‌ ولادیمیر نابوکوف با ترجمه‌ محمدحسین واقف، «پرسش‌های بزرگ فلسفی»  نوشته‌ رابرت سی.سولومون و کتلین ام.هیگینز با ترجمه‌ زهره قلی‌پور، «فرهنگنامه‌ داستان‌های متون فارسی» نوشته‌ حسن ذوالفقاری و محمد پارسانسب و همچنین در گروه کتاب چ (کتاب کودک و نوجوان نشرچشمه) به کتاب‌هایی چون «تاریخ جهان» به کوشش گروهی از استادان تاریخ  با ترجمه‌ تاکاموری، «مانی+جشن جورکن‌ها-جشن خراب‌کن‌ها» نوشته‌ حدیث لزرغلامی و «تماشاخانه‌ کوچک هانا آرنت» نوشته‌ ماریون مولر- کلر با ترجمه‌ شیرین کریمی و سارا محمدی‌اردهالی اشاره کرد.

امکان خرید کتاب‌ها به سه صورت اینترنتی، خرید غیرحضوری و تلفنی و همچنین خرید حضوری فراهم است. این نمایشگاه کتاب سراسری از ۱۰ تا ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ به‌طور هم‌زمان در ۴۰ کتاب‌فروشی مختلف برگزار می‌شود و تمام کتاب‌های این نشر در طول این مدت  از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->