شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان ویدئو | جشن قهرمانی بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از صعود به مرحله بعد حریف تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ چه تیمی است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و بحرین (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صعود تاریخی تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: امروز می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم
سرخط خبرها

عبدالله: طالبان ادعا دارند افغان هستند اما در افغانستان مذاکره نمی‌کنند

  • کد خبر: ۵۲۸۸۹
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
عبدالله: طالبان ادعا دارند افغان هستند اما در افغانستان مذاکره نمی‌کنند
رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان گفت که محل برگزاری مذاکرات نباید مانع آغاز دور بعدی گفتگو شود.

به گزارش شهرآرانیوز - عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان خواستار ادامه مذکرات صلح این کشور تا رسیدن به نتیجه مطلوب به منظور پایان جنگ و درگیری شد.

 

عبدالله امروز در یک نشست مطبوعاتی در کابل در واکنش به درخواست رئیس جمهور افغانستان مبنی برگزاری مذاکرات صلح در داخل این کشور گفت: محل برگزاری مذاکرات نباید مانع آغاز دور بعدی گفتگو شود.

 

رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان افزود که ترجیح می‌دهد مذاکرات صلح در افغانستان برگزار شود تا مردم این کشور بتوانند در آن دخیل باشند.

 

عبدالله عبدالله اضافه کرد که اعضای هیات مذاکره کننده دولت به افغانستان بازگشته اند و امروز با آنها دیدار خواهد داشت.

 

گفتنی است که اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان اخیرا گفت که مراحل بعدی مذاکرات با طالبان باید در داخل افغانستان برگزار شود تا مردم ببینند که مذاکرات چگونه انجام می‌شود و روی کدام موضوعات متمرکز است.

 

رئیس جمهور افغانستان بیان داشت: «طالبان ادعا دارند که در سرزمین افغانستانند؛ پس چرا در خاک افغانستان مذاکره نمی‌کنند؟»

 

از سوی دیگر، طالبان این درخواست را رد کرده و اعلام کردند: از قبل توافق شده است که دور دوم مذاکرات دو طرف نیز در قطر آغاز شود.

 

مذاکرات صلح افغانستان در تاریخ ۲۲ سنبله/ شهریور سال جاری آغاز شده بود و سرانجام دو هفته پیش درباره سازوکار مذاکرات که ۲۱ ماده دارد به توافق رسیدند. قرار است دور دوم این مذاکرات در تاریخ ۱۶ جدی/ دی ماه از سر گرفته شود.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->