برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است
سرخط خبرها

خودرو شاهین سایپا زمستان امسال به مشتریان تحویل داده می‌شود

  • کد خبر: ۵۳۲۴۹
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
خودرو شاهین سایپا زمستان امسال به مشتریان تحویل داده می‌شود
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شاهین سایپا زمستان امسال تحویل مشتریان خواهد شد. علاوه بر این در ۳ سال آینده، ۱۰ محصول جدید به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجواد سلیمانی همزمان با بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از گروه خودروسازی سایپا، با بیان اینکه تلاش می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم رضایت بیشتر مردم را جلب کنیم، افزود: خودرو شاهین که امروز مورد تائید وزیر صمت نیز قرار گرفت، در داخل کشور طراحی شده و حاصل تلاش مهندسان گروه سایپاست.

 

سلیمانی ادامه داد: همه اجزا و المان های خودرو شاهین در داخل کشور طراحی شده و برای کاهش ارزبری آن نیز برنامه ریزی شده است.

 

وی با بیان اینکه محصول جدید سایپا در زمستان امسال تحویل مشتریان خواهد شد، افزود: شاهین سایپا از لحاظ استاندارد در سطح مطلوب و بالایی قرار دارد و می‌تواند ۳ ستاره کیفی استاندارد‌های اروپا را دریافت کند.

 

سلیمانی میزان ساخت داخل خودرو شاهین در فاز نخست تولید را حدود ۸۵ درصد اعلام کرد و گفت: این محصول ۱۵ درصد هم ارزبری دارد که برنامه ریزی کردیم در مدت زمانی اندک، ارزبری آن به کمترین میزان ممکن برسد.

 

گفتنی است، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز -شنبه- از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و خط تولید محصول جدید این گروه خودروسازی بازدید به عمل آورد.

 

علیرضا رزم حسینی همچنین از جدیدترین خودرو‌های طراحی شده سایپا در این مرکز بازدید کرد و در جریان روند تولید در این گروه خودروسازی قرار گرفت. وی در ادامه از سالن‌های بدنه سازی و مونتاژ خودرو شاهین نیز دیدن کرد.

 

اگر صنعت خودرو رقابتی شود، قطعا وضعیت خودروسازان داخلی بهتر خواهد شد

علاوه بر این علیرضا رزم حسینی هم همزمان با بازدید از گروه خودروسازی سایپا با اشاره به افزایش نرخ ارز در سال‌های اخیر گفت: این افزایش موجب شد که صنعت خودرو کشور دچار بحران شود، اما در شرایط فعلی که شاهد ثبات نرخ ارز هستیم، احتمال اینکه وضعیت سایپا بهتر شود، وجود دارد.

 

رزم حسینی با بیان اینکه سایپا به تعهداتش به خوبی عمل کرده است، ادامه داد: خوشبختانه سایپا محصول جدیدی به نام شاهین آماده عرضه در بازار دارد که با طراحی ایرانی تولید شده و برای بازار ایران مناسب است.

 

وی به برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه صنعت خودرو نیز اشاره کرد و افزود: اگر ما به سمت رقابتی کردن صنعت خودرو حرکت کنیم، قطعا وضعیت خودروسازان داخلی بهتر خواهد شد و آن‌ها افزایش تولید خواهند داشت.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص اقدامات سایپا در دو سال اخیر مبنی بر خروج پراید از خط تولید، آغاز تولید انبوه شاهین و طراحی نخستین کراس‌اوور ایرانی در شرایط تحریم و شیوع کرونا نیز گفت: وزارت صمت به ادامه این روند کمک خواهد کرد و در این زمینه با اقداماتی از جمله تامین ارزی و مالی، بسته بسیار خوبی در دو ماه گذشته تهیه شد، تا با کمک بانک مرکزی و رقابتی کردن فضای صنعت خودرو شاهد افزایش کمیت و کیفیت خودرو‌های تولیدی باشیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->