تارا جدیدترین محصول ایران خودرو در مراسم رونمایی روشن نشد + فیلم

  • کد خبر: ۵۳۲۱۶
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
تارا جدیدترین محصول ایران خودرو در مراسم رونمایی روشن نشد + فیلم
روز گذشته از محصول جدید ایران خودرو با نام تارا در مراسمی ویژه رونمایی شد اما این خودرو خراب بود و روشن نشد.
به گزارش شهرآرانیوز - روز گذشته جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو به نام تارا رونمایی شد. در این مراسم علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز حاضر بود. ساعاتی از این مراسم نگذشته بود که انتشار ویدئویی از این مراسم حاشیه‌ساز شد.
 
ماجرا از این قرار بود که مهندس حاضر در سالن استارت این محصول جدید ایرانی را زد، اما ماشین روشن نشد. این ماجرا به‌وضوح در ویدئو قابل فهم است. کافی است به صحبت‌هایی که در این ویدئو شنیده می‌شود گوش داد.
 
پس از وایرال شدن این ویدئو در فضای مجازی گروه صنعتی ایران‌خودرو جوابیه‌ای منتشر کرد و درباره فیلم منتشر شده از حاشیه‌های رونمایی تارا و روشن نشدن این خودرو توضیحاتی داد.
 
ایران‌خودرو دراین‌باره توضیح داد: «روشن کردن خودرو در سالن موسوم به استایل محصولات ایران‌خودرو به دلیل بسته بودن فضا، ممنوع بوده و رعایت این موضوع به‌ویژه در حضور بازدیدکنندگان دارای اهمیت مضاعفی است.
 
در ویدئوی منتشر شده نیز مهندس حاضر در سالن استایل، به دستور مقام ارشد سالن، درحال باز کردن درب صندوق عقب خودروی تارا به منظور نمایش حجم بالای آن بوده و قصد روشن کردن خودرو را نداشته است.
 
در همین حال خودروی دیگری بیرون از سالن استایل برای رانندگی توسط وزیر صمت آماده سازی شده بود.
 
تارا، محصول جدید ایران‌خودرو، نخستین خودروی ملی است که از تمامی استاندارد‌های ۸۵ گانه مصوب عبور کرده و در بهترین شرایط ایمنی و استانداردی آماده تولید انبوه است.»
 
باشگاه خبرنگاران جوان عکسی از روشن نشدن چراغ عقب یک سمت این خودرو را هم منتشر کرده که گروه صنعتی ایران خودرو توضیحی در این باره نداده است.
 
 
تعداد بازدید : 6223
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->