ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شروع بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس در لیگ برتر ایران از فردا

  • کد خبر: ۵۳۶۵۵
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
شروع بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس در لیگ برتر ایران از فردا
هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران امروز با برگزاری ۳ مسابقه دیگر پیگیری می‌شود. فردا همچنین یک بازی عقب‌افتاده از هفته پنجم، بین تیم‌های پرسپولیس و نساجی در قائمشهر برگزار خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران امروز با برگزاری ۳ مسابقه دیگر پیگیری می‌شود. در بازی‌های امروز تیم‌های ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان در تبریز به‌مصاف هم می‌روند و ذوب‌آهن در اصفهان از گل گهر صدرنشین پذیرایی خواهد کرد. تراکتوری‌ها که چند‌هفته‌ای است با مسعود شجاعی نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند، باید در آبادان به‌مصاف صنعت‌نفتی بروند که تا‌اینجای‌کار جزو بالانشینان جدول بوده است. این هفته قرار بود شهرآورد تهران هم برگزار شود که به‌خاطر حضور پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی، فعلا به زمان دیگری موکول شده است. فردا همچنین یک بازی عقب‌افتاده از هفته پنجم، بین تیم‌های پرسپولیس و نساجی در قائمشهر برگزار خواهد شد تا سرخ‌پوشان اولین مسابقه‌شان بعد از نایب‌قهرمانی در آسیا را در لیگ برتر برگزار کنند.


بازگشت قلعه‌نویی به اصفهان

ذوب‌آهن این فصل چهره‌ای جدید به خود گرفته که با تصویر گذشته تیم، ۱۸۰‌در‌جه متفاوت است. ذوب‌آهن را تیمی سختکوش، پرتلاش و جنگنده می‌دانستیم که برای موفقیت در میدان تلاش می‌کند؛ اما در لیگ برتر بیستم این تصویر از ذوب‌آهن فروپاشیده و حالا همه ذوب‌آهن را تیمی غرغرو! بهانه‌جو می‌دانند که مدام به زمین و زمان گلایه می‌کند. ذوب‌آهن که در هفته اول لیگ برتر اولین بیانیه لیگ را نوشت، هنوز رنگ برد را در این فصل ندیده و روی پله پانزدهم جدول ایستاده است؛ جایگاهی که شایسته ذوب‌آهن قدیمی و ریشه‌دار نیست. ذوب‌آهن حالا میزبان گل‌گهر صدرنشین است؛ تیمی که با گل‌زنی‌های منشا توانسته است خطرناک‌ترین خط حمله را در اختیار داشته باشد. گادوین منشا در ۷ هفته ۹ گل زده است که آماری فوق‌العاده محسوب می‌شود. کنترل این مهاجم زهردار برای خط دفاع پراشتباه ذوب‌آهن کار آسانی نخواهد بود.
 
ذوب‌آهن اگر در این مسابقه هم امتیاز از دست بدهد، دیگر هوادارانش هم این بهانه‌ها را از او نخواهند پذیرفت؛ ولی اگر ذوب‌آهن بتواند گل‌گهر صدرنشین را شکست دهد، کار بزرگی خواهد کرد که می‌تواند به روز‌های آینده امیدوارتر باشد. امیر قلعه‌نویی سابقه کار در ذوب‌آهن را دارد و به خوبی ساختار این باشگاه را می‌شناسد. شاید بردی آسان در انتظار شاگردان قلعه‌نویی در نصف جهان باشد، شاید هم شاهد خلق یک شگفتی در لیگ باشیم.


جنگ برای بالانشینی

تقابل تیم‌های چهارم و پنجم جدول لیگ می‌تواند دیدنی و جذاب باشد، به‌ویژه اینکه برنده این مسابقه در صورت شکست گل‌گهر مقابل ذوب‌آهن صدرنشین خواهد شد. تراکتور هفته گذشته ۳‌بر ۱ پیکان را در تبریز شکست داد تا با ۲ برد متوالی بعد از اخراج منصوریان شرایط خوبی در جدول پیدا کند. نفت آبادان، اما در کمال ناباوری در اراک مقابل آلومینیوم شکست خورد تا با ۱۰‌امتیاز یک پله پایین‌تر از تراکتور قرار بگیرد. در پایان این مسابقه مشخص خواهد شد که صدر در پایان روز پنجشنبه چه‌رنگی خواهد بود. آیا گل‌گهر همچنان در صدر باقی می‌ماند یا تراکتور و نفت آبادان جای این تیم را می‌گیرند؟


قائمشهر میزبان نایب‌قهرمان آسیا!

تنها‌دیدار باقی‌مانده از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فردا از ساعت‌۱۵ بین نساجی مازندران و پرسپولیس در قائمشهر برگزار می‌شود تا پرونده هفته پنجم رقابت‌ها بسته شود و پرسپولیس نیز پس از حدود ۳ هفته دوری از لیگ برتر به‌دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا، دوباره در جریان این رقابت‌ها قرار بگیرد. شاگردان یحیی گل‌محمدی برای کسب ۳ امتیاز به قائمشهر می‌روند تا بازگشتی روحیه‌بخش به لیگ برتر داشته باشند و با توجه به بازی‌های معوقه‌ای که دارند، برای قرار‌گرفتن در صدر جدول برنامه‌ریزی کنند. فاضلی در شرایطی باید تیمش را به‌مصاف پرسپولیس بفرستد که در این دیدار هم محمدمهدی نظری را به‌دلیل مصدومیت، در اختیار ندارد و ممکن است در خط میانی مانند ۲ بازی اخیر با چالش مواجه شود.
 
بر‌خلاف نساجی که نظری را به‌دلیل مصدومیت نمی‌تواند در اختیار داشته باشد، پرسپولیس در خط هافبک ۲ مهره تازه‌نفس و باتجربه دارد که به‌دلیل محرومیتشان برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، خستگی فینال در ساق پای آن‌ها وجود ندارد و با انرژی کامل می‌توانند مرکز میدان را برای پرسپولیس مدیریت کنند. ضمن اینکه در خط حمله پرسپولیس مهدی عبدی جوان و قائمشهری حضور دارد که در فینال لیگ قهرمانان تک‌گل پرسپولیس را وارد دروازه اولسان‌هیوندای کرد و از خود چهره‌ای فرصت‌طلب و خطرناک در خط حمله به تصویر کشید.
 
این ۲ تیم ۱۵ بازی رسمی با هم داشتند که ۷ بار پرسپولیس برنده شده و یک‌بار نساجی توانسته است پیروز شود و ۷ دیدار نیز مساوی شده است. تنهاپیروزی نساجی، سال‌۱۳۷۱ در هفته پایانی جام آزادگان رقم خورد که در قائمشهر موفق شد پرسپولیس را که در صورت برد می‌توانست قهرمان شود، با نتیجه ۲‌بر ۰ شکست دهد و مسبب قهرمانی پاس شود. پرگل‌ترین بازی ۲ تیم نیز همان فصل رقم خورد که پرسپولیس در تهران ۵بر۱ نساجی را شکست داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->