پلمب ۱۱ واحد صنفی بدلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال خدا کند انصاف از تبعید برگردد چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد
سرخط خبرها

۳ جاده خراسان رضوی به دلیل برف و کولاک مسدود شد

  • کد خبر: ۵۳۷۷۰
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
۳ جاده خراسان رضوی به دلیل برف و کولاک مسدود شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده‌های اصلی قوچان-درگز و مشهد-کلات و جاده فرعی کلات -درگز به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش برف و وقوع کولاک مسدود شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اثر شدت بارش برف و وقوع کولاک و کاهش دید افقی رانندگان ۲ جاده اصلی و یک جاده فرعی در شمال خراسان رضوی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.

ابراهیم نصری جمعه شب گفت: جاده‌های اصلی قوچان-درگز و مشهد-کلات و جاده فرعی کلات -درگز به دلیل شرایط نامساعد جوی مسدود اعلام شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بارش برف در جاده‌های کاشمر، نیشابور، سبزوار، بجستان، جوین و جغتای ادامه دارد و از طرف دیگر بارش باران راههای ارتباطی فیروزه، کاشمر، مه ولات و زاوه را تحت تاثیر قرار داده است همچنین جاده مشهد-سرخس در محدوده گردنه مزداوند مه گرفته است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی هم اعلام کرده است: بارش برف و باران که از روز پنجشنبه به صورت پراکنده در استان خراسان رضوی آغاز شده بود امروز و فردا شدت می گیرد و بر وسعت آن افزوده می‌شود.  

بر این اساس با تداوم این سامانه جوی در بیشتر مناطق خراسان رضوی بارشها به صورت باران و برف و در جاده‌های کوهستانی به صورت کولاک رخ خواهد داد و در نیمه جنوبی استان نیز جاری شدن رواناب پیش‌بینی شده است.

۵۱ گردنه در راههای شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راههای روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راهها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->