حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

علیرضا کریمی اولین فینالیست ایران در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان

  • کد خبر: ۵۳۷۸
  • ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۸
علیرضا کریمی اولین فینالیست ایران در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان
یک نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافت و یک نماینده نیز راهی دیدار رده‌بندی شد

مسابقات مقدماتی 4 وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک دیروز در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد که یک نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافت و یک نماینده نیز راهی دیدار رده‌بندی شد.
در وزن 70 کیلوگرم، یونس امامی در دور نخست با نتیجه 11بر0 اریگلنت پریزرینی از آلبانی را شکست داد و در دور دوم با نتیجه 6بر0 از سد دوگدوربک اولو، دارنده مدال برنز جهان از قرقیزستان، گذشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کوجیرو شیگا، دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن، با نتیجه 11بر0 پیروز شد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت و در این مرحله مقابل نورکجا کایپانوف، قهرمان آسیا از قزاقستان، با نتیجه 6بر7 مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. این درحالی بود که امامی، کشتی‌گیر قزاقستانی را خاک کرده و بارانداز هم اجرا کرد؛ اما داوران امتیازات وی را لحاظ نکردند.
در وزن 74کیلوگرم، رضا افضلی در دور نخست مقابل گندری گارزون، کشتی‌گیر کوبایی با نتیجه 5بر2 شکست خورد و با توجه به اینکه این کشتی‌گیر در دور بعد مقابل حریف ازبکستانی مغلوب شد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

مسابقه کشتی تماشایی علیرضا کریمی مقابل عليخان جبرائيل اف از روسيه

تعداد بازدید : 882


علیرضا کریمی در وزن 92کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با گئورگی روبایف روسی‌الاصل و دارنده مدال نقره جوانان جهان از مولداوی با نتیجه 12بر1 پیروز و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 12بر2 لیوبومیر ساگالیوک از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. کریمی در این مرحله با نتیجه 10بر0 علیخان جبرائیل‌اف از روسیه را از پیش‌رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.
یدا... محبی، کشتی‌گیر وزن 125کیلوگرم کشورمان، در دور نخست با نتیجه 6بر1 خودربولگا دورجخاند از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد در مصاف با نیکولاس گویازدوفسکی، دارنده مدال برنز جهان از آمریکا، با نتیجه 5بر2 به پیروزی دست یافت و به مرحله یک‌چهارم نهایی رفت. محبی در این مرحله مقابل الکساندر خوتسیانیوسکی، دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین، با نتیجه 3بر2 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله بعد مقابل پتریاشویلی، قهرمان جهان و المپیک، محبی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

آزادکاران 4وزن پایانی حریفان خود را شناختند
پیکارهای 4 وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان از امروز در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود. براین‌اساس نتایج قرعه نمایندگان کشورمان که از ساعت9:30 امروز به‌مصاف حریفان خود خواهند رفت، به شرح زیر است:
در وزن ۶۱کیلوگرم ۲۵ نفر حضور دارند. بهنام احسان‌پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با رجب‌توپال، دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه، سرشاخ می‌شود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به‌مصاف برنده مبارزه میان احمدنبی گوارزاتیلوف، دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان و خولیوس بونه رودیگوئز قهرمان جهان از کوبا می‌رود.
در وزن ۷۹کیلوگرم بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول، در دور بعد با برنده مبارزه میان جانگ از کره‌جنوبی و رشید قربان‌اف، دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان، کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم به‌مصاف برنده کشتی میان نیکا کنتچادزه، قهرمان زیر ۲۳سال جهان از گرجستان و گریگوریان از ارمنستان می‌رود. در این وزن ۲۳ کشتی‌گیر حضور دارند.


در وزن ۸۶کیلوگرم که ۴۳ نفر حضور دارند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به‌مصاف اسپینال از پورتوریکو می‌رود. او در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان استفان ورب از مجارستان و دومانیتسکی از اوکراین کشتی می‌گیرد.
در وزن ۹۷کیلوگرم علی شعبانی در دور اول با ابراهیم جیفتجی، قهرمان زیر ۲۳سال اروپا از ترکیه، کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به‌مصاف الیزبار اودیکادزه، دارنده مدال برنز جهان از گرجستان می‌رود. در این وزن ۲۶ نفر شرکت کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->