ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت
سرخط خبرها

KFC، کنسولی عجیب با قابلیت گرم‌نگه‌داشتن مرغ‌ سوخاری

  • کد خبر: ۵۳۸۹۱
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
KFC، کنسولی عجیب با قابلیت گرم‌نگه‌داشتن مرغ‌ سوخاری
کنسول بازی KFC با نام KFConsole کاملا واقعی است. این کنسول علاوه بر پشتیبانی از وضوح تصویر 4k و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه، محفظه‌ای جهت گرم نگه داشتن مرغ‌های سوخاری شما هم دارد.
به گزارش شهرآرانیوز - در حالی که پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس کنسول‌های بازی را امسال متحول کردند، رستوران زنجیره‌ای KFC از یک کنسول بازی عجیب به نام «KFConsole» رونمایی کرده است. کنسول بازی KFC که در حقیقت یک کامپیوتر گیمینگ قدرتمند مناسب واقعیت مجازی است، محلی برای گرم‌کردن مرغ دارد.
 
در ماه ژوئن سال جاری میلادی، یعنی زمانی که پلی استیشن ۵ پس از مدت‌ها معرفی شد، KFC یک تریلر متفاوت برای KFConsole منتشر کرد. در آن زمان بسیاری فکر کردند که KFC در حال شوخی با کنسول‌های بازی است، اما این رستوران زنجیره‌ای در تصمیم خود جدی بوده و حالا آن را معرفی کرده است.
 
 
این کنسول علاوه بر پشتیبانی از وضوح تصویر ۴ K و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه، محفظه‌ای جهت گرم نگه داشتن مرغ‌های سوخاری شما هم دارد.
KFC، کنسولی عجیب با قابلیت گرم‌نگه داشتن مرغ‌ سوخاری

مارک والتون (Mark Walton)، مدیر روابط عمومی Intel، در توییتر اعلام کرد که این کنسول واقعی است و برخلاف سایر کنسول‌های بازی، از یک پردازنده‌ی Intel استفاده می‌کند:
 

«ما از تیزر اولیه خود فراتر رفتیم و حالا در نهایت KFConsole به واقعیت تبدیل شده. ما از جنگ شدید و سنگین در دنیای کنسول‌ها اطلاع داریم، اما از کنسول خود به عنوان یک محصول پرچمدار مطمئن هستیم. این دستگاه می‌تواند بطور قدرتمندی بازی‌ها را اجرا کند و غذای شما را هم گرم نگه دارد تا از غذای خود در هنگام بازی لذت ببرید. اگر سونی یا مایکروسافت در کنسول بعدی خود به دنبال چنین ویژگی باشند، می‌توانند برای نحوه مهندسی محفظه نگهداری مرغ با ما ارتباط برقرار کنند.»

 
 

صفحه‌ی رسمی این کنسول اطلاعات بیشتری را درباره‌ی آن منتشر کرده است. ظاهرا این کنسول از نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه و وضوح تصویر 4K پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن ۵، تنها از نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند. شرکت کولر مستر (Cooler Master) این کنسول را طراحی کرده است. کولر مستر بیشتر در زمینه‌ی قطعات رایانه‌های شخصی فعالیت می‌کند.

KFConsole از یک پردازنده‌ی Core i۹ استفاده می‌کند. گرافیک آن هم قابل تعویض و ارتقا است. هم‌چنین از دو SSD یک ترابایتی Seagate Barracuda در این کنسول استفاده شده است.  ایکس‌باکس سری ایکس مجهز ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD است. البته خاص‌ترین ویژگی این کنسول، محفظه‌ی گرم نگه داشتن مرغ سوخاری آن است. KFConsole از واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر تاریخ عرضه یا قیمت این کنسول مشخص نیست. البته بعید است که شاهد محصول ارزانی باشیم.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->