علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

ترم تحصیلی آینده در دانشگاه‌های کشور آنلاین خواهد بود

  • کد خبر: ۵۴۰۷۱
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
ترم تحصیلی آینده در دانشگاه‌های کشور آنلاین خواهد بود
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: با توجه به وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا، ترم تحصیلی آینده در دانشگاه‌های کشور صد در صد مجازی خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره نحوه برگزاری ترم دوم تحصیلی دانشگاه‌ها گفت: هنوز برای این ترم تصمیم خاص و قطعی گرفته نشده است و باید منتظر ایام نزدیک به شروع ترم و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا باشیم.

وی در ادامه از آمادگی دانشگاه‌ها برای هر دو وضعیت برگزاری حضوری و غیرحضوری کلاس‌ها خبر داد.

وزیر علوم افزود: در این زمینه به طور قطع بر اساس شرایط آن زمان و طبق نظر ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیری می‌شود.

سال تحصیلی جاری که از ۱۵ شهریورماه برای ورودی‌های قدیم و از اواسط آبان‌ماه برای ورودی‌های جدید به صورت غیرحضوری و مجازی آغاز شد تا بهمن‌ماه ادامه دارد.

بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاه‌ها، امتحانات پایان ترم ورودی‌های جدید با ۲ تا سه هفته تاخیر برگزار می‌شود.

دروس کارگاهی و آزمایشگاهی دانشجویان تا حدودی ارائه شد، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا تعدادی از آزمایشگاه‌ها به صورت الکترونیکی برگزار شد که نیاز به حمایت و زیرساخت دارد.

به نظر می‌رسد ترم دوم تحصیلی نیز برای رعایت رفاه دانشجویان و شرایط ویژه استان‌ها و شهرستان‌ها به صورت تلفیقی و ترکیبی از حضوری و غیرحضوری برگزار شود.

به دلیل شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته، کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها جای خود را به کلاس‌های مجازی و الکترونیکی داد و این روند در سال تحصیلی جاری نیز ادامه یافته است.

طبق اعلام قبلی علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم امتحانات پایان ترم تحصیلی جاری نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
منبع: YJC
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->