پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است
سرخط خبرها

کمبود روغن خوراکی در بازار برطرف می‌شود

  • کد خبر: ۵۴۱۸۸
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کمبود روغن خوراکی در بازار برطرف می‌شود
 معاون استاندار خراسان رضوی گفت: اخیرا ستاد تنظیم بازار کشور سهمیه جدیدی از روغن خوراکی بخش مصرف خانوار به میزان ۲ هزار و ۴۰۰ تن را به خراسان رضوی اعلام کرده که در روز‌های آینده تخصیص خواهد یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، علی رسولیان اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور، قیمت هر کیلوگرم شکر در کارخانه ۶۶ هزار و ۵۰۰ ریال تعیین و مسئولیت تامین شکر طرح تنظیم بازار استان به کارخانه‌های قند واگذار شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: مسئولان خراسان رضوی باید انبار واحد‌های تولید شکر استان را بررسی کنند و از میزان تولید، ذخیره و فروش آن‌ها به طور کامل آگاه شوند.

 

وی گفت: هم اینک مشکلاتی در تامین شکر بخش صنفی استان بوجود آمده که باید نیاز آن‌ها توسط واحد‌های تولیدی داخل و خارج از استان تامین شود.

 

رسولیان با اشاره به قیمت گوشت قرمز در خراسان رضوی اضافه کرد: احصای قیمت گوشت و مقایسه آن با قیمت میانگین کشوری باید بر مبنای قیمت لاشه گوسفندی و گوساله باشد تا بتوان در زمینه آن تصمیم گیری درستی کرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی وضع تولید گوشت قرمز و گوشت مرغ در استان را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به افزایش تولید این محصولات، گفت: باید برای کاهش هزینه کشتار دام تا توزیع گوشت در زنجیره تولید تا توزیع چاره اندیشی شود.

 

وی درباره تامین روغن مورد نیاز استان نیز تصریح کرد: کارخانه‌های استان‌های دیگر سهمیه روغن خوراکی این استان را به موقع تحویل نمی‌دهند و از مراجع قضایی پیگیر این موضوع خواهیم بود.

 

رسولیان با تاکید بر استفاده از ظرفیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اتاق تعاون در سطح ملی برای اختصاص سهمیه روغن به این استان افزود: با عنایت استاندار و موافقت رییس اتاق تعاون ایران ۵۰۰ تن روغن خوراکی به خراسان رضوی اختصاص یافته که در حال توزیع در تعاونی‌های مصرف کارگری و کارمندی است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: اخیرا ستاد تنظیم بازار کشور سهمیه جدیدی از روغن خوراکی بخش مصرف خانوار به میزان ۲ هزار و ۴۰۰ تن را به خراسان رضوی اعلام کرده که در روز‌های آینده تخصیص خواهد یافت.

 

وی تصریح کرد: هزار تن از سهمیه روغن بخش صنف خراسان رضوی نیز باقیمانده که در هفته آینده وارد استان و در بین صنوف توزیع می‌شود.

 

رسولیان با تاکید بر اصلاح شبکه توزیع منتخب در استان گفت: همه دستگاه‌های نظارتی باید با کوچک‌ترین تخلف این شبکه از جمله احتکار، گران فروشی، درج نکردن قیمت، تقلب و صادر نکردن فاکتور برخورد قانونی کنند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سامانه نرم‌افزاری که اتاق اصناف مشهد برای نظام‌مند کردن شبکه توزیع کالا در استان تعریف کرده است به صورت آزمایشی در حال استفاده است تا نقاط ضعف و قوت آن تبیین و اشکالاتش رفع شود.

 

به گفته معاون استاندار خراسان رضوی کل شبکه توزیع کالا در خراسان رضوی در حال بازنگری است تا بتوان به یک شبکه مطمئن توزیع در استان دست یافت. بر اساس ابلاغ معاون اول رئیس جمهوری، عید نوروز امسال میوه طرح تنظیم بازار در همه استان‌ها توزیع و سهمیه خراسان نیز اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->