کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود
سرخط خبرها

داوطلبان آزمون استخدامی مجوز تردد بین شهری می‌گیرند + جزئیات

  • کد خبر: ۵۴۲۰۴
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
داوطلبان آزمون استخدامی مجوز تردد بین شهری می‌گیرند + جزئیات
برای داوطلبان آزمون استخدامی که شهر محل سکونت آن‌ها حوزه برگزاری آزمون نیست و مجبور به تردد هستند، با هماهنگی پلیس راهور و همچنین وزارت کشور، مجوز تردد بین‌شهری داوطلبان برای حضور در شهر برگزاری آزمون صادر می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، درباره نحوه حضور داوطلبان در جلسه آزمون استخدامی که شهر محل سکونت آنها حوزه برگزاری آزمون نیست با توجه به محدودیت های تردد کرونایی در کشور گفت: برای حضور این داوطلبان در حوزه های آزمون که مجبور به تردد هستند با هماهنگی با پلیس راهور و همچنین وزارت کشور اقدامات لازم برای صدور مجوز تردد بین شهری داوطلبان به منظور حضور در شهر برگزاری آزمون، انجام شده ‌است.

سخنگوی سازمان سنجش درباره تمهیدات سازمان سنجش برای حضور داوطلبان سرماخورده توضیح داد: محل جداگانه در حد کلاس برای داوطلبانی که دارای شرایط سرماخوردگی و یا علائم مشکوک هستند در نظر گرفته می شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش با بیان اینکه این آزمون در روز‌های ۱۱ و ۱۲ دی با حضور ۵۶۵ هزار و ۲۳۸ داوطلب برگزار خواهد شد، ادامه داد: تمام اصول بهداشتی توسط عوامل اجرایی شامل زدن ماسک رعایت فاصله با یکدیگر و با داوطلبان انجام خواهد شد. انجام بازرسی بدنی توسط راکت‌های دستی و سایر وسایل الکترونیکی هوشمند انجام می‌شود. به داوطلبانی که در طول فرآیند برگزاری آزمون احتمالا ماسک آن‌ها غیرقابل استفاده باشد، ماسک داده می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: متقاضیان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...)  یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.


اینجا بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سال ۹۹ منتشر شد + لینک دریافت


او ادامه داد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی  یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کنند.

 

داوطلبان آزمون استخدامی مجوز تردد بین شهری می‌گیرند + جزئیات

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->