نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

هاشمی: تفکر خوبی پشت تیم کرمان است | جوانان به جمع ۴ تیم برتر آسیا می‌رسند

  • کد خبر: ۵۴۴۴۹
  • ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
هاشمی: تفکر خوبی پشت تیم کرمان است | جوانان به جمع ۴ تیم برتر آسیا می‌رسند
تیم بسکتبال شیمیدر در ادامه رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۸۸ بر ۶۹ از سد مس کرمان گذشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر، پس از پیروزی بر مس کرمان گفت: بازی خیلی سختی بود البته همه بازی‌ها برای ما سخت است. بازیکنان مس خیلی تلاش کردند منتهی زورشان به بازیکنان ما نرسید. اینکه تیم حریف خوب تجهیز می‌شود، خوب بازی می‌کند و تفکر خوبی پشت آن است و ما را به چالش می‌کشد در نهایت برای بسکتبال خوب است و این اتفاق در بازی امروز رخ داد. ما هم در صحنه‌هایی در دفاع خوب بودیم و بعضی دقایق هم عملکرد خوبی نداشتیم، اما در کل فکر می‌کنم بازیکنانم برای پیروزی خیلی تلاش کردند.
او درباره پیروزی مقابل کوچین آمل نیز گفت: متأسفانه جوی به وجود آمد که گفته می‌شد سطح تیم‌ها خوب نیست و با اختلاف ۴۰ امتیاز برخی تیم‌ها برنده می‌شوند و ... که دیدیم نه اینجوری‌ها هم نیست بلکه تیم‌هایی که فکرش را هم نمی‌کنیم بقیه را اذیت می‌کنند. کمی باید تحمل کنیم حداقل من عرضه اش را ندارم با ۴۰ تا ببرم. کوچین هم تیم شایسته‌ای بود و با اینکه جوان بودند از تمام ظرفیتشان استفاده کردند و ما را به چالش کشیدند. خوش‌حالیم که چنین بازی‌هایی برگزار می‌شود.
هاشمی درباره اینکه می‌توان به آینده این جوانان امید داشت نیز گفت: بله من فکر می‌کنم اگر خوب تدارک ببینند می‌توانیم امید داشته باشیم که به جمع ۴ تیم برتر آسیا برسند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->