زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

روز‌های تلخ ماندانا سوری، بازیگر «قهوه تلخ»

  • کد خبر: ۵۴۷۸۹
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
روز‌های تلخ ماندانا سوری، بازیگر «قهوه تلخ»
چند خط درباره ماندانا سوری، بازیگر «قهوه تلخ»، که این روز‌ها بیش از پیش با بیماری‌اش در جدال است. او در مصاحبه‌ای که سال گذشته منتشر شد، گفت: «اصلا دوست نداشتم داستان بیماری من رسانه‌ای شود و تمایلی به جلب ترحم و دل‌سوزی ندارم.» بااین‌حال، فضای‌مجازی به خواست او تن نداد و خبر ابتلای ماندانا سوری به ام‌اس دهان‌به‌دهان چرخید.
محبوبه عظیم زاده | شهرآرانیوز - به‌احتمال، بیشتر ما او را با بازی در نقش قیصرالسلطنه در سریال قهوه تلخ مهران مدیری به‌خاطر می‌آوریم. بازیگری که به‌نسبت دیگر بازیگران مجموعه مثل جواد عزتی و مهران مدیری و سیامک انصاری، چهره جدیدتری داشت، کمتر شناخته‌شده بود، اما دست کمی از آن‌ها نداشت. او توانست با همان بیان مستحکم و لحن گیرایی که داشت، در میان انبوه بازیگران طنز باتجربه‌تر از خودش بدرخشد و با «بتی‌جان بتی‌جان» گفتنش جایی را در اذهان برای خودش باز کند. «شوخی کردم» و «عطسه» از دیگر همکاری‌های او با مهران مدیری بود، اما مرتبه‌ای دیگر که نام او بر سر زبان‌ها افتاد، به‌هیچ‌کدام از فعالیت‌های کاری او ربطی نداشت. این‌مرتبه صحبت از ماندانا سوری بود، اما به‌دلیل رسانه‌ای‌شدن خبر بیماری‌اش. او به ام‌اس مبتلا بود.
 
او در مصاحبه‌ای که سال گذشته منتشر شد، گفت: «اصلا دوست نداشتم داستان بیماری من رسانه‌ای شود و تمایلی به جلب ترحم و دل‌سوزی ندارم.» بااین‌حال، فضای‌مجازی به خواست او تن نداد و خبر ابتلای ماندانا سوری به ام‌اس دهان‌به‌دهان چرخید. در ادامه فشار‌های فزاینده مالی تا جایی پیش رفت که برای کمک به تهیه دارو‌ها در آن بازه زمانی پای کمک‌های مردمی هم به میان آمد و رقم چشمگیری برای کمک به او جمع شد.


مهران مدیری هزینه آمپول‌هایم را می‌پردازد

حالا بعد از گذشت مدت‌ها، دوباره خبر رسیده است که ماندانا سوری به‌علت وخیم‌ترشدن حالش در بیمارستان بستری شده است. عکسی هم از او در فضای‌مجازی منتشر شد که حاشیه‌هایی را هم به‌دنبال آورد. این خبر در صفحه اینستاگرامی که با نام خود او فعالیت می‌کند هم با درج لوکیشن بیمارستان سینا منتشر شد و در متن پای آن حرف‌های زیادی با لحنی مملو از خشم نوشته شد: «جا داره در اینجا از تک‌تک دوستانی که درباره ایشون قضاوت می‌کردن و همچنان درحال قضاوت ایشون هستن، دوستانی که دارایی و روح و روان ایشون رو به تاراج بردن تشکر کنیم.»
 
بعد صحبت از بیمه‌نشدن او به میان آمده و اینکه نتوانسته است دارو‌هایی را که نیاز دارد، تأمین کند: «به‌ویژه از دوستان مرکز بیمه هنرمندان (صندوق اعتباری هنر) که یک ساله خانم سوری رو مضحکه کردن و همچنان ایشون رو بیمه نکردن.» در ادامه این پست از این صحبت شده است که: «همین مورد، از دلایلیه که نشد به‌صورت مداوم و غیربیمه‌ای (آزاد) دارو رو تهیه کنن، به‌دلیل مبالغ زیاد اون.» سوری پیش از این در همان مصاحبه‌ای که از او منتشر شد، گفته بود روبه‌روشدن با مرگ فرزندش هم عاملی بوده که به بدترشدن حالش دامن زده و این مهران مدیری است که هزینه تهیه آمپول‌های هفتگی‌اش را تقبل می‌کند.


مسئله داروی ایرانی و خارجی است؟!

انتشار دوباره خبر بیماری ماندانا سوری باعث شد تا خیلی‌ها بیایند و زیر پست‌هایی که از او و بیماری‌اش صحبت شده است، نظر بگذارند و برای او آرزوی سلامتی کنند. بااین‌حال، جدا از این طلب سلامتی، واکنش‌های دیگری هم به چشم می‌خورد. کاربری از بالاوپایین‌های دنیای هنر صحبت کرده بود و اینکه خیلی‌ها در این وادی به دست فراموشی سپرده می‌شوند: «دنیای هنر بی‌رحمه. بعد یه مدت رهات می‌کنن به حال خودت.»
 
کاربر دیگری از تجربه ام‌اس خودش و بحث‌های بیمه‌ای آن صحبت کرده بود: «بنده ۱۲ ساله ام‌اس دارم. بیماران ام‌اس به‌صورت رایگان زیر پوشش بیمه خدمات درمانی قرار می‌گیرن و داروهاشون هم رایگانه، مگه اینکه فرد بخواد داروی خارجی مصرف بکنه که باید بخشی از اون رو خودش بپردازه. بهتره ایشون مشکلات شخصیش رو به ام‌اس ربط نده.» و در این میان فرد دیگری همان نکته همیشگی را یادآوری کرده بود که: «اونایی که همین شرایط رو دارن، اما تریبون ندارن چی؟»
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->