شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟
سرخط خبرها

مهاجمان جوان سرخابی‌های پایتخت در جمع برترین‌های آسیا

  • کد خبر: ۵۵۰۷۰
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
مهاجمان جوان سرخابی‌های پایتخت در جمع برترین‌های آسیا
مهاجم پرسپولیس و استقلال نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن جوان سال AFC شدند.
به گزارش شهرآرانیوز، در سالی که شیوع ویروس کرونا تأثیر زیادی روی فوتبال گذاشت، کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به معرفی نامزد‌های بهترین‌های قاره می‌کند و بر این اساس امروز نامزد‌های بهترین بازیکن جوان سال اعلام می‌شود.

تیم فوتبال جوانان کره توانست ژانویه سال قبل قهرمان جوانان قاره شود و در ادامه در بازی‌های لیگ قهرمانان نیز بازیکنان جوان زیادی چهره شدند که سایت کنفدراسیون فوتبال ۲۰ نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن جوان سال را به شرح زیر معرفی کرد:‌

وون دو جائه (اولسان - کره جنوبی) ۲۳ سال

بوبیر عبدیکولیکوف (۲۳ سال، نسف قارشی - ازبکستان)

کائورو میتوما (۲۲ سال، کاوازاکی - ژاپن)

عبدالله الحمدان (۲۲ سال، الشباب / عربستان)

تاکهیرو تومیاسو (۲۲ سال، بولونیا / ژاپن)

مهدی قایدی (۲۲ سال، استقلال/ ایران)

قایدی همراه باتیم جوانان ایران در مرحله حذفی مرحله گروهی در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تایلند حضور داشت و در استقلال یک سال چشمگیر دیگر را در سطح باشگاه داشت و در ۶ بازی در لیگ قهرمانان آسیا با سه گل و یک پاس گل، موفق بود.

او به استقلال کمک کرد که به عنوان نایب قهرمانی در لیگ ایران و جام حذفی دست یابد. او همچنین به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در نوامبر برای تیم ملی مقابل بوسنی و هرزگوین گلزنی کرد.

مهند علی (۲۰سال، پورتیمونزه - عراق)

تاکفوسا کوبو (۱۹ سال، ویارئال - ژاپن)

موسی التماری (۲۳ سال، آپوئل - اردن)

یارونساک ونگورن (۲۳ سال، ساموت سیتی - تایلند)

محمد واد (۲۱ سال، السد - قطر)

ریلی مک گری (۲۲ سال، بیرمنگام - استرالیا)

عزیزجون گانیف (۲۲ سال، شباب الاهلی دبی / ازبسکتان)

مهدی عبدی (۲۲ سال، پرسپولیس/ ایران)

عبدی که در ماه ژوئیه با پرسپولیس قهرمان لیگ شد، به اوج شکوفایی در نیمه دوم سال رسید جایی که او نمایش‌های با کیفیتی را در باشگاه تا فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ ارائه داد. مهاجم هیجان انگیز در مرحله گروهی، نیمه نهایی و از همه مهم‌تر در فینال رقابت‌های برتر باشگاه‌های آسیا گلزنی کرد و خود را به عنوان ستاره بالقوه آینده اعلام کرد.

عبدالرحمن غریب (۲۳ سال، الاهلی / عربستان)

لی کانگ این (۱۹ سال، والنسیا / کره جنوبی)

صفوی رشید (۲۳ سال، پورتیمونزه - مالزی)

سونگ مین کیو (۲۱ سال، پوهانگ - کره جنوبی

زاید آل عامری (۲۳ سال، الجزیره / امارات)

جاسور یاخیشبوئف (۲۳ سال، شاختیور سولیگورسک / ازبکستان)
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->