تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
سرخط خبرها

میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی ۶۷ درصد است

  • کد خبر: ۵۵۲۰۸
  • ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی ۶۷ درصد است
میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قالب گروه‌های نظارتی طرح شهید سلیمانی بیش از ۶۷ درصد گزارش شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، میزان رعایت پروتکلهای بهداشتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قالب گروههای نظارتی طرح شهید سلیمانی بیش از ۶۷ درصد گزارش شده است.

رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز جمعه با بیان این مطلب افزود: طبق بررسی های انجام شده رعایت پروتکلهای بهداشتی در بین دستگاههای اجرایی بیش از ۷۲ درصد، و در اصناف و داروخانه ها ۶۴ درصد بوده است.
محمد باباخانی افزود: از ابتدای آذرماه تاکنون بیش از ۸۶ هزار بازدید از اماکن و مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور نظارت بر اجرای دستور العملهای بهداشتی در قالب طرح شهید سلیمانی با مشارکت نیروهای بخش سلامت، بسیج، هلال احمر و دفاتر خدمات سلامت انجام شده است.
وی اضافه کرد: بیش از ۶۰ هزار مورد از این بازدیدها توسط گروههای بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بقیه توسط سایر گروهها انجام شده است.
رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی این مدت  بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ متخلف در زمینه عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی  به مراجع قضایی معرفی شدند و هزار و ۲۶۰ مکان مهر و موم شده است.  
باباخانی افزود: در این مدت ۱۷ هزار بازدید مشترک با سایر سازمانها و ادارات و نیز به صورت مستقل با اماکن و اتحادیه ها انجام شده است.
وی ادامه داد: طی این مدت حدود ۹ هزار و ۵۰۰ مورد شکایت مردمی در سامانه کشوری ۱۹۰ ثبت و رسیدگی شده است که تعداد چهار هزار و ۷۷۰  مورد از این تعداد در خصوص عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی در محیط کار و مرتبط با بیماری کووید ۱۹ بوده است.

۸۰  درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه جمعیت این استان توسط دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور خدمات‌رسانی می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->