اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فوت ۲ نفر بر اثر ریزش کوه در زلزله دیشب سفیدسنگ

  • کد خبر: ۵۵۵۹۱
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
فوت ۲ نفر بر اثر ریزش کوه در زلزله دیشب سفیدسنگ
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: ۲ نفر بر اثر ریزش سنگ از کوه در پی زلزله سفیدسنگ فوت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور، گفت: در ساعت ۲۲:۵۷ دیشب زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴/۲ ریشتر در خراسان رضوی حوالی سفید سنگ در عمق ۹ کیلومتری زمین رخ داد.

او افزود: در اثر ریزش سنگ از کوه در پی زمین لرزه و برخورد با یک خودرو منجر به واژگونی این خودرو (پراید) شد و ۲ نفر در جا فوت کردند و یک نفر هم مصدوم شد که به بیمارستان فریمان انتقال داده شد.

 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: این جاده مسدود شده بود که به همت عوامل راهداری بازگشایی شد.

خالدی بیان کرد: سه مادر باردار برای مراقبت به مرکز بهداشت سفید سنگ منتقل شده اند.

 

زلزله در خراسان رضوی خسارت جانی نداشته است، مرگ دو سرنشین پراید بر اثر زلزله تأیید نمی‌شود

حجت علی شایانفر، مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی، نیز در این خصوص گفت: طبق گزارش معاون عمرانی فرماندار مشهد از بخش رضویه بر اساس رصدی که به ویژه در سه روستای چلمه سنگ، دم روباه و گیامه به عنوان مرکز اصلی زلزله، انجام شده تلفاتی نداشتیم.

 

تا این لحظه پس لرزه‌ای از زلزله دیشب به ما اعلام نشده است. نیمه شب گذشته فرماندار فریمان بازدید میدانی از محل داشته و خوشبختانه خسارت جانی گزارش نشده است، البته احتمال خسارات خیلی جزئی در اماکن خشت و گلی وجود دارد که باید بررسی بیشتری شود.

 

مرگ دو سرنشین پراید در سفیدسنگ به‌ظاهر یک حادثه جاده‌ای بوده و اظهار‌نظر درباره علت دقیق حادثه در تخصص ما یا اورژانس نیست و باید پلیس راه و راهداری علت دقیق فوت را مشخص کنند اما من فعلا فوت این دو نفر بر اثر زلزله را تأیید نمی‌کنم.

 

منبع: YJC، فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->