فعالیت کج‌دارومریز تالار‌های پذیرایی مشهد در شرایط آبی کرونایی

  • کد خبر: ۵۵۶۳۶
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
فعالیت کج‌دارومریز تالار‌های پذیرایی مشهد در شرایط آبی کرونایی
تمدید محدودیت تردد شبانه از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح و اجازه فعالیت تالار‌های پذیرایی در وضعیت آبی کرونا، شرایط متناقضی برای فعالیت این رسته شغلی ایجاد کرده است.
طنین همتی|شهرآرانیوز، باتوجه‌به بهبود وضعیت کرونایی شهر مشهد و قرارگرفتن آن در وضعیت آبی و آغازبه‌کار همه گروه‌ها، تالار‌های پذیرایی هم مستثنا نبودند و چند روزی است که فعالیت آن‌ها نیز آغاز شده است. اما محدودیت ساعتی تردد از ۹ شب تا ۴ صبح دوباره تمدید شد که کنایه‌ای از اصطلاح قدیمی «کج‌دارومریز» است.
 

درعمل این محدودیت ساعتی این رسته شغلی به‌ویژه تالار‌های پذیرایی را که در طرقبه و شاندیز قرار دارند، با محدودیت یا حتی فعالیت‌نکردن روبه‌رو می‌کند.
 

به‌گفته رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی طرقبه و شاندیز، تالار‌ها دوباره فعال شدند و مصوب کردیم همه تالار‌های پذیرایی در طرقبه و شاندیز با یک‌سوم ظرفیتشان پذیرش و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بلبل عنبران درباره محدودیت ساعتی موجود و منع تردد‌ها از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح اظهار کرد: اگر مردم می‌خواهند در این شرایط مراسم برگزار کنند، طوری برنامه‌ریزی کنند که به محدودیت ساعتی نخورند، چون تالار‌های پذیرایی نهایت تا ساعت ۸:۳۰ می‌توانند فعال باشند.
 

به‌گفته یکی از مدیران تالار پذیرایی در طرقبه، باتوجه‌به مسافت مشهد تا طرقبه و شاندیز و بار ترافیکی هر روز این مسیر، زمان مراسم در حد ۲ تا ۳ ساعت است که فکر نکنم باتوجه‌به هزینه‌های برگزاری مراسم، مردم تمایلی به برگزاری داشته باشند.
 

وی گفت: این تصمیم‌گیری‌های ضدونقیض متأسفانه گرهی از کار ما که چندین ماه تعطیل بودیم باز نمی‌کند و ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنیم و همچنین پذیریش افراد تا حد ممکن محدود باشد. اما تقاضا می‌کنیم متولیان تصمیم‌گیری همکاری و شرایط اقتصادی را درک کنند و به فکر نحوه فعالیت همه صنوف باشند.

 
با این حال جزئیات بازگشایی تالارهای پذیرایی با مقررات جدید در مناطق زرد در ویدئوی زیر اعلام شد.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->