کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وصیت‌نامه و جزئیات تازه از علت خودکشی رضا، کودک‌کار برنامه ماه‌عسل + فیلم

  • کد خبر: ۵۵۷۱۹
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
  • ۲
وصیت‌نامه و جزئیات تازه از علت خودکشی رضا، کودک‌کار برنامه ماه‌عسل + فیلم
۱۰ روز قبل از مرگ رضا به او پیشنهاد بازی در یک فیلم کوتاه داده شده بود که زندگی نامه جوانی بود که در مملکت ما از نظر مالی و فرهنگی و رفاهی و اجتماعی کمبود داشت، رضا باید در آخر فیلم دست به خودکشی‌ می‌زد.
به گزارش شهرآرانیوز، رضا کودک کار که در اوج جوانی دست به خودکشی زد همه را در بهت و حیرت فرو برد، اما مرگ رضا سوال‌ها و جنجال‌های زیادی را به همراه داشته است.

با اینکه دلیل اصلی این اقدام تلخ رضا تا چندی پیش مشخص نبود، اما اکثر افراد فقر و نرسیدن به آرزو‌های رضا کودک کار را دلیل خودکشی او عنوان کردند.
 
برادر رضا می‌گوید: رضا فقیر نبود، مشکل اقتصادی نداشت، او ورزشکار شده بود، تئاتر بازی می‌کرد، عاشق شد، ازدواج کرد و...

همه چیز از فوت مادر رضا شروع شد؛ او پیش از این هم دست به خودکشی زده بود!

برادر رضا کودک کار گفت: رضا را پس از فوت مادرمان نزد روانپزشک بردم و از آن موقع خیالم راحت شد. پس از فوت مادرم رضا گوشه گیر شد و زیاد حرف نمی‌زد و مرتب با عکس‌های مادرم فیلم درست می‌کرد و روی آن آهنگ می‌گذاشت.

نزدیک ۲ سال با یکی از دختران فامیل نامزد شده بود و قرار بود با هم زیر یک سقف بروند.

رضا یک بار هم در محرم پارسال یا پیارسال دست به خودکشی زده بود.
 

فیلمی که سرنوشت رضا را تغییر داد

۱۰ روز قبل از مرگ رضا به او پیشنهاد بازی در یک فیلم کوتاه داده شده بود که زندگی نامه جوانی بود که در مملکت ما از نظر مالی و فرهنگی و رفاهی و اجتماعی کمبود داشت. رضا باید در آن فیلم نقش امیر سیاه را بازی می‌کرد و در آخر فیلم باید دست به خودکشی‌ می‌زد. ما اصلا نمی‌گوییم که فیلمنامه اشتباه بود، اما رضا ظرفیت و جنبه این نقش تلخ را نداشت.
 

وصیت نامه رضا

چند روز بعد هم دیدیم که پیکر بی جان رضا در بالکن خانه افتاده و همه در حال گریه و زاری بودند. از رضا یک وصیت نامه یافتیم که در آن از نامزدش، مادر زنش، خواهر و برادر و بقیه بستگان طلب بخشش کرده بود و گفته بود که از من راضی باشید؛ دیگر خسته شدم.
 

خواهر بزرگتر رضا درباره خودکشی برادرش چه می‌گوید؟

خواهر رضا گفت: من خیلی ناراحتم که همه جا می‌نویسند رضا از فقر مالی دست به خودکشی زد. بگذارید روحش در آرامش باشد. اصلا با چه کسی صحبت کرده اید که این حرف‌ها را مطرح می‌کنید؟ خواهش می‌کنم اینطور ننویسید، چون رضا اصلا مشکل مالی نداشت. او احساسی بود و بعد از مرگ مادرم کلا به هم ریخت  و دست به خودکشی زد. 
 
 
تعداد بازدید : 1514
 
منبع: رکنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
1
رضا بخاطر عدم عاطفه و وابستگی شدید به مادرش خودکشی کرد نه فقر مالی
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
0
0
خدارحمتش کنه بلاخره هراسان یک روز به دنیا میاد ویک روز هم ازدنیا میره منی که از دل آقارضا خبرندارم واسه چی باید قضاوت کنم الله واعلماز خداوندمتعال میخوام روحش راباحضرت جوادمحشورفرماید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->