آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب
سرخط خبرها

پسر ثروتمند بی‌ام‌و (BMW) خود را در رودخانه انداخت + عکس

  • کد خبر: ۵۶۱۹۷
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
پسر ثروتمند بی‌ام‌و (BMW) خود را در رودخانه انداخت + عکس
پسری از یک خانواده ثروتمند هندی، در اعتراض به والدینش خودروی بی‌ام‌و خود را در رودخانه انداخت زیرا آن را دوست نداشت!
به گزارش شهرآرانیوز، یک مرد جوان در هند در اعتراضی آشکار به امتناع والدینش از خرید جگوار برای روز تولدش، بی‌ام‌و کاملا جدید خود را به داخل رودخانه راند.

این جوان ۲۲ ساله که از پدر و مادرش به عنوان هدیه تولد یک بی‌ام‌و دریافت کرده فرزند مرد ثروتمندی است و پیش از این چندین دستگاه SUV (شاسی بلند) داشته است.

ظاهرا این پسر برای تولد خود انتظار یک جگوار جدید را داشته و فکر می‌کرده بی‌ام‌و خیلی کم است.

تیمی از پلیس‌های محلی با استفاده از طناب و یک قایق لاستیکی این خودروی نیمه غرق شده را از آب خارج کردند.
 
 
پسر ثروتمند بی‌ام‌و (BMW) خود را در رودخانه انداخت + عکس


پدر این مرد جوان به رسانه‌های محلی گفت که پسرش عمدا ماشین را به داخل رودخانه رانده و از ماشین در حال غرق شدن در آب فیلم گرفته و برای والدینش ارسال کرده است.
 
 
پسر ثروتمند بی‌ام‌و (BMW) خود را در رودخانه انداخت + عکس


با وجود تلاش برای غلبه بر فقر مزمن در میان تعداد زیادی از مردم هندوستان، رشد سریع ثروت در میان طبقه خاصی از شهروندان خیره کننده است.

بر اساس نظرسنجی سالانه جهانی ثروت در گزارش نایت فرانک، طی پنج سال گذشته تعداد "افراد با ثروت بسیار بالا" (UHNWI) در هند ۲۴ درصد رشد کرده است.

این سریعترین نرخ رشد ثروت خصوصی در آسیا و اقیانوسیه است. یک فرد UHNWI بیش از ۳۰ میلیون دلار دارایی دارد.

میلیونر‌های هند در مقایسه با میلیونر‌های سایر کشورها، عمدتا ثروت خود را به ارث برده و از صفر شروع نکرده‌اند.
 
منبع: همشهری
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->