ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟
سرخط خبرها

چین: آمریکا باید با لغو همه تحریم‌ها علیه ایران، به برجام بازگردد

  • کد خبر: ۵۶۲۸۴
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
چین: آمریکا باید با لغو همه تحریم‌ها علیه ایران، به برجام بازگردد
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: پکن امیدوار است که همه طرف‌ها همراه با جامعه جهانی برای پیشبرد بازگشت برجام به مسیر درست و پیشبرد روند حل و فصل سیاسی مساله هسته‌ای ایران نقش سازنده‌ای ایفاء کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، هوآ چون یینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه شنبه در نشست خبری خود در پکن گفت: در حال حاضر مساله هسته‌ای ایران در یک برهه کلیدی است.

وی افزود: ضرورت کنونی این است که همه طرف‌ها هر چه زودتر تفاهماتی را که در نشست وزرای خارجه در مذاکرات ماه دسامبر سال گذشته منجر به دست آمد، اجرا کنند و بازگشت هرچه زودتر آمریکا را به برجام بدون هیچ پیش شرطی و با احیاء مسولیت‌های این کشور در برجام به پیش سوق دهند و آمریکا همه تحریم‌های ذکر و قید شده در برجام را لغو کند.

هوآ، چون یینگ گفت: ایران نیز بر این اساس باید اجرای کلیه مفاد برجام را احیاء کند. طرف‌های مختلف نباید برای آن شرایط دیگری بگذارند.

وی تصریح کرد: چین امیدوار است که طرف‌های مربوطه همراه با جامعه جهانی برای پیشبرد بازگشت برجام به مسیر درست و پیشبرد روند حل و فصل سیاسی مساله هست‌های ایران نقش سازند‌های ایفاء کنند.
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->