جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

بررسی تیم‌های همگروه پرسپولیس در آسیا

  • کد خبر: ۵۷۰۹۸
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
بررسی تیم‌های همگروه پرسپولیس در آسیا
در این مطلب به وضعیت حریفان تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم پرداخت.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی قبل در سید یک لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت با انجام قرعه‌کشی مرحله گروهی در گروه پنجم این رقابت‌ها با تیم‌های الریان قطر، گوا هند و برنده دیدار الوحده امارات و الزورا عراق همگروه شد. به همین بهانه نگاهی اجمالی داشته‌ایم به رقبای پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱؛

الریان قطر

این تیم به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر راهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ شد؛ الریان فصل گذشته نیز به عنوان تیم چهارم لیگ قطر در لیگ قهرمانان حضور داشت که در مرحله سوم پلی آف و با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب استقلال شد و از صعود به مرحله گروهی بازماند. تیم الریان قطر در حال حاضر با ۲۵ امتیاز از ۱۵ بازی، ۱۹ گل زده و ۱۳ گل خورده در رده چهارم جدول لیگ ستارگان قرار دارد. از نکات قابل توجه رویارویی پرسپولیس با الریان در مرحله گروهی تقابل شجاع خلیل‌زاده، مدافع سابق سرخ‌ها با همبازیان سابق خود است. نکته دیگر آن است که لوران بلان، سرمربی سابق تیم ملی فرانسه در حال حاضر هدایت تیم الریان را عهده دار است.

۲-گوای هند

تیم گوا به عنوان قهرمان سوپر لیگ کشور هند راهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ شد تا نخستین تیم هندی باشد که به این مسابقات راه پیدا می کند؛ آنها فصل گذشته با کسب ۳۹ امتیاز از ۱۸ بازی به مقام قهرمانی رسیدند و در فصل جاری نیز با ۲۰ امتیاز از ۱۳ بازی، ۱۸ گل زده و ۱۳ گل خورده در حال حاضر در رده سوم لیگ هند قرار دارند. باشگاه گوآ هند یک باشگاه تازه تاسیس است که ۷ سال پیش و در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده و اکنون در سطح اول فوتبال هند حضور دارد. ایوان گوانزالس اسپانیایی یکی از ۵ خارجی حاضر در تیم گوا است.

۳-تیم‌های پلی آف

الوحده امارات یکی از دو تیم حاضر در پلی آف گروه پرسپولیس است؛ آنها به عنوان تیم سوم فصل گذشته لیگ امارات به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ رسیدند. در شرایط کنونی نیز الوحده با کسب ۱۹ امتیاز از ۱۳ بازی، ۲۱ گل زده و ۱۵ گل خورده در جایگاه هفتم لیگ برتر کشور امارات قرار دارد. دیگر تیم حاضر در پلی آف گروه سرخپوشان، تیم الزورا عراق است که به عنوان قهرمان جام حذفی عراق به این مرحله رسیده است. این تیم عراقی با کسب ۱۴ عنوان قهرمانی در سطح اول فوتبال عراق، پرافتخارترین تیم این کشور است.

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ با حضور ۴۰ تیم، ۲۰ تیم از غرب و ۲۰ تیم از شرق در مرحله گروهی برگزار می شود؛ این در حالی است که سال های گذشته این رقابت با ۳۲ تیم انجام می شد. با حضور ۴۰ تیم در مرحله گروهی، صدرنشین تمامی گروه ها و ۶ تیم برتر دوم گروه ها راهی یک هشتم نهایی می شوند و با این حساب  برخلاف روال همیشگی، تمام تیم هایی که دوم می شوند از شانس صعود برخوردار نخواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->