نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

لیگ قهرمانان آسیا چه تاریخی آغاز می شود؟

  • کد خبر: ۵۷۰۷۷
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
  • ۱
لیگ قهرمانان آسیا چه تاریخی آغاز می شود؟
لیگ قهرمانان آسیا با وجود شیوع کرونا در آسیا و جهان طبق برنامه آغاز می شود و مسابقات پیش بینی می شود که به موقع برگزار شود.
به گزارش شهرآرانیوز، قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و ۴ تیم ایرانی رقبای خود را در مرحله گروهی این مسابقات شناختند. پرسپولیس ایران با الریان قطر و گوا هند و برنده نمایندگان امارات و عراق هم‌گروه شد و استقلال در گروه مرگ باید با الدحیل روبرو شود.

همچنین فولاد در صورت صعود به مرحله گروهی کار سختی دارد، ولی تراکتور کار ساده‌تری نسبت به دو نماینده دیگر ایران یعنی استقلال و فولاد دارد. ۴ تیم ایرانی حاضر در این رقابت‌ها از فروردین ۱۴۰۰ کار خود را در مسابقات آغاز می‌کنند و در صورت موفق شدن و رسیدن به فینال این رقابت‌ها، تا ۶ آذر درگیر لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.

زمان‌بندی مراحل مختلف لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۱ به شرح زیر است:

مرحله گروهی

غرب: از تاریخ ۱۴ تا ۳۰ آپریل (۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت)
شرق: از تاریخ ۲۱ آپریل تا ۷ می (۱ تا ۱۷ اردیبهشت)

مرحله یک هشتم

غرب (تک بازی): ۱۳ و ۱۴ سپتامبر (۲۲ و ۲۳ شهریور)
شرق (تک بازی): ۱۴ و ۱۵ سپتامبر (۲۳ و ۲۴ شهریور)

یک چهارم نهایی

غرب: ۲۷ و ۲۸ سپتامبر (۵ و ۶ مهر)
شرق: ۲۸ و ۲۹ سپتامبر (۶ و ۷ مهر)

نیمه نهایی (رفت و برگشت)

غرب (رفت): ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر)
شرق (رفت): ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر)
غرب (برگشت): ۲۶ اکتبر (۴ آبان)
شرق (برگشت): ۲۷ اکتبر (۵ آبان)

فینال

رفت: ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان)
برگشت: ۲۷ نوامبر (۶ آذر)

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
م ع
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
فوتبالیست های جوان ما گل کاشتند هرچهار گروه خیلی خوب بازی کردند مخصوصا پرسپولیس و استقلال فقط یک ایرا.د داشتند کهتو بازی جلو دروازه خیلی بهم پاس میدادندکه باعث حرص خوردن ما میشدند هرچندکه مادایصلوات حداخدا میکردیم، خدا نگهدار همه اشان باشد مخصوصا مربیان خوبشان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->