زلزله فاریاب کرمان را لرزاند (۱۹ شهریور ۱۴۰۴) فوت ۶۵۶ نفر در تصادفات ۱۷ روز ابتدایی شهریور در جاده‌های کشور یک میلیون دوز واکسن آنفلوانزا توزیع شد | قیمت واکسن وارداتی چقدر است؟ فساد جدید کشف شده در حوزه واردات تلفن همراه | جا زدن آیفون بجای شیائومی آیا مدارس در مهر ماه غیر حضوری آغاز خواهند شد؟ افزایش ۳۲ تا ۴۵ درصدی مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی ابلاغ شد انسولین «نوورپید» در مشهد پیدا نمی شود | دیابتی های مشهدی قربانی داروخانه های منتخب مجروحیت ۲ جنگلبان در حمله به پاسگاه یگان حفاظت منابع طبیعی در اسالم انتقاد‌ها از رواج «تولد در تاریخ رُند» در کشور | نرخ سزارین در ایران بالاست پیش بینی آب و هوا در ۱۹ شهریور ۱۴۰۴ | کاهش دما در نوار شمالی کشور نوشابه خطر ابتلا به کبد چرب را ۴ برابر افزایش می‌دهد شهادت مامور پلیس در یک مزرعه کشت خشخاش در خوزستان (۱۸ شهریور ۱۴۰۴) آیا خبر عفو تتلو صحت دارد؟ | واکنش وکیل امیرحسین مقصودلو به شایعات (۱۸ شهریور ۱۴۰۴) «مشهد مهربان» امسال در خدمت دانش‌آموزان محروم خراسان رضوی شکایت از باغ‌وحش ارم پس از تلف‌شدن توله شیر امیرعلی اکبری (۱۸ شهریور ۱۴۰۴) ترافیک فوق‌سنگین در جاده چالوس | محورهای فیروزکوه، هراز و آزادراه قزوین - رشت را انتخاب کنید (۱۸ شهریور ۱۴۰۴) زلزلۀ نسبتا شدید حوالی بندر چارک هرمزگان و جزیره کیش را لرزاند + جرئیات (۱۸ شهریور ۱۴۰۴) استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی مطرح کرد: مشهد درگیر فرونشست | تهدیدی جدی برای زیرساخت‌های حیاتی زباله، مهم‌ترین معضل زیست محیطی طرقبه و شاندیز تلاش حداکثری وزارت آموزش و پرورش ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل تأکید وزارت آموزش و پرورش بر حذف نگاه تجاری در مدارس غیردولتی هشدار مرکز اطلاعات مالی به موسسات خیریه | خیریه‌ها ممکن است در معرض فساد قرار گیرند پلیس فتا هشدار داد: کلاهبرداری با نام سود سهام عدالت تعیین وضعیت استخدام حدود ۲۰ معلم نهضتی و پیش دبستانی تا هفته آینده (۱۸ شهریور ۱۴۰۴) اعتراض جمعی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه فرهنگیان به مصوبه سقف سنی پذیرش دانشجومعلمان گلایه مندی مردم مشهد از نحوه پاسخ گویی سامانه ۱۲۲ | انتظار پشت خط آبفا کلیاتی در مورد انرژی و مواد مغذی مورد نیاز کودکان ۱ تا ۲ ساله اهواز همچنان غرق در دود ناشی از آتش‌سوزی هوالعظیم | مسئولان اقدام مؤثری نکردند
سرخط خبرها

جزئیات فرود پرواز ترکیش‌ در فرودگاه امام تهران

  • کد خبر: ۵۷۲۷۲
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
جزئیات فرود پرواز ترکیش‌ در فرودگاه امام تهران
بامداد امروز (۱۱ بهمن ۹۹) یک فروند هواپیمای ترکیش‌ایر به این فرودگاه که قصد فرود در فرودگاه امام‌خمینی (ره) را داشت، به دلیل بدی آب و هوا به فرودگاه باکو تغییر مسیر داد و به این فرودگاه دایورت شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اتفاقی که دیشب برای پرواز ترکیش‌ایر رخ داد، ارتباطی به صدای شنیده شدن آژیر خطر تهران نداشت و صرفاً به دلیل مسائل جوی بوده است.

 

بامداد امروز یک فروند هواپیمای ترکیش‌ایر به این فرودگاه که قصد فرود در فرودگاه امام‌خمینی (ره) را داشت، به دلیل بدی آب و هوا به فرودگاه باکو تغییر مسیر داد و به این فرودگاه دایورت شد.

 

برخی رسانه‌های خارجی همزمانی این اتفاق با به صدا درآمدن آژیر خطر در بخش‌هایی از تهران را مشکوک دانستند.

 

اما یک مقام مسئول در فرودگاه امام خمینی (ره)  این موضوع را رد کرد.

 

وی افزود: پرواز ترکیش‌ایر دو فرودگاه آلترنیت داشته است که یکی اصفهان و دیگری، باکو بوده است ولی خلبان تصمیم به نشاندن هواپیما در فرودگاه باکو می‌گیرد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه به دلیل بدی آب و هوا، دید افقی در فرودگاه امام خمینی (ره) کاهش یافته بود، درباره اینکه چرا پس از پرواز ترکیش‌ایر، ایران‌ایر و ماهان در فرودگاه امام خمینی (ره) فرود آمدند، گفت: سیاست شرکت‌های هواپیمایی با یکدیگر فرق دارد؛ برخی در دید کم به خلبان اجازه فرود می‌دهند و برخی هم اجازه نمی‌دهند.

 

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد هواپیمایی ترکیش‌ایر اجازه فرود به خلبان در دید ۸۰۰ متر را نداده است. این موضوع در کتاب «عملیات هوانوردی» شرکت‌های هواپیمایی درج شده و به خلبانان دیکته می‌شود.

 

به گفته این مقام مسئول، پرواز دیشب ترکیش‌ایر از باکو به امام خمینی بازگشته است و مسافران به سلامت پیاده شده‌اند.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->